wampir Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Nikt sie nie pokusił o 0W40? Może jednak do tego silnik 5W40 lepszy?
lowlife Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Używam Mobil1 New Life 0w40 w listopadzie - marcu (B6 1.8T, B8 2.0T) - lepsze, spokojniejsze uruchamianie i chłodzenie. Od marca do listopada używam 5w40. Czy poleciłbyś zamianę CDNC na CPMA (2013+) zamiast na odbudowę? czy europejski 2013+ to także CDNC? Nie mogę znaleźć żadnych silników CPMA na allegro. (Google Translate ).
narkil Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 W dniu 22.01.2018 o 17:12, KILER napisał: Czy dobrze slyszalem,ze od 2012r silniki juz nie braly oleju? https://www.audizine.com/forum/showthread.php/681660-B8-B8-5-Buyer-s-Guide-and-quot-Looking-to-buy-quot-Question-Thread może się komuś przyda.
Wojtek21 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 31.01.2018 o 15:03, arkan napisał: Sam jestem z Warszawy i zastanawiałem się nad tym długo. Niestety opcja naprawy w Warszawie wychodziła 50-100% drożej niż u kixi, a do tego kixi robi tylko to, więc ma większe doświadczenie w temacie remontu niż w Warszawie. To nie jest wymiana żarówki tylko poważny remont auta, więc uznałem, że dystans tych 300 kilometrów to nie jest straszny problem. Z Ostrowa do Warszawy jeżdżą regularnie pociągi, więc po prostu jednego dnia wstałem rano, wyjechałem o 8 z Warszawy, o 11 byłem u kixi, a na 12 podwiózł mnie już na pociąg i o 15 byłem w domu. Kontakt z nim oceniam celująco, dostawałem na bieżąco informacje o stanie silnika i możliwość podjęcia decyzji (zostawiamy/naprawiamy itp.) Zrobiłem już trochę kilometrów od remontu, więc jeszcze raz się pod tym podpisuję. Rok temu, w lipcu 2017 robiłem remont u @kixi4. W tym czasie przejechałem prawie 40 tys. km. i oleju w ogóle nie dolewam. Przed remontem był już taki kryzys, że na krótkich odcinkach ubywało nawet 5l / 1000km... Dobra cena, błyskawiczny kontakt i doświadczenie. Nie znalazłem jeszcze lepszego mechanika Edytowane 29 Czerwca 2018 przez Wojtek21
adamtower Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Ja zrobiłem 11 tyś km od remontu u Kixi4 i dolałem ok 0.5 l więc uważam, że to normalne zużycie auta turbodoładowanego. Wszystko w najlepszym porządku.
kenez1 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Czy jest ktoś z lubelskiego lub mazowieckiego który robił tłoki i pierścienie ( nieszczęsne spalanie oleju).Wiem,że robi to KIXI ale Ostrów jest daleko.Może jest taki warsztat w naszej okolicy.
Raschey Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Trochę obok tematu ale jak to jest, że 2.0 TFSI 265KM z S3 8P nie mają problemu olejowego ?
Dev Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 34 minuty temu, Raschey napisał: Trochę obok tematu ale jak to jest, że 2.0 TFSI 265KM z S3 8P nie mają problemu olejowego ? Bo tam są tłoki i.pierscienie które powinny iść do każdego tfsi 2.0
daniok Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 W wątku były wymieniane tylko silniki o mocy 225KM jako poprawione, chciałem się upewnić czy silniki o mocy 180KM (A4 B8 2015) też jest poprawioną konstrukcją pod względem pobierania oleju ? Przy okazji - z czym wiąże się podniesienie mocy w tym silniku do 225KM/265KM ?
Norbas Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Panowie warto się ładować w 2.0tfsi, które miało robione wymianę tłoków i pierścieni na gwarancji czy mimo wszystko dalej może występować problem ze zażywaniem dużej ilości oleju ?
Norbas Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Serwis robił wsio według ich instrukcji. Z grubszej zmiany to nowe tłoki i pierścienie tyle wiem... Mam kilka sztuk na oku z takimi naprawami i myśle czy warto... Edytowane 1 Grudnia 2018 przez Norbas
actu1995 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Cześć. Jestem świeżo po zakupie A4 2.0 TFSI i doskwiera mu problem pobierania oleju. Pobór oleju u mnie to koło 2l/1000km, więc tragedia. Co radzicie zrobić? Macie jakiegoś specjalistę od silników TFSI w woj. świętokrzyskim, który zna temat, ma wiedzę i nie weźmie kasy a problem wróci? Proszę też powiedzieć, co trzeba wymienić, żeby problem nie powrócił, bo słyszałem, że pierścienie i tłoki, ale czy coś więcej? Mógłby ktoś się wypowiedzieć, kto już miał wymieniane tłoki i pierścienie? Problem już nie wrócił u Was? I na jakie koszta trzeba się nastawić?
Unf Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 170 kilometrów na południe, w miejscowości Jasło masz gregora ( gregor10.pl ), człowieka który zjadał, zjada i po projektach widać, że będzie zjadał zęby na silniku 2.0TFSI. Nikogo innego lepszego bliżej na pewno nie znajdziesz, po prostu zadzwoń
actu1995 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 (edytowane) Coś więcej możesz mi napisać? Jaki może być koszt naprawy tego brania oleju? Fakt, Jasło to nie tak daleko ode mnie i też byłbym w stanie tam ogarnąć. Tylko czy problem nie wraca po jakimś czasie? Bo jestem straszony, że nawet po 10tys. km problem powraca, w co trudno mi uwierzyć i chcę się upewnić w 100%. Edytowane 6 Grudnia 2018 przez actu1995
Unf Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Godzinę temu, actu1995 napisał: Coś więcej możesz mi napisać? Jaki może być koszt naprawy tego brania oleju? Fakt, Jasło to nie tak daleko ode mnie i też byłbym w stanie tam ogarnąć. Tylko czy problem nie wraca po jakimś czasie? Bo jestem straszony, że nawet po 10tys. km problem powraca, w co trudno mi uwierzyć i chcę się upewnić w 100%. Ja nic nie mogę powiedzieć, bo z 2.0TFSI nie miałem do czynienia Gregor to jednak tutaj taka marka sama w sobie, że jeśli Cię zapewni, że potrafi to naprawić tak, że nie wróci to na 100% tak będzie. Jeśli zadzwonisz możesz dać znać tutaj co się dowiedziałeś, z pewnością innym też się takie info przyda!
skotmen Opublikowano 7 Grudnia 2018 Opublikowano 7 Grudnia 2018 23 godziny temu, actu1995 napisał: Coś więcej możesz mi napisać? Jaki może być koszt naprawy tego brania oleju? Fakt, Jasło to nie tak daleko ode mnie i też byłbym w stanie tam ogarnąć. Tylko czy problem nie wraca po jakimś czasie? Bo jestem straszony, że nawet po 10tys. km problem powraca, w co trudno mi uwierzyć i chcę się upewnić w 100%. Około 5-6 tyś
skotmen Opublikowano 7 Grudnia 2018 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Pisz do Kixi4 chłop ogarnia temat od a do z
actu1995 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Dzięki za rady chłopaki. Jeszcze zapytam o jedno rozwiązanie - poza wymianą pierścieni i tłoków czytałem i widziałem rozwiązanie odnośnie przerobienia starych tłoków i zamontowaniu większych pierścieni. Co o tym myślicie, przerabiał ktoś ten temat, warto czy nie warto według Was? Niespecjalnie w mojej okolicy ktoś się tym zajmuje, polecono mi jednego gościa, który siedzi trochę w temacie 2.0 TFSI i on przerabia te tłoki pod większe pierścienie, podobno temat nie wraca i go chwalą. Ale od tego jest forum, żeby się dowiedzieć, więc pytam. Co do gregor10 - nie zajmuje się naprawą poboru oleju w silnikach TFSI, jedynie tuning, bo dzwoniłem.
Confessor Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 po co przerabiać tłoki skoro można kupić fabrycznie nowe, chyba będą lepsze od tych przerobionych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się