Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

Eibach jest w miarę miękki jak naciśniesz maske to normalnie się ugina podejrzewam ze zawias siedzi na odboju co do tyłu to mozesz załorzyć coś takiego

dodam tylko ze tylne są droższe .

http://www.noweczesci.pl/odboj-amortyzatora-swag,c,0-151-32923576-415343/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego nie powinno sie montowac amorow 1ba do eibacha

u mnie jest podobnie chyba lezy na odbojach

co by tu mówić, prawda. A miało być tak pięknie

w 2 osoby nie moglismy "bujnąć" auta :facepalm:

Eibach jest w miarę miękki jak naciśniesz maske to normalnie się ugina podejrzewam ze zawias siedzi na odboju co do tyłu to mozesz załorzyć coś takiego

dodam tylko ze tylne są droższe .

http://www.noweczesci.pl/odboj-amortyzatora-swag,c,0-151-32923576-415343/

a jakby przyciąć ori? ale to chyba byłoby druciarstwo ? :wink:

ciul wie co za odboje u mnie siedzą bo auto było wyjątkową kozą i wiem ze amory juz byly wymieniane

Edytowane przez Ans
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego nie powinno sie montowac amorow 1ba do eibacha

u mnie jest podobnie chyba lezy na odbojach

co by tu mówić, prawda. A miało być tak pięknie

w 2 osoby nie moglismy "bujnąć" auta :facepalm:

Eibach jest w miarę miękki jak naciśniesz maske to normalnie się ugina podejrzewam ze zawias siedzi na odboju co do tyłu to mozesz załorzyć coś takiego

dodam tylko ze tylne są droższe .

http://www.noweczesci.pl/odboj-amortyzatora-swag,c,0-151-32923576-415343/

a jakby przyciąć ori? ale to chyba byłoby druciarstwo ? :wink:

ciul wie co za odboje u mnie siedzą bo auto było wyjątkową kozą i wiem ze amory juz byly wymieniane

Mozesz przyciąć ale to działanie na krótką metę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jak z tym zawieszeniem....niedawno zakupiłem b6 w Avancie i zamierzam właśnie wsadzić Eibach Pro Kit do 1BA.
Co oprócz wymienionych springów trzeba wsadzić aby dało się na tym jeździć...teraz auto stoi wysoko na 16 a w planach jest 17/18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego nie powinno sie montowac amorow 1ba do eibacha

Nic bardziej mylnego, trzeba tylko pamiętać o kilku rzeczach i będzie ok ;) ja po założeniu eibacha nie zmieniałem odbojów, amortyzuje bez żadnych problemów, nie leży na odbojach, nie dobija. Po parustu kilometrach przebiegu i kontroli zawieszenia nie stwierdzam żadnych nadmiernych zużyć elementów zawieszenia

Edytowane przez _quattro_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie lepszym rozwiązaniem są sprężyny H&R -35 ponieważ są sztywniejsze od eibacha.

Zgadza się ale wszystko zależy od tego co kto chce uzyskać montując niższe springi. Ja kupując prokit eibacha chciałem żeby całe auto siadło niżej a opona ładnie tworzyła całość z błotnikiem, nie tracąc przy tym na komforcie, generalnie co kto woli. Niestety pojawiają się osoby, które nie dowiedzą się do końca co montują w swoim aucie i później lament, że takie za miękkie a takie za twarde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie lepszym rozwiązaniem są sprężyny H&R -35 ponieważ są sztywniejsze od eibacha.

Zgadza się ale wszystko zależy od tego co kto chce uzyskać montując niższe springi. Ja kupując prokit eibacha chciałem żeby całe auto siadło niżej a opona ładnie tworzyła całość z błotnikiem, nie tracąc przy tym na komforcie, generalnie co kto woli. Niestety pojawiają się osoby, które nie dowiedzą się do końca co montują w swoim aucie i później lament, że takie za miękkie a takie za twarde.

Dlatego polecam podejmowanie takich decyzji na spokojnie, po przeanalizowaniu za i przeciw.

Też długo miałem problem z podjęciem decyzji ale ostatecznie zainwestowałem w w/w H&R i amorki Koni STR.T Przy kołach 17 mam od ziemi do błotnika 64,5 przód i tył i wcale nie jest zbyt twardo, a wręcz po miesiącu zapomniałem jak już było na 1BA i obecny zawias wydaję się optymalny jak dla mnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie tylko ze za twardośc zawieszenia w bardzo dużej mierze odpowiada amortyzator . Zawieszenie 1BE a 1BV rózni się tylko amorkiem a twardość w 1BV o wiele większa od 1BE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie tylko ze za twardośc zawieszenia w bardzo dużej mierze odpowiada amortyzator . Zawieszenie 1BE a 1BV rózni się tylko amorkiem a twardość w 1BV o wiele większa od 1BE

Właśnie o tym pamiętałem przy wyborze i dlatego do sztywnych sprężyn dobrałem nie aż tak twarde amortyzatory i całość bardzo fajnie się sprawuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Po parustu kilometrach przebiegu i kontroli zawieszenia nie stwierdzam żadnych nadmiernych zużyć elementów zawieszenia

to jeszcze troche przejedz i zobaczysz :)

mi tez sie tak na poczatku wydawalo, aczkolwiek mam spore wymagania, moze innym to pasuje.

Amorki bilstein b6 rekomendowane sa do seryjnego zawieszenia, do obnizonego b8, wiec o czyms to mowi ze seryjne 1ba nie przetrwaja tego typu testu zbyt dlugo, albo po prostu nie beda spelniac swojej roli.

Popytajcie tych ktorzy zalozyli skrocone amory do sprezyn obnizajacych jak to jezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


to jeszcze troche przejedz i zobaczysz

To nie moje pierwsze auto gdzie montowałem niższe springi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po parustu kilometrach przebiegu i kontroli zawieszenia nie stwierdzam żadnych nadmiernych zużyć elementów zawieszenia

to jeszcze troche przejedz i zobaczysz :)

mi tez sie tak na poczatku wydawalo, aczkolwiek mam spore wymagania, moze innym to pasuje.

Amorki bilstein b6 rekomendowane sa do seryjnego zawieszenia, do obnizonego b8, wiec o czyms to mowi ze seryjne 1ba nie przetrwaja tego typu testu zbyt dlugo, albo po prostu nie beda spelniac swojej roli.

Popytajcie tych ktorzy zalozyli skrocone amory do sprezyn obnizajacych jak to jezdzi.

:hi: Popieram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze rozumiem ze Eibach z ori 1BA nie będzie dobrym rozwiązaniem?

Konieczne jest od razu wkładanie amorow dostosowanych do obniżenia?

A co z odbojami?

Najpierw chce wsadzić sprężyny na 16 felgi które mam,zobaczyć jak to siedzi i wtedy mam zamiar pójść w 17 albo 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego poczytaj sobie jedną stronę wcześniej pisałem o odbojach . Jak zmieniasz spręzyny na nizsze to odboje trzeba zmienić .Co do amorka z 1BA to wszystko zalezy w jakim jest stanie jezeli jest dobry to troche pojezdzisz pamietaj tylko że to sa amorki od innych spręzyn i amorek bedzie pracował w innym zakresie . Jak chcesz zrobić to tak jak się należy to szukaj amorka o skróconym skoku . polecam oryginalne od s-line czerwone .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki

czyli wezmę te co podałeś w linkach

na przód 75 i na tył 100

Jeśli mówisz ze będzie Ok :-)

Co do amorow to jak seria da ciała to poszukam innych.

czytałem że Koni są optymalne i nie tak twarde jak czerwone od s-line

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego chodzi Ci chyba o sprężyny. Gwint mozesz regulować jak chcesz na wysokość.

Edytowane przez mateusz233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki

czyli wezmę te co podałeś w linkach

na przód 75 i na tył 100

Jeśli mówisz ze będzie Ok :-)

Co do amorow to jak seria da ciała to poszukam innych.

czytałem że Koni są optymalne i nie tak twarde jak czerwone od s-line

Jeżdżę na Koni + sprężyny H&R od ponad dwóch miesięcy i jestem zadowolony, jest sztywno ale ładnie wybiera nierówności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...