mcemsi Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 Skóra cierpnie..... ale żeby aż tyle przed pierścienie tylko umykało ? .Musi być chyba coś jeszcze... . Ile autko ma przebiegu ?
orti Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Może zbierzemy jakoś wszystko do kupy - kto gdzie robił, za ile i czy poleca. Wątek ma już kilka km, a nie wiele z niego wynika. Obdzwoniłem pare miejsc i nie znalazłem nikogo we Wrocławiu, kto miałby jakieś doświadczenie w tej kwestii. Na Krasnobrodzkiej w Wawie robią tylko obróbkę tłoków (ok 2k pln). Z tego co się dowiedziałem, to jest kilka warsztatów w Wawie, które rozbierają i składają wszystko i mają w tym doświadczenie. Całość (rozebranie, złożenie, czyszczenie, obróbka na Krasnobrodzkiej, rozrząd i części) wyceniają na ok 6k pln. Ciekawy jestem jak silnik spisuje się po naprawie i przejechaniu co najmniej kilku tys. km.
wojtekx Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Skóra cierpnie..... ale żeby aż tyle przed pierścienie tylko umykało ? .Musi być chyba coś jeszcze... . Ile autko ma przebiegu ? nie ucieka, silnik suchutki, nie kapie, nie dymi itp sprawdzili w serwisie, sprawdziłem w warsztacie u teścia. samochód w bdb stanie. tzn byłby gdyby nie silnik do remontu 156 tys przebiegu, z historią serwisową. Ciekaw jestem co powie sprzedajacy, bo wysyłam od niego pismo z kancelarii w tym tyg. przy sprzedazy oczywiscie słowem nie wspomniał, mowil ze 1-2 l od wymiany do wymiany. na 100% wlał czegos, zeby mniej brało bo na pierwszym litrze zrobiłem 1000km, na drugim litrze 700 i pojechałem zaczać próbę olejową i teraz 470 km. wyszło 3,8l na 1000 km, masakra
ALEX_555 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Czy czuć swąd spalonego oleju wewnątrz stojąc np. w korku? 3.8 litra na 1000 km? Aż trudno uwierzyć Wiesz, że masz możliwość starać się robić silnik w ramach "gestu producenta"? Tzn. dofinansowanie 70% kosztów części.
wojtekx Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) w serwisie mi powiedzieli że nie ma szans, samochód z 2010 r. i 156 tys przebiegu i wg nich sie nie lapie Edytowane 2 Marca 2016 przez wojtekx
wojtekx Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 tak też planuje zrobić, juz w praktyce sie przekonalem, ze każdy pracownik ma inne podejscie
skotmen Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Ja się tylko dziwię że nie ma pozwu zbiorowego w tej sprawie. Przecież to jest ewidentna ich wina i jeszcze nie chcą tego naprawić tylko problemy robią
wojtekx Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Problem w polsce jest taki ze u nas samochody najczesciej nie sa serwisowane w aso a wtedy ciezko dochodzic czegos w sądzie.
andy-vip Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Tak się spinacie, zupełnie bez potrzeby. Po pierwsze auto jak jest ponad 5 lat i ponad 100 tys km , oraz brakuje chociaż 1 przeglądu ASO to zapomnij o pomocy z ASO. Tylko zwrot do sprzedawcy na wadę ukrytą. Albo naprawa poza ASO. O pozwach zbiorowych już było w tym wątku, zapomnij.
wojtekx Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 aso ma w nosie dzis po konsultacji z prawnikiem wysyłam odstapienie od umowy
kixi4 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 3,8 litra oleju na 1000km to niestety standart w tych silnikach.. Dzisiaj właśnie skończyłem kolejny silnik w A5 które po miescie pobierał 1l/300km czyli prawie tyle samo co tobie.. Niestety fabryczne pierścienie są za cienkie, co za tym idzie za miękkie i nie radzą sobie ze zgarnianiem oleju ze scianki cylindra, z czasem zarastaja nagarem, słabną jeszcze bardziej i jest tylko gorzej. Ponizej foto tłoka przed i po przerobce..
komoornik Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Już nie jedna osoba o tym wspominała i ja też powtórzę swoje trzy grosze. Nie żaden standard. Na pewno jest jakaś ilość aut z wynikiem tragicznym, ale spora ilość aut ma wynik w ramach granicy rozsądku. Mam auto, które ma przelot 223k km, nie miało ani Stage 1 ani Stage 2 - pije jakieś 0,3L / 1000 km.
chesterman Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Jestem po STAGE II w ASO. Zostały wykonane: - wymiana pierścieni- wymiana tłoków na zmodernizowane- wymiana korbowodów - wymiana panewek- wymiana innych mniejszych komponentów "przy okazji" Zużycie oleju po 2500 km komputer wskazuje na 2 części miary (czyli około 250ml). Co jest akurat normalnym zjawiskiem przy docieraniu się nowych elementów. Nie mam niestety bagnetu serwisowego, ale mam zamiar zakupić, żeby dokładnie monitorować stan. Komputer raz pokazał mi, że ubyło ponad 375ml, a raz że tylko około 125ml
ALEX_555 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Jestem po STAGE II w ASO. Zostały wykonane: - wymiana pierścieni - wymiana tłoków na zmodernizowane - wymiana korbowodów - wymiana panewek - wymiana innych mniejszych komponentów "przy okazji" Zużycie oleju po 2500 km komputer wskazuje na 2 części miary (czyli około 250ml). Co jest akurat normalnym zjawiskiem przy docieraniu się nowych elementów. Nie mam niestety bagnetu serwisowego, ale mam zamiar zakupić, żeby dokładnie monitorować stan. Komputer raz pokazał mi, że ubyło ponad 375ml, a raz że tylko około 125ml Jeśli to nie tajemnica, możesz napisać ile Cię to kosztowało? Oraz wiek i przebieg samochodu.
chesterman Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Jestem po STAGE II w ASO. Zostały wykonane: - wymiana pierścieni - wymiana tłoków na zmodernizowane - wymiana korbowodów - wymiana panewek - wymiana innych mniejszych komponentów "przy okazji" Zużycie oleju po 2500 km komputer wskazuje na 2 części miary (czyli około 250ml). Co jest akurat normalnym zjawiskiem przy docieraniu się nowych elementów. Nie mam niestety bagnetu serwisowego, ale mam zamiar zakupić, żeby dokładnie monitorować stan. Komputer raz pokazał mi, że ubyło ponad 375ml, a raz że tylko około 125ml Jeśli to nie tajemnica, możesz napisać ile Cię to kosztowało? Oraz wiek i przebieg samochodu. Auto było robione na gwarancji "zewnętrznej". Coś jak Allianz. Koszt jaki widziałem na fakturze wystawionej na ubezpieczyciela to 19000 PLN.
chesterman Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Dzięki. A przebieg i wiek? Sorry ,zapomniałem rocznik 2009 i 118k km
kixi4 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Niestety zmodernizowane tłoki, czyli z nowszych wersji po pewnym czasie tez lubia troche oleju, wystarczy poczytac fora, oczywiście nie az tak dużo jak te przed, ale i tak troche wiecej niz auta z lat 90 Ja zakladam jeszcze inne pierscienie i ubytek praktycznie nie wystepuje
ALEX_555 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Dzięki. A przebieg i wiek?Sorry ,zapomniałem rocznik 2009 i 118k km Dzięki jeszcze raz! A jaki to ubezpieczyciel dał gwarancję na siedmioletnie auto? Ciekawa opcja, a patrząc na awarie TFSI po gwarancji i koszt naprawy, chyba warto zapłacić nawet sporą składkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się