DOCENT90 Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 Czy zaworek zwrotny paliwa to ten na przewodzie zasilajacym koło filtra taka mała bańka bo chyba mi padł moja bryka ma takie napady jak postoi dłużej to potem kręcę długo aż pociagnie rope np. po nocy potem wzorowo pali.
rafi1985 Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 sprawdz czy masz szczelnosc na przewodach. Mialem podobne objawy jak ty i okazalo sie ze mam nieszczelnosc ale nie na przewodzie tylko na aluminowej rurce ktora wychodzi z filta i na ktora zaklada sie opaske. Okazalo sie ze puscilo uszczelnienie i wlasnie przez to lapal powietrze przez noc i ciezko odpaalal. Zaklejilem poxipolem i jest gites.
adadur Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 Nie sądzę by to był powód twoich problemów
jarek3251 Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 z tego co sie orientuje i o czy ty piszesz to nie jest to zaworek zwrotny w filtrze paliwa nie ma wogóle zaworka zwrotnego panowie jest to mechanizm działający na zasadzie temperatury ropy było to opisane gdzieś w moich postach ( tez myślałem ze to jest zawór zwrotny) a tu zonk kolega jeden mnie uświadomił
maciek31 Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 zeby było smieszniej mam ten sam problem tez AJM
szmekot Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 jak wygląda ten zaworek ja mam to samo jak postoi dłuzej to nie możno go odpalić a rano to jest tragedia. Jak juz odpali to pożniej przez jakąs godzine lub dwie , pali od kopa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się