Bielatek Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Witam.czy ktoś mogłby mi doradzic co mam zrobic.chodzi o tylne zawieszenie,obecnie jeżdze na alu 18 ale jak pojawi sie jakis uskok niewielki to opony drą o nadkola. wydaje mi sie ze spreżyny są jakies obniżajace, jakie wsadzic spreżyny zeby go podnieść delikatnie i były najtrwardsze ?
camillotychy Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Może poprostu amory albo springi kończą swój żywot sprawdź to najpierw, podjedź gdzieś na stacje kontroli
Kosa-00 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 wsadz sobie gumy usztywanające w springi jakie gumy może od razu niech będzie najlepiej chłopie najlepiej nie pisz nić jak masz tak doradzać następny mechanik typu kowal kasa i dalej następny takie masz podejście do mechaniki widzę jak przód daje rade ro z tyłem nie powinno być problemów może kończy żywot tył sprawdź amo 18 u nas to tragedia ciężko się poruszać ja na 16 z gwintem nie mogłem podnosiłem auto na 65cm i jakoś daje rade pomyśl może inna fela
gabriel_bar Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 To napisz jaki wysoko przód a jak tył stoi. Masz dystanse? bo jak trze to albo zanisko usiada przez zużyte zawieszeni jak koledzy pisali albo et felgi za duże
Bielatek Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 własnie et felgi wydaje mi sie ze jest dobre bo sprawdzałem na innej a4 w takeij samej budzie i nie było problemów . poistawiłem auto koło innej a4 i ewidentnie widac ze moja jest zglebiona o pare dobrych centów. chodz patrzyłem na sprezyny i wydaja sie ze sa seryjne nie jakies obniżane.byłem na przeglądzie i amory sa w dobrej kondycji ---------- Post dopisany at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany at 15:43 ---------- przód a tył nie ma róznicy o wysokość jest tyle samo a wydaje mi sie ze d*pa powinna byc delikatnie wyżej niz przód ---------- Post dopisany at 15:47 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ---------- wyglada to tak :
vp-tdi Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 wsadz sobie gumy usztywanające w springi jakie gumy może od razu niech http://s27.postimg.org/varoxyxdb/czub.jpg będzie najlepiej chłopie najlepiej nie pisz nić jak masz tak doradzać następny mechanik typu kowal kasa i dalej następny takie masz podejście do mechaniki widzę jak przód daje rade ro z tyłem nie powinno być problemów może kończy żywot tył sprawdź amo 18 u nas to tragedia ciężko się poruszać ja na 16 z gwintem nie mogłem podnosiłem auto na 65cm i jakoś daje rade pomyśl może inna fela jakos inni wkladają gumy i nie nażekają , napewno bym nie proponował zrobić jak ty pokazałeś
piotrsob1 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 wsadz sobie gumy usztywanające w springi jakie gumy może od razu niech http://s27.postimg.org/varoxyxdb/czub.jpg będzie najlepiej chłopie najlepiej nie pisz nić jak masz tak doradzać następny mechanik typu kowal kasa i dalej następny takie masz podejście do mechaniki widzę jak przód daje rade ro z tyłem nie powinno być problemów może kończy żywot tył sprawdź amo 18 u nas to tragedia ciężko się poruszać ja na 16 z gwintem nie mogłem podnosiłem auto na 65cm i jakoś daje rade pomyśl może inna fela Jak zobaczyłem to zdjęcie to mał się z krzesła nie spie...doliłem:kox: Wiedziałem że w Grójcu są fachowcy, ale że aż tacy ?
Kosa-00 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 wsadz sobie gumy usztywanające w springi jakie gumy może od razu niech http://s27.postimg.org/varoxyxdb/czub.jpg będzie najlepiej chłopie najlepiej nie pisz nić jak masz tak doradzać następny mechanik typu kowal kasa i dalej następny takie masz podejście do mechaniki widzę jak przód daje rade ro z tyłem nie powinno być problemów może kończy żywot tył sprawdź amo 18 u nas to tragedia ciężko się poruszać ja na 16 z gwintem nie mogłem podnosiłem auto na 65cm i jakoś daje rade pomyśl może inna fela Jak zobaczyłem to zdjęcie to mał się z krzesła nie spie...doliłem:kox: Wiedziałem że w Grójcu są fachowcy, ale że aż tacy ? TO ZDJECIE JEST Z NETU A MIAŁEM NA MYŚLI ŻE WSADZANIE TYCH GUM TO TO SAMO czytaj z sensem i jeden i drugi jakie gumy ????? czy audi stosuje fabryczni je ???? jesli mu siada to albo amo siadł albo sprawność sprężyny mu spadła i jest do wymiany może być pęknięta czy to jest wystarczająca odpowiedz na wasze wątpliwości panowie????
vp-tdi Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 jakie gumy ????? czy audi stosuje fabryczni je ???? fabrycznie gwintu też nie montują a gumy nie raz widziałem jak ludzie po wkładane mają na jakiś czas puki nie wymienia sobie
Bielatek Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 no nic , sciagne sprezyny i zobacze w jakim sa stanie . albo wymienie wszystkie cztery sprezyny
krzysiekml Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 możesz śmiało podłożyć gumy pod sprężyny np.2cm lub 3cm i nie zmieni to pracy i charakterystyki samej sprężyny o takie jak np. tu,które zresztą pasują a4 b6/7 Podkładki pod Sprężyny ASTRA OMEGA BMW 3 VW LANOS (4379923412) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. pomiędzy zwoje to nic nie wpychaj żadnych gum itp. po podniesieniu czy opuszczeniu kąty do sprawdzenia na tylnych kołach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się