MichałA4 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Oruentuje się ktoś ile mi usiądzie na kicie Vogtlanda -40? Tak 63 by było idealnie dla mnie Kolego powinno siąść tyle ile podaje producent jeżeli wagowo dobrze wszystko dobierzesz, mi tak siadło, ale nie wiem jakie masz zawieszenie i w jakim stanie są Twoje amorki.
michail55 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 powiem wam z wlasnego doswiadczenia. mialem zalozone springi eibach sportline 61cm w sumie bylo. nie polecam jesli ktos chce sobie obnizyc tak bardzo to tylko gwint bo auto na 1be a nawet ba plywa strasznie po drodze i ociera o wszelakie koleiny. max to jest -30 hr ja bym jednak po raz drugi nie zszedl ponizej -20mm orio s-line 1be/bv bo to nie ma sensu
boguc Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 U mnie po przejechaniu juz ok 10tys na Eibach pro kit i serii amorach 1BA (odboje 1BE) , siadło niżej niż u brata na Sline.Wrażenia z jazdy- trzymanie na zakrętach o niebo lepsze, fajniej auto wygląda.Co do jazdy po dziurach, 3 razy do tej pory zahaczyłem o nierówności, ale to kilka dołów pod rząd i na serii amorach autem zaczyna bujać aż w końcu kończy się obcierką...No i krawężniki stały się problemem, bo na początku kilka razy zderzakiem obtarłem przód.Podsumowując zadowolony jestem z obniżenia jak najbardziej, jak dojdzie do tego 18" felga to będzie wizualnie bajka Jedynie można by było amory wymienić na dostosowane do tego typu nastawienia , ale na serii tragedii także nie ma
roman_tyk Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) boguc, ile masz cm od ziemii do blotnika i na jakich oponach? Mowilem wielokrotnie ze amortyzatory 1BA nie nadaja sie do obnizen. Co najlepsze rozmawialem ostatnio z glownym importerem bilstein, ktory przekonywal mnie ze pomimo aktualnego obnizenia (siadlo na pro-kicie okolo 40-45mm) po zalozeniu amortyzatorow b6 auto pojdzie do gory. Natomiast po zalozeniu b8 na pewno pojdzie w dol bo maja skrocony skok. Ponoc amortyzatory b6 dadza rade na obnizeniu -30mm, maja bardzo duza wypornosc w porownaniu do ori amorow Macie jakies zdanie na ten temat? Edytowane 4 Października 2015 przez roman_tyk
marcinch001 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) boguc, ile masz cm od ziemii do blotnika i na jakich oponach? Mowilem wielokrotnie ze amortyzatory 1BA nie nadaja sie do obnizen. Co najlepsze rozmawialem ostatnio z glownym importerem bilstein, ktory przekonywal mnie ze pomimo aktualnego obnizenia (siadlo na pro-kicie okolo 40-45mm) po zalozeniu amortyzatorow b6 auto pojdzie do gory. Natomiast po zalozeniu b8 na pewno pojdzie w dol bo maja skrocony skok. Ponoc amortyzatory b6 dadza rade na obnizeniu -30mm, maja bardzo duza wypornosc w porownaniu do ori amorow Macie jakies zdanie na ten temat? Czy bilstein b6 czy B8 wysokość będzie ta sama skrócony skok nie ma tu nic do znaczenia . Pisałem do nich i podpora spręzyny na dole amora jest na tej samej wysokości . Z ciekawości w amorze oryginalnym s-line ta podpora jest wyżej o 0.5 cm od bilstein b6 , b8 . Edytowane 5 Października 2015 przez marcinch001
roman_tyk Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) ja uzyskalem informacje ze wysokosc bedzie inna z niemiec prosto od bilstein.de i od Pana Pawla Nowaka z grupy IHR mocowania b6 i b8 sa usytuowane tak samo chodzi o duza wypornosc amortyzatorow b6//b8 porownujac do seryjnych 1ba/be/bv auto moze isc do gory w przypadku b6 Edytowane 5 Października 2015 przez roman_tyk
marcinch001 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 ja uzyskalem informacje ze wysokosc bedzie inna z niemiec prosto od bilstein.de i od Pana Pawla Nowaka z grupy IHR mocowania b6 i b8 sa usytuowane tak samo chodzi o duza wypornosc amortyzatorow b6//b8 porownujac do seryjnych 1ba/be/bv auto moze isc do gory w przypadku b6 Jak najbardziej tak samo ale jak mi podawali wymiary dolnego mocowania to w porównaniu do serii czyli amorka 1BA , bilstein był o 1 cm nizej
roman_tyk Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 aa no to co innego. Pytanie czy mocowanie sprezyny dla ori amorkow 1BA i 1BE/BV jest w tym samym miejscu czy tez moze przesuniete.
marcinch001 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Amorek 1BA - 370 mm Amorek 1BE - 365 mm
roman_tyk Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 w sumie w necie jest pare przypadkow, ze amorki b6 podnosza auto: http://www.racingforum.pl/Bilstein-B6-a-seryjne-zawieszenie-Problem-t68007.htmlhttp://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4150&start=500
marcinch001 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Średnio w to wierzę bo niby czym mają to robić , twardością ? Tak tego się nie liczy że im twardszy amor tym wyżej bedzie stał , to bardziej spręzyny mają w tym udział .
IroN_87 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Pytanie czy zestaw eibacha z bilsteinem B8 z a4 b6 spasuje do b7? pytam bo wg katalogu B8 do b6 ma inny nr niż do b7...
Szefcio Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 A ja mam pytanie o geometrię kół, tzn wcześniej był zawias BA, teraz springi Eibach-30mm i amory koni str. Jaką geometrię ustawić pod ba czy pod bv/be? Bo w końcu auto poszło o 30mm w dół.
boguc Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Jak ostatnio robiłem geometrie to diagnosta powiedział że tylko kąty się zmienią między 1BA a 1BE a zbieżność i tak tak samo się ustawia...Nie wiem czy miał rację , powiedziałem aby ustawiał pod 1BE , ale sam nie wiem czy dobrze zrobiłem...Także miałem 1BA a teraz Eibach
Szefcio Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 No ja właśnie też tak zrobiłem kazałem pod 1be ustawić i właśnie się zastanawiam czy to dobre rozumowanie jest. A i czytam, że montujecie podkładki na sprężyny na dziurawe drogi-co to jest i jak wygląda? bo u mnie tył jest niżej o ok 1 cm od przodu.
boguc Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Prawidłowo jest pod 1BA i Eibach ustawiać geometrię, Na to 1BE czy 1BA? Pytam bo musze jeszcze raz jechać ustawić i chciałbym mieć pewność.
marcinch001 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Prawidłowo jest pod 1BA i Eibach ustawiać geometrię, Na to 1BE czy 1BA? Pytam bo musze jeszcze raz jechać ustawić i chciałbym mieć pewność. Jak masz eibach to ustaw pod 1BE
Blachu Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 A ja mam pytanie o geometrię kół, tzn wcześniej był zawias BA, teraz springi Eibach-30mm i amory koni str. Jaką geometrię ustawić pod ba czy pod bv/be? Bo w końcu auto poszło o 30mm w dół. Jaką masz opinię o tych amorach koni str? Jak wrażenia? Auto jest dosyć sztywne? Masz porównanie z 1BE??
Szefcio Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Nie mam porównania z1be bo miałem 1ba. Ale wybiera fajnie nierówności sztywniejszy jest to wiadomo. miałem całą lewą stronę rozcieczoną w 1ba i po wsadzeniu koni str stwierdziłem, że lepiej amortyzuje dziury i nierówności. Także jestem zadowolony zrobiłem już na nich dobre 10k albo i lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się