Helix Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Czyli w autach z 2013roku problem nadal może występować? Jest w ogóle jakaś wersja 4 cylindrowej benzyny, gdzie z całą pewnością można powiedzieć, że problem został definitywnie rozwiązany przez Audi? Dotychczas myślałem, że EA888Gen3 wystarczy, po prostu.
pila24 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 26 minut temu, Helix napisał: Czyli w autach z 2013roku problem nadal może występować? Jest w ogóle jakaś wersja 4 cylindrowej benzyny, gdzie z całą pewnością można powiedzieć, że problem został definitywnie rozwiązany przez Audi? Dotychczas myślałem, że EA888Gen3 wystarczy, po prostu. Pewnie gdyby w 3 generacji ea888 stosować się do wymiany oleju co 10 tys km to problem by się nie pojawiał. Jednak według forumowego eksperta od napraw tych silników ( @kixi4) ,coraz więcej ea888 3g się pojawia u niego na remont.
kixi4 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Tak dokladnie, wszystkie przebiegi w okolicach 180-220 tys km, np foto z cjeb 2013. Edytowane 10 Stycznia 2021 przez kixi4
kixi4 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) Hehe polifty maja takie smieszne czerwone uszczelki ? Edytowane 10 Stycznia 2021 przez kixi4
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 5 minut temu, kixi4 napisał: Hehe polifty maja takoe smieszne czerwone uszczelki ? te tłoki są nadwymiarowe czy nominał ?
kixi4 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Nominal, cylindry jak nowe, siatka od nowosci, zero owalu, wszystkie miescily sie w 0.01mm
kixi4 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Delikatne przehonowanie tylko zeby odswiezyc
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) a są w ogóle ori nadwymiarowe tłoki do tych pudeł ? Edytowane 10 Stycznia 2021 przez Dev
kixi4 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Sa ale tylko odrazu na 83.01 czy o 0.5mm
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 6 minut temu, kixi4 napisał: Sa ale tylko odrazu na 83.01 czy o 0.5mm w ETCE widze tylko 82.50-82.51
kixi4 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) 2 minuty temu, Dev napisał: w ETCE widze tylko 82.50-82.51 Sa z KS w nadwymiarze.. w aso przeciez szlifu nie zrobia, tylko najlepiej nowy silnik ? Edytowane 10 Stycznia 2021 przez kixi4
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) 6 minut temu, kixi4 napisał: Sa z KS w nadwymiarze aaaaa... szkoda że nie mozna podłozyc z 3.0tfsi Edytowane 10 Stycznia 2021 przez Dev
AndyN Opublikowano 11 Stycznia 2021 Opublikowano 11 Stycznia 2021 11 godzin temu, kixi4 napisał: Tak dokladnie, wszystkie przebiegi w okolicach 180-220 tys km, np foto z cjeb 2013. (..) Trafiają się już CPMA czy CPMB?
kixi4 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Cpma i cpmb pelno, to tak naprawde taki sam silnik jak cdnc z tym ze ma dodatkowy wtrysk na e85 w usa i szersze pierscienie ale starego typu
wampir Opublikowano 11 Stycznia 2021 Opublikowano 11 Stycznia 2021 A ten dodatkowy wtrysk paliwa w kolektorze to nie jest przypadkiem wykorzystywany nie tylko do e85 tylko ogólnie do każdego paliwa aby utrzymywać dolot w czystości?
kixi4 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Nie zaglebialem sie w ten temat glebiej, ale raczej nie, bo ma zaworach normalna ilosc nagaru.. jak rozbieram polifta z 4 dodatkowymi polwtryskami to wtedy faktycznie nagaru nie ma na zaworach.
kixi4 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Godzinę temu, wampir napisał: Co innego czytałem na audizine... Wiesz co naprawde jakos w temat silnikow cpm nigdy nie wnikalem.. mam gdzies zdjecia zaworow z tych silnikow podczas remontu i nagaru bylo dosc sporo, jak znajde to wrzuce
Wandej Opublikowano 23 Stycznia 2021 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Po przestudiowaniu tematu trochę się załamłem względem silników CPM Wygląda na to że dopiero w B9 jest bez wady olejowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się