alexchem Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Witam, Mam dylemat. Rozwazam zagazowanie mojego autka. Sporo szukalem na tym forum i na forum A3, jednak nie wiele znalazalem na temat gazowania silnikow 2.0T. Zaznacze iz mam zamiar podciagnac moc do okolo 250-260bhp zanim odwiedzilbym gazownika. Czy ten silnik (BGB) ma bezposredni wtrysk paliwa?, jesli ma to co gazem? Jaka instalacje polecacie (musi byc do 300bhp)? Prosilbym o konkretne informacje a nie gadki w stylu "profanacja auta" - dzieki. Artur
poziek Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Powiem tak...w 1.8T da radę zrobić gaz tak aby suto smigało...i ja zazwyczaj pomagam przy problemach...ale teraz nie wiem co powiedzieć... Na tym forum nikt się nie chwali, że założył gaz...i pewnie długo nikt sie nie pochwali :gwizdanie:
letallec Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Jedz do warsztatu, gdzie montuja instalacje, i uzyskasz odpowiedzi na nurtujace Cię pytania. A potem opiszesz nam na forum, jakie sa konkluzje . Z tego co pamietam to tutaj nikt nie ma jeszcze takiego zestawu
gregory Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Zapytaj tutaj: http://www.lpg.info.pl/index.php
bimmer Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Czytałem, że firma BRc ma instalację do samochodów zasilanych bezposrednim wtryskiem paliwa...jak znajdę ten link to ci podesle...
Bogumił Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Człowiek prosi o konkrety a tu wyskakuje kolega BIKER z oklepanymi mądrościami - czytaj do końca, a nie tylko tytuł wątku.
anml Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 no bo smieszne jest wsadzanie gazu do fury wartej minimum 50k OT w dziele technicznym / Poziek
Bogumił Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Następny Jak to mówią "jego cyrk jego małpy" jak będzie chciał to furę za "50k" w zielone groszki pomaluje. Panowie konkrety a nie banały, na forum można znaleźć zapewne jakieś wątki o swoich przemyśleń na temat "tak lub nie za instalacją" tam możecie powpisywać swoje "mądrości".
poziek Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Ktoś odgrzał kotleta.... można uderzać do www.egp.pl z 2.0tsfi
bimmer Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Właśnie dzisiaj słyszałem ten głupi tekst, że gaz jest do zapalniczek..Wchodze na stronkę klubu a tu masz babko palcek ten sam tekscik... OT w dziale technicznym / Poziek
kepasa Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 no bo smieszne jest wsadzanie gazu do fury wartej minimum 50k OT w dziele technicznym / Poziek i jak tu się wychylić z posiadaną inst. gazową :gwizdanie: a propos BRC zajrzyj na http://www.czakram.pl/ oni maja wyłączność na BRC i mają duże doświadczenie. gazują STI i podobne wydumki i z tego co wiem lata im wszystko bez problemu... jutro u nich będę, to zapytam jak jest z FSI... wiem że jakiś rok temu taka firma w Krakowie, http://www.auto-gaz.pl/kontakt.htm ma miano najbardziej doświadczonych w branży na tym terenie, miała problem z FSI... ale mogło się to zmienić.
gregory Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Przy 2.0TFSI problemem na pewno nie jest wydajność wtryskiwaczy gazowych. Bo są wtryskiwacze BRC które obsłużą 70KM z cylindra. W razie jeszcze większego zapotrzebowania można bez problemu zastosować po dwa wtryski na jeden cylinder.
create2fight Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Przy bezpośrednim wtrysku nie jest problemem wydajnośc tylko umiejscowienie wtrysków do gazu a z tym jest problem bo komory spalania i proces tworzenia mieszanki w FSI są dopasowane do wtryskiwacza wprowadzonego prosto do cylindra a nie w dolot i dlatego nie chce to chodzic:) dodam tez ze Fsi pracuje na mieszankach uwarstwionych w pewnych zakresach predkości obrotowych silnika a za pomoca instalacji lpg i wtrysków w dolocie jest to nie możliwe do osiągnięcia:) pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 No i kwestia temperatury. Bo krótkie otwarcia wtryskiwaczy benzynowych w trakcie jazdy na gazie nie zapobiegną ich uszkodzeniu. Po prostu temperatura zrobi swoje.
kepasa Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 witam ponownie, byłem u "ekspertów" z BRC Tarnów, i tak , jeden powiedział że o tę instalację należy się pytac najwcześniej w czerwcu br, ale pomyslałem że coś ściemnia i zapytałem drugiego Pana w dziale obsługi klienta i ten powiedział żeby im mailem przesłać numer VIN i nr silnika i wtedy odpowiedzą czy się da ale że jest taka możliwość... jeśli chodzi o samą tę firmę to nie wiem co powiedzieć, byłem na pierwszym przeglądzie i jak wyjechałem to się okazało że moc gdzieś uszła daleko... mechanik bije się w pierś że u niego auto jeździło super i zaczyna się spychologia...odpinam klemę na 10 minut auto znów fruwa, po kilku godzinach klops... mam dość, tymbardziej że mogłem do nich nie jechać olać ten przegląd... raz miałem diesla i juz nie chcę, instalacja gazowa tez jest już ostatni raz założona. u nas po prostu za mało jest fachowców. taka jest prawda. nawet sam fakt że w tej samej firmie pytam dwóch panów prawie siedzących przy jednym biurku o instalację do tfsi i mam dwie różne odpowiedzi... a obnoszą się wyłącznością instalacji BRC chyba nawet na Polskę... śmiechu warte. może jakieś vectry 2.0 z 89' umieją "gazować" ale na pewno nie radzą sobie z problemami tego typu.[br]Dopisany: 28 Luty 2009, 22:47_________________________________________________a pisałem że wszystko im lata bez problemu.... takie są opinie... ale teraz im już nie wierzę, aż strach pomyśleć co będzie jak instalka się zestarzeje...
gregory Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Kepasa do tego trzeba mieć cierpliwość. A jeśli jesteś tak wymagającym kierowcą, że nie tolerujesz kompletnie żadnych niedociągnięć(które przy LPG się zdarzają), to odpuść sobie oszczędność i LPG. Oszczędność to kompromis.
bimmer Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 byłem dzisiaj u gazowników, wymienic filtr gazu, ale nie w audi tylko innym aucie i zapytalem o instalke do FSi. Oni założylijakiemus klientowi instalke BRC,ale ja niedługo po tym wymontowali. Autko na jałowym bi9egu pracowało na benzynie, później przełączało sie na gaz przy jakiejs prędkości obrotowej a w trakcie ostrej jazdy ponownie wskakiwało na benzyne. Po krótce tak mi to streścił gazownik. Powiedział, że puki co jest to raczej pic na wodę i nie będą mkontowali tego typu instalacji, a BRC wali wielką ściemę. wszystkie firmy nad tym pracują,ale jak będzie nie wiadomo.
kepasa Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 niestety tak jest z gazem... ja się napatrzyłem na znajomych , którzy mają zagazowane auta ale nie w turbinie... mieli po 100tys na gazie i nic się nie działo, jakieś wtryskiwacze , filtry i tyle... więc myslałem że tu będzie też OK. tylko jeden koleś potrafi w tarnowie potrafi zrobić dobre ustawienia, to jest dla mnie też chore... przecież cudów tam nie ma...
create2fight Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 FSI to za duza komplikacja zeby założyć do niej gaz i narazie jest to nie wykonalne:) może za jakiś czas gdy ktoś wymyśłi wtryskiwacze dwu paliwowe ( benzyna i gaz ) bo jak narazie nie ma możliwości dołożyć dodatkowych wtryskiwaczy gazowych bezpośrednio do komory spalania:) i dlatego te silniki nie bedą chodzily na gazie:) A co do regulacji instalacji gazowych to nie tylko w Tarnowie to potrafia bo w Rzeszowie tez choć musze przyznac ze nie wszystki zakłady dają sobie z tym rade
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się