Murdzu12 0 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 koledzy mam male pytanko czy zakladal ktos do amorkow z 1BV sprezyny weitec -35?? numery amorkow: amory przod: 8EO 413 031 DJ(od b7) amory tyl:8EO 513 036 AC(od b7) jak audi siedzi w takiej kombinacji?? moze ktos podesle fotki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Ja dzisiaj odbieram auto po wymianie Eibach pro kit na zawieszeniu 1BA z odbojami z 1 BE. Wrzucę fotkę jak siedzi na 16". Wczoraj już bym odebrał ale mój mechanik przez cały dzień wymienił 3 sprężyny :-/ Podobno jakaś długa śrubę odrecal 4 godz bo jeszcze seryjna,zapieczona itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechoo131 0 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 To ja coś skrobne nt zawieszenia Poprzedni sezon jeździłem na gwincie H&R wrażenia super - nisko, sztywno, mega prowadzenie. Niestety zmuszony zostałem sprzedać go. Teraz szczęśliwy jeździ Zieluu Teraz mam nowego Eibach Pro Kit -30 na zawieszeniu 1BA. Zdziwiłem się po załozeniu. Prowadzenie na duży plus. Oczywiśćie jest dużo wyżej niż gwint. Różnica jest taka że pro kit na łagodnych wybojach jest bardziej komfortowy, za to na konkretnych dziurach jest ciut gorzej. Wydaje mi się, żę amorki od gwintu lepiej takie rzeczy znosiły. Ogólnie bardzo polecam oba rozwiązania ;P A teraz szybkie pytanie. NIby Pro Kit dobrany do auta itd, tył jest miodzio idealnie a przód jest 1 cm wyżej, Jeżdze z 2 tyg i się nie chce ułożyć dlatego pytanie o odboje (zostawiłem seryjne ). Jeśli zastosuję odboje podane w linku przez marcinch001 http://kayaba.istore.pl/pl/odboj-vw-amort-p-passat-a4-96-meyle-1004120030.html?partner=1992to siądzie nizej o ten cm ? co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 moze siasc nizej. Wszedzie chwala te eibachy, fakt jest komfort ale mi siadlo tak ze mam okolo 62-63cm, dobierane przez eibach.pl i w katalogach tez to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdzu12 0 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 koledzy czyli jakbym chcial kupic sprezyny weitec lub eibach to musze ich dobierac do mojej klasy wagowej?? czy wystarczy kupic pod 1.9 tdi sedan?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Ja w końcu dziś odebrałem :-) Na szybko mierzone to teraz siedzi na 64 cm na 16" 205/55. Zmieniłem odboje seryjne na te z 1 BE. Siadł równo 3 cm bo było 67. Przejade trochę to zobaczę jak siadzie i zmierze na pełnym baku. Ogólnie wrażenia z jazdy na plus :-) Wygląd to wiadomo. Zmiana u mnie jednak droga była bo 240zl (robota) tyle ze jeszcze odboje były wymieniane. Edytowane 22 Maja 2015 przez boguc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 koledzy czyli jakbym chcial kupic sprezyny weitec lub eibach to musze ich dobierac do mojej klasy wagowej?? czy wystarczy kupic pod 1.9 tdi sedan?? Wystarczy kupić do 1.9 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Ja brałem od kolegi dzika wszystko dopasował jak należy i cena także dobra była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 siadzie ci jeszcze 1cm po paru tysiacach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdzu12 0 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 marcinch001 dzieki kolego za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 mi siadlo tak ze mam okolo 62-63cm A ile Ty byś chciał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Mi po zmianie spręzyn na eibach -30 z zawieszenia 1BA siadł na 65 cm przy tych samych amorkach . koło 18/40/225 Edytowane 23 Maja 2015 przez marcinch001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Mi po zmianie spręzyn na eibach -30 z zawieszenia 1BA siadł na 65 cm przy tych samych amorkach . koło 18/40/225 U mnie zaraz po wymianie 64,5 a po kilku tys 64 i przód i tył, te same parametry koła Ja z przodu w ogóle koze miałem przed wymianą. Zdjęcia zaraz po wymianie Przed Po Edytowane 23 Maja 2015 przez _quattro_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 tutaj fotki jak a4 wyglądało na ori zawieszeniu: po: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian-A4 0 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 słuchajcie mam a4 b6 tyle że po swapie na 1.9 TDI z 2.5 TDI to pod co brać sprężyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 słuchajcie mam a4 b6 tyle że po swapie na 1.9 TDI z 2.5 TDI to pod co brać sprężyny? Dobierałbym pod 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian-A4 0 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 też tak myślę, ale może niech jeszcze się ktoś wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Dobieraj pod 1.9 bo to od silnika zależy jaką masz klasę wagową . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian-A4 0 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 czyli nie patrzeć nawet na naklejkę w kole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 czyli nie patrzeć nawet na naklejkę w kole? Na niewiele się zda skoro założyłeś lżejszy motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się