Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za pomoc panowie :):)

Opublikowano

U mnie po przejechaniu 600km jeszcze trochę usiadła a4...dzisiaj mierzyłem i jest prawie równo wszędzie 63,5cm.
Mierzone na połowie baku z kołami 16" 205/55.

Taka wysokość mnie zadowala, niżej już bym nie chciał.

Opublikowano

dokladnie tak jak u mnie, czasami mozna dolem owadzic.

Opublikowano (edytowane)

wiele osob mowi tez ze zakladalo do 1be eibach pro kit i takze dobrze to smiga czy jest to prawda?

Edytowane przez michail55
Opublikowano

Jak najbardziej będzie ok.

Opublikowano

A nie bedzie za twardo mam eibach pro kity czerwone

Opublikowano

Przy takim obniżeniu nie mogą być miękkie amorki . Tylko nie wiem jak będą się zachowywały przy taki dużym obniżeniu .


Dużo osób chwali połączenie eibach -30 plus amorki s-line

Opublikowano

Wlasnie takie mam teraz jest twardo bardzo. A powiedzcie mi czy kolor springow ma znaczenie bo mam czerwone eibachy

Opublikowano

Pewnie ze tak. Masz eibach sportline. Czarne to prokit. Zupelnie inna charakterystyka sprezyn. Czerwone sa twardsze

Opublikowano

Mam prokit tak na nich pisalo

Opublikowano

Podstawowa zasada - Pro-Kit czarne - Sportline czerwone. Do wglądu na eibach.pl

Opublikowano

ale ja i tak mam pro kity czerwonego koloru sprawdzalem numery i wszystko na stronach i to jest pro kit nie sportline


czy tak wyglada sproline?

7404d2aefb136c70.jpg

Opublikowano

Na pewno nie pro-kit -30


Kolego jak czerwone to sportline.

Opublikowano

Ładnie siedzi :)

Opublikowano

ale ja i tak mam pro kity czerwonego koloru sprawdzalem numery i wszystko na stronach i to jest pro kit nie sportline

czy tak wyglada sproline?

7404d2aefb136c70.jpg

Potwierdzam, kupiłem właśnie sportline i są czerwone. Poza tym na oko masz dużo niżej niż -30 z prokita...

Bardzo mi się podoba niedługo tak będzie u mnie :D

Opublikowano

Pany a co powiecie o springach Vogtland albo o całym zestawie? np:

http://allegro.pl/sportowe-zawieszenie-vogtland-audi-a4-typ-8e-b6-i5475026441.html

Widzę że jest -40 czyli po środku eibach prokit i sportline. No i wychodzi troszkę taniej niż Eibachy z amorkami Koni.

Miał ktoś do czynienia z Vogtlandem?

A i jak się obniża furę to trzeba krótsze odboje. A osłony amorków też są inne czy z zawiasu 1BA mogą zostać?

Opublikowano

Witam

Panowie podepnę się pod temat bo czeka mnie również w najbliższym czasie wymiana zawieszenia, obecnie jeżdżę na ori zawiasie 1BA, mam już zakupione amorki od 1BV i teraz potrzebuję dobrać sprężyny pod nowego moda dodam że zastanawiam się nad :

- EIBACH PRO KIT

- vogtland np :

http://allegro.pl/sprezyny-vogtland-nie-eibach-audi-a4-8e-b6-7-lim-i5471286400.html

Obniżenie jakie mnie interesuje to jakieś 30-40 mm, na sezon letni mam założone 19"9j et29 i trochę zastanawiam się nad przodem czy przy takiej konfiguracji nie będzie mi nic obcierać? choć spodziewam się że z przednimi rantami może być kłopot co do tyłu jest tam trochę miejsca to powinno być ok.

Jeżeli macie jakieś opinie o tym VOGTLAND-zie to bardzo chętnie się czegoś dowiem bo nie ukrywam że bardziej skłaniam się ku obniżeniu -40mm :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

u mnie na Eibachu , seryjnych amorach od 1BA i odbojach od 1BE usiadło na 66,5, felga 16" 205/55

Opublikowano

U mnie obecnie jest 70cm przód i 69 tył z przodu mam jakieś 6-7 cm od rantu do opony a z tyłu jakieś 5-6cm , chciałbym żeby jakoś to w miarę siadło i żeby nie przycierało, eibach też wydaje się dobrym rozwiązaniem ale wolał bym trochę niżej :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...