perman Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Czy dziura na dwa palce w dolocie do filtra powietrza ma wpływ na pracę silnika? Przymula mi go i przerywa przy przyspieszeniu. Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Labiel Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Gdzie ta dziura dokładnie jest? Przed filtrem powietrza czy po? Co do konstrukcji dolotu to powiem że ma on duże znaczenie. Na przykład harmonijka która jest na rurze dolotowej nie jest od tak sobie, tylko to też ma znaczenie. Tłumi fale cofającą czy coś takiego. Aczkolwiek jeśli masz dziurę w części doprowadzającej powietrze do filtra powietrza nie powinno mieć to takiego wpływu - zaklej ją czymś to się przekonasz. ---------- Post dopisany at 08:11 ---------- Poprzedni post napisany at 08:10 ---------- Do sprawdzenia świece, przewody WN, kopułka z palcem czy co to tam masz w tym 1,6.
Steav Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Ma znaczenie. Ja doraźnie w swoim obkleiłem taśmą odporną na wysokie temperatury i efekty uboczne ustały
perman Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 Zakleilem taśma i sprawdzę potem. Odezwę się czy cos to dalo Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 09:40 ---------- Niestety nie pomogło. Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Labiel Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Układ WN do sprawdzenia tak jak pisałem wcześniej.
perman Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 Jak przyjechałem parę km to nic się nie działo dopiero potem zaczyna przerywac. ---------- Post dopisany at 11:36 ---------- Poprzedni post napisany at 11:33 ---------- Ile może wytrzymać kopulka i palec? . Bo wymienialem z 5000 km temu razem ze świecami i przewodami ---------- Post dopisany at 11:39 ---------- Poprzedni post napisany at 11:36 ---------- Przepraszam 50000
Steav Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Jeśli to był zamiennik, może już być po nim, W końcu to już kilka lat. Jak rozbierzesz kopułkę, to dasz rade ocenić czy to może być to. Z resztą kontrola świec i kabli to też nie jakaś wielka filozofia.
perman Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 To raczej nie kopulka i palec bo przed wymiana szwakowal mi zapłon w deszczowe dni wtedy wymieniłem przewody świece a na koncu kopulke i palec i dopiero wtedy się poprawiło.
Labiel Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Rób jak uważasz. Moim zdaniem cały układ WN do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
perman Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Opublikowano 16 Lipca 2014 wymieniłem kopułkę i palec, ale dalej przerywa,świec dawno nie wymieniłem więc chyba teraz to zrobię
perman Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Wymieniłem świece dalej to samo ---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 14:55 ---------- Może być to wina przeplywomierza?
Labiel Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Może być. Trzeba byłoby zrobić logi i zobaczyć jakie wartości pokazuje. Ewentualnie odepnij go i przejedź się bez niego, zobaczysz czy będzie różnica.
perman Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Odpiąłem przepływomierz trochę mniej przerywa, ale przerywa podczas przyspieszania, i potrafi zgasnąć przy spadku obrotów na postoju
Andrzej07 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Podepnij VAG-a i sprawdź błędy . Ja u siebie w 1.6 jak miałem to padł przeplywomierz co pokazało na Vagu;) a też mi przerywał , jak masz takie dziury to sprawdź też resztę połączeń . Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Labiel Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Nie wiem czy już pytałem - a ogólnie cały dolot sprawdziłeś pod kątem szczelności? Szczególnie odmę?
perman Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 Odma ok. I reszta też wygląda ok. Będę próbował podłączyć laptopa tylko musze kupić baterie. Vaga mam kiedyś podlaczalem ---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 08:24 ---------- Mam błąd 561 2 razy wystapil. Co to znaczy koledzy?
Andrzej07 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561 Tu masz podpowiedź Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
perman Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 I mam pytanie jak zrobić reset ecu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się