tomziom1 0 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam w moim 2.0 tdi bardzo często obroty biegu jałowego podniesione są do 1000 obr rzadko kiedy jest 900. Dpf jest usunięty więc silnik nie powinien włączać trybu wypalania komputer nie pokazuje żadnych błędów. Może samochód chce doładować akumulator i podnosi sobie obroty dziś mierzyłem woltomierzem i pokazywał 13,3 v czy to dobra wartość? nie wiem ile alternator powinien ładować? miał ktoś taki problem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bumier_ 2 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 takiego problemu nie miałem ale wynik w miare dobry , są większe ponad 14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 A po wywaleniu DPF była robiona korekta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomziom1 0 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 tzn. jaka korekta. Nie wiem czy była możesz objaśnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Czy programowo dobrze zostało wszystko wyłaczone ? gdzie to robiłes ? Pytam o korekte programu na hamowni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomziom1 0 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zleciłem to firmie która się tym specjalizuje przynajmniej tak mówili. Na pewno na Hamowni nie byli. Dzwoniłem do nich powiedzieli że wszystko zostało dobrze zrobione wymontowali komputer z samochodu wyłączyli dotrysk paliwa i coś tam jeszcze dokładnie nie wiem w każdym razie na biegu jałowym z podniesionymi obrotami do 1000 obr. spalanie na komputerze pokazuje 0,8 l/h więc raczej wypalanie nie jest wtedy aktywne. Czy zrobili to profesjonalnie nie jestem wstanie tego stwierdzić gdyż nie było mnie przy tej operacji. Kazali mi tylko wymienić czujnik różnicy ciśnień dpf gdyż ten błąd nie dało się skasować dopiero jak go wymieniłem błąd został skasowany i w sterowniku nie było już żadnych błędów twierdzili że ten czujnik musi być sprawny plus jakieś czujniki temperatury. Mam nadzieję że nie spartolili roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 A do czego im sprawny czujnik różnicy ciśnień DPF-a ? Przecież DPF-out Wnioski wyciągnij sam, jacy fachowcy Ci to robili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0000 0 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Miałem to samo coś poprawiali 10 minut i teraz jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomziom1 0 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Miałem to samo coś poprawiali 10 minut i teraz jest dobrze. A nie wiesz co tam poprawiali możesz mi podać namiary to zadzownie do nich i się dopytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macol10 0 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Kolego ja mam podobny przypadek z tymi obrotami.Ale z tego co mowi to normalne ze czasami podrzebuje widocznie podniesc sobie obroty.Dla mnie to dziwne bo czasami potrafi trzymac nawet 25 min takie obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moraj87 0 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) Ja mam pytanie również o obroty ale maksymalne na biegu jałowym. Ostatnio z ciekawości wcisnełem gaz i osiąga jedynie ok 2500 obrotów. Czy to normalne czy to jakieś zabezpieczenie? Silnik zagrzany. Edytowane 1 Stycznia 2015 przez Moraj87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Na luzie bez wciśniętego sprzęgła zakręci Ci na maxa a przy wciśniętym sprzęgle bez zależności jaki bieg zakręci do 2,5tys.obr. czyli takie to już zabezpieczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moraj87 0 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 I tak i tak kręci do 2500. To już nie wiem czy coś nie tak czy poprostu tak.ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 U mnie z obrotami tak było przez ok 150 tyś przebiegu, po odpaleniu wchodził na wysokie ok 1000, po kilku minutach jazdy schodził na prawidlowe i tak przy każdym odpaleniu. Ostatnio po wymianie regulatora w alternatorze już obroty nie spadają na prawidlową wartość, po odpaleniu po 15-20 sekundach wchodzą na jakieś 1020 i tak trzymają niezależnie jaką trasę zrobię, błędów brak, DPF wycięty bardzo dawno, wk.....wia mnie to bardzo, ale już nie mam siły z tym walczyć (wygląda jak walka z wiatrakami) maże macie jakiś pomysł ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Jakie masz ladowanie akumulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Szczerze to osobiście nie sprawdzałem, dzisiaj sprawdzę przyrządem to napiszę sprawdziłem przyrządem - 13,04 V, wydaje się trochę mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Szczerze to osobiście nie sprawdzałem, dzisiaj sprawdzę przyrządem to napiszę sprawdziłem przyrządem - 13,04 V, wydaje się trochę mało Ponad 14 powinno być .... 13 zdecydowanie za mało i nie doładowany aku jest... może regulator wysiadł.. Gdzie sprawdzałeś napięcie na alternatorze czy aku? Edytowane 16 Marca 2015 przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Regulator wymieniony tydzień temu na nowy (co prawda poszedł zamiennik, ori był valeo), sprawdzałem na zaciskach do ładowania i rozruchu pod maską, aku też wymieniony na nowy Edytowane 16 Marca 2015 przez proximpuh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Regulator wymieniony tydzień temu na nowy (co prawda poszedł zamiennik, ori był valeo), sprawdzałem na zaciskach do ładowania i rozruchu pod maską, aku też wymieniony na nowy Trzeba sprawdzić ile ładuje alternator to będzie podpowiedź... Edytowane 17 Marca 2015 przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
casavio 1 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 trzeba sprawdzić ile ładuje alternator to będzi Regulator wymieniony tydzień temu na nowy (co prawda poszedł zamiennik, ori był valeo), sprawdzałem na zaciskach do ładowania i rozruchu pod maską, aku też wymieniony na nowy Trzeba sprawdzić ile ładuje alternator to będzie podpowiedź... Jaki kupiłeś zamiennik jakiej firmy, możesz podać jakiś numer?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się