Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziura w dolocie powietrza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy dziura na dwa palce w dolocie do filtra powietrza ma wpływ na pracę silnika? Przymula mi go i przerywa przy przyspieszeniu.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Gdzie ta dziura dokładnie jest? Przed filtrem powietrza czy po?

Co do konstrukcji dolotu to powiem że ma on duże znaczenie. Na przykład harmonijka która jest na rurze dolotowej nie jest od tak sobie, tylko to też ma znaczenie. Tłumi fale cofającą czy coś takiego. Aczkolwiek jeśli masz dziurę w części doprowadzającej powietrze do filtra powietrza nie powinno mieć to takiego wpływu - zaklej ją czymś to się przekonasz.

---------- Post dopisany at 08:11 ---------- Poprzedni post napisany at 08:10 ----------

Do sprawdzenia świece, przewody WN, kopułka z palcem czy co to tam masz w tym 1,6.

Opublikowano

Ma znaczenie. Ja doraźnie w swoim obkleiłem taśmą odporną na wysokie temperatury i efekty uboczne ustały :decayed:

Opublikowano

Zakleilem taśma i sprawdzę potem. Odezwę się czy cos to dalo

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 09:40 ----------

Niestety nie pomogło.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Układ WN do sprawdzenia tak jak pisałem wcześniej.

Opublikowano

Jak przyjechałem parę km to nic się nie działo dopiero potem zaczyna przerywac.

---------- Post dopisany at 11:36 ---------- Poprzedni post napisany at 11:33 ----------

Ile może wytrzymać kopulka i palec? . Bo wymienialem z 5000 km temu razem ze świecami i przewodami

---------- Post dopisany at 11:39 ---------- Poprzedni post napisany at 11:36 ----------

Przepraszam 50000

Opublikowano

Jeśli to był zamiennik, może już być po nim, W końcu to już kilka lat. Jak rozbierzesz kopułkę, to dasz rade ocenić czy to może być to. Z resztą kontrola świec i kabli to też nie jakaś wielka filozofia.

Opublikowano

To raczej nie kopulka i palec bo przed wymiana szwakowal mi zapłon w deszczowe dni wtedy wymieniłem przewody świece a na koncu kopulke i palec i dopiero wtedy się poprawiło.

Opublikowano

Rób jak uważasz. Moim zdaniem cały układ WN do sprawdzenia w pierwszej kolejności.

Opublikowano

Świece to podstawa.

Opublikowano

świece Beru 3 elektrodowe

Opublikowano

Wymieniłem świece dalej to samo

---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 14:55 ----------

Może być to wina przeplywomierza?

Opublikowano

Może być. Trzeba byłoby zrobić logi i zobaczyć jakie wartości pokazuje. Ewentualnie odepnij go i przejedź się bez niego, zobaczysz czy będzie różnica.

Opublikowano

Odpiąłem przepływomierz trochę mniej przerywa, ale przerywa podczas przyspieszania, i potrafi zgasnąć przy spadku obrotów na postoju

Opublikowano

Podepnij VAG-a i sprawdź błędy . Ja u siebie w 1.6 jak miałem to padł przeplywomierz co pokazało na Vagu;) a też mi przerywał , jak masz takie dziury to sprawdź też resztę połączeń .

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Nie wiem czy już pytałem - a ogólnie cały dolot sprawdziłeś pod kątem szczelności? Szczególnie odmę?

Opublikowano

Odma ok. I reszta też wygląda ok. Będę próbował podłączyć laptopa tylko musze kupić baterie. Vaga mam kiedyś podlaczalem

---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 08:24 ----------

Mam błąd 561 2 razy wystapil. Co to znaczy koledzy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...