griga-st Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Gratuluje czytania ze zrozumieniem. Mam nadzieje ze kolega mi wybaczy. Nie moglem się powstrzymać Napisz jaki masz silnik, jak długo masz auto, jak często dolewasz olej, itp. Podsumowując - cel osiągnięty, właściciel zadowolony. Za fajne pieniądze można wyrwać autko z małym przebiegiem, zrobić pierścienie i cieszyć się jazda Oczywiście jest ryzyko ze cylindry będą porysowane. Ale: no risik, no fun
zabiello Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Oczywiście jest ryzyko ze cylindry będą porysowane raczej to już musi być pech by tak się stało, mój blok silnika był sprawdzany i po 210 tys km różnica na cylindrach była nie wiele ponad 0,01 mm, a grubo poniżej 0,02 mm na każdym cylindrze więc te silniki są bardzo trwałe.
Bristol Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Te silniki to porażka do której niestety Audi się nie przyznaje do końca. Sprzedać jak najszybciej i tyle.
andynl Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Te silniki to porażka do której niestety Audi się nie przyznaje do końca. Sprzedać jak najszybciej i tyle. Kolego nie silniki sa do d... bo te są całkiem dobre tylko użyte przez audi niektóre podzespoły są do d...., u mnie po gwarancyjnej naprawie (wymianie podzespołów) silniczek chodzi jak malina więc nie uogólniajmy
griga-st Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Te silniki to porażka do której niestety Audi się nie przyznaje do końca. Sprzedać jak najszybciej i tyle. EA888, to wg. mnie obecnie najlepszy silnik koncernu. Myślę tu o poprawionej 2 i 3 generacji
Bristol Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Te silniki to porażka do której niestety Audi się nie przyznaje do końca. Sprzedać jak najszybciej i tyle. EA888, to wg. mnie obecnie najlepszy silnik koncernu. Myślę tu o poprawionej 2 i 3 generacji Zgadzam się że poprawione są bardzo dobrymi motorami. Natomiast stare pijące oliwę to porażka a koszta zrobienia Stage 2 nie są małe. Temat ogólnie znany także nie będę dyskutował.
komoornik Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 A ja mam egzemplarz z początku 2011, więc na pewno przed poprawkami. Przebieg auta 220 000km. Wg historii serwisowej z ASO ( a jest ciągła prawie do 200 000 km), w kwestii olejowej nie było nic robione. Spalanie oleju na poziomie ~ 0,3L / 1000km
aramir Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Komoornik u mnie podobnie rocznik 2011 przebieg 80tys, pobór oleju na poziomie 0,3/1tys, może mniej. Autko pracuje głównie w cyklu miejskim.... Więc wydaje mi się, że po 2010r, coś tutaj już było poprawiane przez Audi.
Boras27 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Co sądzicie o tym preparacie ?? http://ceramizator.pl/
andynl Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Więc wydaje mi się, że po 2010r, coś tutaj już było poprawiane przez Audi. Nie było kolego, co najwyżej założona nowa odma, ja mam 2012 styczeń i potrzebny był stage2, silniki w poliftach sa poprawione na pewno
zabiello Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Co sądzicie o tym preparacie ?? http://ceramizator.pl/ Jeśli chcesz zrobić samochód na sprzedaż i zamaskować problem z olejem... Jak dodatek to tylko coś w stylu Archoil 9100, który jest na bazie estrów, podnosi odrobinę parametry oleju, TBN, cSt, rozpuszcza depozyty olejowe itd ale nie jest to ceramizer.
mcemsi Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 Spalanie oleju na poziomie ~ 0,3L / 1000km pobór oleju na poziomie 0,3/1tys Panowie a jak obaj liczycie pobór , wg bagnetu? Jazda do konieczności dolewki 1L ? Pytam bo wychodzi na to , że czym wcześniej uzupełnia sie ubytki tym mniej generalnie oleju przepali w jednostce odległości. Oczywiscie nie sa to jakies wielkie róznice ale jednak.
aramir Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ja mam bagnet i staram się utrzymywać poziom w okolicach niepełnego max (1,80) , po 500km dolewam około 150ml ... Nigdy nie schodzę poniżej 1,4 ...
Gibons Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Pany silniki w polifcie 225PS są poprawione ? ma ktoś taki silnik ?
Yoghurt Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Ja mam. Niby są poprawione, mi oleju nie wciąga ale mam nalatane dopiero 43 tysiące.
Paweł1702 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witaj Pedro. Dzieki serdeczne za namiar na serwis w pleszewie, w nowym roku bede dzwonil do nich. Oczywiscie jak tylko mi pomoga dam tez ci znac. Mam tez prosbe do ciebie, zebys dal mi znac jak zrobisz swoja trase i wiecej km, jak zachowuje sie silnik i spalanie oleju po naprawie. Ps. Czy mozesz podac mi jakiego rzedu byly koszty naprawy w twoim autku. Cześć Paweł,Wczoraj zaliczyłem trasę o której pisałem wcześniej. Wg wskazań komputera poziom oleju od naprawy się nie zmienił (łącznie około 1300 km), co mnie oczywiście bardzo cieszy. Dodatkowo mam wrażenie ze samochód przyspiesza płynniej i pracuje bardziej miękko. Myśle, że jest to bardziej związane z wyczyszczeniem nagarów i zmiany oleju na motul i traktuje jako miły bonus. Dodam, że przed świetami, tą samą trasę w przeciwnym kierunku pokonałem zużywając 0,8 litra oleju. Podsumowując - cel osiągnięty, właściciel zadowolony. Myśle, że więcej będzie można powiedzieć po 5.000 czy 10.000 km. Co do kosztów naprawy to myślę, że należy omówić je indywidualnie. Warsztat przygotuje ci wycenę, a jeśli wyjdzie coś w trakcie naprawy to na pewno będą to z tobą konsultować. Witam pedro, mam pytanie, jak sprawuje sie twoje autko po wiekszej liczbie km. Wszystko jest oki, nie bierze oleju. Chcialem podpytac bo zamierzam sie wybrac do warsztatu ktory mi podales. Pozdrawiam
PedroV Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witaj Pedro. Dzieki serdeczne za namiar na serwis w pleszewie, w nowym roku bede dzwonil do nich. Oczywiscie jak tylko mi pomoga dam tez ci znac. Mam tez prosbe do ciebie, zebys dal mi znac jak zrobisz swoja trase i wiecej km, jak zachowuje sie silnik i spalanie oleju po naprawie. Ps. Czy mozesz podac mi jakiego rzedu byly koszty naprawy w twoim autku. Cześć Paweł,Wczoraj zaliczyłem trasę o której pisałem wcześniej. Wg wskazań komputera poziom oleju od naprawy się nie zmienił (łącznie około 1300 km), co mnie oczywiście bardzo cieszy. Dodatkowo mam wrażenie ze samochód przyspiesza płynniej i pracuje bardziej miękko. Myśle, że jest to bardziej związane z wyczyszczeniem nagarów i zmiany oleju na motul i traktuje jako miły bonus. Dodam, że przed świetami, tą samą trasę w przeciwnym kierunku pokonałem zużywając 0,8 litra oleju. Podsumowując - cel osiągnięty, właściciel zadowolony. Myśle, że więcej będzie można powiedzieć po 5.000 czy 10.000 km. Co do kosztów naprawy to myślę, że należy omówić je indywidualnie. Warsztat przygotuje ci wycenę, a jeśli wyjdzie coś w trakcie naprawy to na pewno będą to z tobą konsultować. Witam pedro, mam pytanie, jak sprawuje sie twoje autko po wiekszej liczbie km. Wszystko jest oki, nie bierze oleju. Chcialem podpytac bo zamierzam sie wybrac do warsztatu ktory mi podales. Pozdrawiam Cześć! Od naprawy wykonałem około 2500 km w tym wypad w gory, gdzie bardzo korzystałem z możliwości silnika Regularnie sprawdzam poziom oleju przez komputer pokładowy i nie zauważyłem żadnej zmiany, czytaj olej jest ciagle na max. Sam silnik pracuje bez problemu i nie odnotowalem żadnego negatywnego skutku naprawy. Jedyne czego żałuje to... fakt, ze tak długo zwlekałem z naprawą. Życzę udanej wizyty w warsztacie i mam nadzieje, ze będziesz równie zadowolony. Napisz potem jakie są twoje wrażenia.
tomcio64 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Panowie możecie polecić jakiś dobry serwis w okolicy warszawy lub na mazowszu który zrobi mi właśnie taki remont nie znam się na tego typu remontach i chcialbym aby warsztat zajął się wszystkim zdiagnozowal co i jak a chodzi oczywiacie o nadmierne zużycie oleju.
Gibons Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Które warsztaty ogólnie w PL robią taką naprawę kompleksowo ? i jaki koszt na dzień dzisiejszy trzeba liczyć ?
kysio Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam! Od września 2015 jestem posiadaczem Audi A4 S-Line 2.0 TFSI 211 KM 2009 r, automat, wersja amerykańska. Przy zakupie rzeczoznawca poinformował mnie że mam się przygotować że będzie pił olej, ale nie sądziłem że aż tyle.. :/ na 1000 km dolewam 1 litr oleju jeżdżąc po mieście, w trasie zdarza się że 1 litr starcza na +/- 800-900 km. W maju będę w kraju i chciałbym coś z tym zrobić, czy orientuje się ktoś co musiałbym naprawić/wymienić żeby pozbyć się tego problemu lub zmniejszyć dolewanie bo wydaje mi się że 1L/1000km to strasznie dużo. Auto mam ok 6 miesiecy i dolałem już ok 7-8 L oleju. Jestem przygotowany na wydatki i jeżeli istnieje możliwość naprawienia tego to chętnie włożę trochę kasy. Ma ktoś jakieś pomysły lub rozwiązanie dla mojego problemu ?? Z góry dzięki za info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się