Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie na dniach planuje kupic Eibach Pro Kit -30 i założyć na amorki 1BA. Aktualnie przód od ziemi do rantu błotnika ma 68cm, natomiast tyl 65,5cm przy zbiorniku z paliwem prawie w połowie pełnym. Myslicie, ze po założeniu sprężyn Eibach wszystko sie wyrówna i w miarę ładnie siądzie? Teraz jest niezła koza, a na lato czekają felgi 18" wiec będzie jeszcze wyżej. Amorki w wakacje zostaną prawdopodobnie wymienione na twardsze takze zestaw 1BA + Eibach -30 jest raczej tymczasowy.

Jeżeli ktos ma w swoim Avancie połączenie takie jak planuje (1BA + Eibach) to niech wrzuci foto, ciekaw jestem jak to wyglada :) Przekopalem temat i tylko jedno zdjęcie widziałem - w sedanie.

Wysłane z jabłka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajnie to wyglada :hi: Mam nadzieje ze podobny efekt osiągnę w moim Avancie. Jak zaloze sprężyny i pakiet letni to wrzucę foty do tematu, ale to dopiero w kwietniu bo marzec mam cały zawalony praca [emoji107]

Na seryjnym zawieszeniu przód tez stał wyżej niż tył, a po założeniu sprężyn Ci sie wyrównało?

Wysłane z jabłka

Edytowane przez kokonekus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajnie to wyglada :hi: Mam nadzieje ze podobny efekt osiągnę w moim Avancie. Jak zaloze sprężyny i pakiet letni to wrzucę foty do tematu, ale to dopiero w kwietniu bo marzec mam cały zawalony praca [emoji107]

Na seryjnym zawieszeniu przód tez stał wyżej niż tył, a po założeniu sprężyn Ci sie wyrównało?

Wysłane z jabłka

Tak przed obniżeniem tył był niżej niż przód teraz jest w miarę równo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie?

Edytowane przez gies0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja od tygodnia latam na takim zestawie więc Ci nie pomogę jak amorki padną to założę oryginalne z 1BE , na razie jest wszystko oki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś zdjęcia B6 na zawieszeniu -40 ? Najlepiej Vogtland. Chce żeby wchodziły 2 palce miedzy kolo a błotnik i nie wiem czy to obniżenie wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojego Avanta wrzuciłem AP Kit 40/30 i bardzo ładnie siadło na 18, a jeszcze pewnie się ułoży. Porównanie mam do 1be i jest trochę twardziej ,dobrze trzyma w zakrętach , wybieranie również w porządku.

P.S co do springów eibach pro kit.. miałem kiedyś w b5 i było miękko na tyle że potrafiło dobić do końca na hopach ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojego Avanta wrzuciłem AP Kit 40/30 i bardzo ładnie siadło na 18, a jeszcze pewnie się ułoży. Porównanie mam do 1be i jest trochę twardziej ,dobrze trzyma w zakrętach , wybieranie również w porządku.

P.S co do springów eibach pro kit.. miałem kiedyś w b5 i było miękko na tyle że potrafiło dobić do końca na hopach ;/

Kolego wszystko zależy od amorów jak masz sportowe to nic nie dobije nawet na eibachu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosszzzz

1ba + eibach

2014-05-18%2B19.16.42.jpg2014-05-26%2B12.08.20.jpg

Podziekowal :hi: Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać :) Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?

marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie?

Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz ;) Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA :)

Wysłane z jabłka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosszzzz

1ba + eibach

2014-05-18%2B19.16.42.jpg2014-05-26%2B12.08.20.jpg

Podziekowal :hi: Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać :) Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?

marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie?

Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz ;) Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA :)

Wysłane z jabłka

Na pewno jest niżej komfort ten sam . Nie zapomnij wymienić odboji przód i tył .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosszzzz

1ba + eibach

Podziekowal :hi: Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać :) Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?

marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie?

Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz ;) Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA :)

Wysłane z jabłka

Na pewno jest niżej komfort ten sam . Nie zapomnij wymienić odboji przód i tył .

OK będę o tym pamiętać.

Poszperałem trochę na Allegro i znalazłem coś takiego: przód + tył. Mogę te zamawiać czy jakieś inne polecasz? Jeżeli inne to jakiś link, cokolwiek? :hi:

Druga sprawa - założyłem kapcie 18" na swoje zawieszenie 1BA (jeszcze bez sprężyn Eibach). Wymierzyłem jak wysoko stoi przód i tył i wyszło mi tak: przód - 69cm, tył 66,5cm. Po zastosowaniu sprężyn Eibach ProKit wyrówna się to? Przód siądzie do tych 66cm, a tył zaledwie o 0,5cm czy też pójdzie jeszcze 3cm w dół? Pytam z czystej ciekawości jak to jest :)

Edytowane przez kokonekus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosszzzz

1ba + eibach

Podziekowal :hi: Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać :) Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?

marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie?

Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz ;) Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA :)

Wysłane z jabłka

Na pewno jest niżej komfort ten sam . Nie zapomnij wymienić odboji przód i tył .

OK będę o tym pamiętać.

Poszperałem trochę na Allegro i znalazłem coś takiego: przód + tył. Mogę te zamawiać czy jakieś inne polecasz? Jeżeli inne to jakiś link, cokolwiek? :hi:

Druga sprawa - założyłem kapcie 18" na swoje zawieszenie 1BA (jeszcze bez sprężyn Eibach). Wymierzyłem jak wysoko stoi przód i tył i wyszło mi tak: przód - 69cm, tył 66,5cm. Po zastosowaniu sprężyn Eibach ProKit wyrówna się to? Przód siądzie do tych 66cm, a tył zaledwie o 0,5cm czy też pójdzie jeszcze 3cm w dół? Pytam z czystej ciekawości jak to jest :)

Na przód zamów sobie ten z poniższego linka ja do siebie zamawiałem taki sam w porównaniu do odboju z 1BE który ma 85mm ten jest krótszy bo ma 77mm więc jest lepszy bo w 1be masz zawias -20mm a w eibach pro-kit -30mm

http://kayaba.istore.pl/pl/odboj-vw-amort-p-passat-a4-96-meyle-1004120030.html?partner=1992

odnośnie tyłu szukaj o długości 115-110mm

Co do wysokości jak Ci siądzie to ci nie powiem ja też miałem duża róznicę względem przodu po założeniu eibacha wszystko się wyrównało ok 65.5 cm przód i tył

Edytowane przez marcinch001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, od kilku miesiecy jezdze na eibach -30 +1ba i tak sobie powoli ogladam amorki gdyby sie coś jednak z nimi stalo :) na blinsteiny nie bede wydawal tyle kasy, znalazlem na allegro takie coś : http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-sportowe-amortyzatory-fk-tuning-4szt-i5074597409.html

na Forum BMW chwala gwinty tej firmy ;) moze ktoś z was cos mial wspolnego z firma rzekomo niemiecką FK ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosszzzz

1ba + eibach

Podziekowal :hi: Przód nadal stoi trochę wyżej, ale tragedii nie ma, jeżeli i u mnie tak będzie go wyglądać to bede zadowolony [emoji106] Felgi i opony juz jestem, jeszcze najważniejsze - sprężyny i zaczynamy rezać :) Tak przy okazji zapytam - przed wymiana sprężyn mam sie zaopatrzyć na wszelki wypadek w jakies śruby, itp? Czy wszystko podchodzi p&p i nie mam o co sie martwić?

marcinch001 jak jest z żywotnością amorków 1BA przy takiej konfiguracji, niektórzy piszą że szybko padają ile masz już nalatane na tym zestawie?

Kolego wszystko zależy od stanu amorkow. Jeżeli sa juz słabe to mogą szybko paść, jeżeli sa w całkiem dobrej dyspozycji to jeszcze trochę na takim połączeniu polatasz ;) Osobiscie jestem ciekaw jak sie będzie jeździć na połączeniu 1BA + Eibach w stosunku do ori zawieszenia 1BA :)

Wysłane z jabłka

Na pewno jest niżej komfort ten sam . Nie zapomnij wymienić odboji przód i tył .

OK będę o tym pamiętać.

Poszperałem trochę na Allegro i znalazłem coś takiego: przód + tył. Mogę te zamawiać czy jakieś inne polecasz? Jeżeli inne to jakiś link, cokolwiek? :hi:

Druga sprawa - założyłem kapcie 18" na swoje zawieszenie 1BA (jeszcze bez sprężyn Eibach). Wymierzyłem jak wysoko stoi przód i tył i wyszło mi tak: przód - 69cm, tył 66,5cm. Po zastosowaniu sprężyn Eibach ProKit wyrówna się to? Przód siądzie do tych 66cm, a tył zaledwie o 0,5cm czy też pójdzie jeszcze 3cm w dół? Pytam z czystej ciekawości jak to jest :)

Na przód zamów sobie ten z poniższego linka ja do siebie zamawiałem taki sam w porównaniu do odboju z 1BE który ma 85mm ten jest krótszy bo ma 77mm więc jest lepszy bo w 1be masz zawias -20mm a w eibach pro-kit -30mm

http://kayaba.istore.pl/pl/odboj-vw-amort-p-passat-a4-96-meyle-1004120030.html?partner=1992

odnośnie tyłu szukaj o długości 115-110mm

Co do wysokości jak Ci siądzie to ci nie powiem ja też miałem duża róznicę względem przodu po założeniu eibacha wszystko się wyrównało ok 65.5 cm przód i tył

OK, ten z przodu zamówię (na Allegro znalazłem minimalnie taniej). Na tył sprzedający posiada 134mm albo 103,5mm... Patrząc po innych aukcjach też był problem ze znalezieniem 115-110mm. I co teraz? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...