Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli w autach z 2013roku problem nadal może występować? Jest w ogóle jakaś wersja 4 cylindrowej benzyny, gdzie z całą pewnością można powiedzieć, że problem został definitywnie rozwiązany przez Audi? Dotychczas myślałem, że EA888Gen3 wystarczy, po prostu.

Opublikowano
26 minut temu, Helix napisał:

Czyli w autach z 2013roku problem nadal może występować? Jest w ogóle jakaś wersja 4 cylindrowej benzyny, gdzie z całą pewnością można powiedzieć, że problem został definitywnie rozwiązany przez Audi? Dotychczas myślałem, że EA888Gen3 wystarczy, po prostu.

Pewnie gdyby w 3 generacji ea888 stosować się do wymiany  oleju co 10 tys km to problem by się nie pojawiał. Jednak według forumowego eksperta od napraw tych silników ( @kixi4) ,coraz więcej ea888 3g się pojawia u niego na remont.

Opublikowano (edytowane)

Tak dokladnie, wszystkie przebiegi w okolicach 180-220 tys km, np foto z cjeb 2013.

20200808_082214.jpg

20200808_084052.jpg

20200810_185929.jpg

Edytowane przez kixi4
Opublikowano

jak malowane :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Hehe polifty maja takie smieszne czerwone uszczelki ?

Edytowane przez kixi4
Opublikowano
5 minut temu, kixi4 napisał:

Hehe polifty maja takoe smieszne czerwone uszczelki ?

te tłoki są nadwymiarowe czy nominał ?

Opublikowano

Nominal, cylindry jak nowe, siatka od nowosci, zero owalu, wszystkie miescily sie w 0.01mm

Opublikowano

Delikatne przehonowanie tylko zeby odswiezyc

Opublikowano (edytowane)

a są w ogóle ori nadwymiarowe tłoki do tych pudeł ?

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Sa ale tylko odrazu na 83.01 czy o 0.5mm

Opublikowano
6 minut temu, kixi4 napisał:

Sa ale tylko odrazu na 83.01 czy o 0.5mm

w ETCE widze tylko 82.50-82.51

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Dev napisał:

w ETCE widze tylko 82.50-82.51

Sa z KS w nadwymiarze.. w aso przeciez szlifu nie zrobia, tylko najlepiej nowy silnik ?

Edytowane przez kixi4
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, kixi4 napisał:

Sa z KS w nadwymiarze

aaaaa...  szkoda że nie mozna podłozyc z 3.0tfsi :decayed:

Edytowane przez Dev
Opublikowano
11 godzin temu, kixi4 napisał:

Tak dokladnie, wszystkie przebiegi w okolicach 180-220 tys km, np foto z cjeb 2013.

(..)

Trafiają się już CPMA czy CPMB?

Opublikowano

Cpma i cpmb pelno, to tak naprawde taki sam silnik jak cdnc z tym ze ma dodatkowy wtrysk na e85 w usa i szersze pierscienie ale starego typu

Opublikowano

A ten dodatkowy wtrysk paliwa w kolektorze to nie jest przypadkiem wykorzystywany nie tylko do e85 tylko ogólnie do każdego paliwa aby utrzymywać dolot w czystości? 

 

 

Opublikowano

Nie zaglebialem sie w ten temat glebiej, ale raczej nie, bo ma zaworach normalna ilosc nagaru.. jak rozbieram polifta z 4 dodatkowymi polwtryskami to wtedy faktycznie nagaru nie ma na zaworach.

Opublikowano

Co innego czytałem na audizine...

Opublikowano
Godzinę temu, wampir napisał:

Co innego czytałem na audizine...

Wiesz co naprawde jakos w temat silnikow cpm nigdy nie wnikalem.. mam gdzies zdjecia zaworow z tych silnikow podczas remontu i nagaru bylo dosc sporo, jak znajde to wrzuce 

Opublikowano

Po przestudiowaniu tematu trochę się załamłem względem silników CPM:kwasny: Wygląda na to że dopiero w B9 jest bez wady olejowej. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...