Kamaz1980 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 9 godzin temu, jaguaro napisał: Po pierwsze nie ściągasz całego zawieszenia pod wymianę odbojów tylko sam amorek. Po drugie dając HR nie możesz zostawić odbojów 94mm bo na dzień dobry ściskasz je na maxa. Idealnie jest dać 77mm ale możesz tez dać 85mm natomiast nie możesz zostawić 94mm bo rozlecą Ci się w krótkim czasie. Tapnięte z iPhone Ale czy mogę je obciąć bo w sumie już nie będą mi potrzebne.
jaguaro Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Sprzeczność informacji, jeśli nie będą Ci potrzebne to po chcesz ciąć? Nigdy nie słyszałem żeby ciąć odboje, w środku mają specjalną strukturę, która elastycznie pracuje przy uderzeniu, nie wiem czy ucięcie nie spowoduje zmiany strukturalnej materiału i tym samym zmniejszy trwałość ale to tylko na zdrowy rozum biorę. Technicznie musiałby się wypowiedzieć ktoś kto wie jak się sprawdza w praktyce. Tapnięte z iPhone
daro84.pl Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) Przybieram się do montażu pro kit i w sklepie dali mi odboje takie jak w linku, mają 135mm, nie są za wysokie? Powiedzieli mi że są od 1be https://www.czesciauto24.pl/magnum-technology/3329331 Na przód dali mi te i one też chyba nie są pod 1be https://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=121f7235&cat[cmf]=2ea&cat[cmo]=17ea&cat[cve]=798e&cat[art]=be671&cat[atg]=165b0ea&cat[pro]=412&offset=0&sort=1 Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez daro84.pl
Kamel34 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Przerabiał ktoś temat pro kita z Avanta TDI do Sedana 1.8T (inne klasy wagowe) ? Jak to wpływa na komfort i prowadzenie pojazdu ? Chodzi o same springi bo mam do kupienia w dobrej kasie
thefast Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Witam moze mi ktos pomoc w dobrze amorków do sprezyn eibacha Zawieszenie 1ba wlecialy sprezynyeibach -30mm i auto zaczeło plywac powyzej 100km/h co wybrac jakie amorki polecacie do tego seta? Pozdrawiam:)
Hasir123 Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Witam, mam zawieszenie ori 1BA i zastanawiam sie gdzie najlepiej zamowic sprężyny bo z tego co na allegro patrzylem to niby sa uniwersalne i maja podchodzic pod kazdy rodzaj silnika i napedu. Jednak cos mi sie nie chce wierzyc zeby sprezyny pod v6 byly takie same jak do 2.0tfsi quattro
tomekhxc Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 W dniu 12.09.2017 o 20:02, thefast napisał: co wybrac jakie amorki polecacie do tego seta? Bilstein, Sachs jak chcesz to zapraszam na pw i dobierzemy
thefast Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 7 godzin temu, tomekhxc napisał: Bilstein, Sachs jak chcesz to zapraszam na pw i dobierzemy ok dzieki ze jako jedyny sie odezwałes jak cos to napisze do ciebie
turek 73 Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 Bilstein model b6. Ja miałem na eibachach i było bardzo dobrze
Szymon51 Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Witam, może mi ktoś coś podpowie. Mam problem z geometrią a dokładnie z kątami przedniej osi przez co podcina opony, diagnosta stwierdził że to przez zawieszenie które jest zbyt nisko. Geometrie była robiona na 1BE, 1BV Moje zawieszenie to: sprężyny eibach -30 Amory przód: sachs 311017 tył: sachs 313367 Opony 235/45/17 Dystanse 15mm przód i tył Odległości od ziemi do błotnika przód 64cm, tył 64cm Może ktoś ma jakiś pomysł co można z tym zrobić? nie chciał bym auta podnosić w górę bo teraz ładnie wygląda i fajnie się trzyma drogi.
takstiven Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 mi po zmianie z 1BA na Eibach pro kit + amorki bilstein b4 tył usiadł o jakieś 2 cm niżej niż przód. jak ktoś usiądzie z tyłu albo coś wpakuje do bagażnika, to jest jeszcze gorzej. macie jakieś rozwiązanie na to oprócz obniżania przód talerzykami od b5? nie chcę obniżać przodu, a chcę podnieść tył. pasują te podkładki 8e0 512 145 również na sprężyny eibach? można nałożyć jedną na drugą?
ucho.77 Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 W dniu 12.10.2017 o 13:24, takstiven napisał: mi po zmianie z 1BA na Eibach pro kit + amorki bilstein b4 tył usiadł o jakieś 2 cm niżej niż przód. jak ktoś usiądzie z tyłu albo coś wpakuje do bagażnika, to jest jeszcze gorzej. macie jakieś rozwiązanie na to oprócz obniżania przód talerzykami od b5? nie chcę obniżać przodu, a chcę podnieść tył. pasują te podkładki 8e0 512 145 również na sprężyny eibach? można nałożyć jedną na drugą? to się zakłada na gumy a nie bezpośrednio na sprężyny
mateusz233 Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 Witam, może mi ktoś coś podpowie. Mam problem z geometrią a dokładnie z kątami przedniej osi przez co podcina opony, diagnosta stwierdził że to przez zawieszenie które jest zbyt nisko. Geometrie była robiona na 1BE, 1BV Moje zawieszenie to: sprężyny eibach -30 Amory przód: sachs 311017 tył: sachs 313367 Opony 235/45/17 Dystanse 15mm przód i tył Odległości od ziemi do błotnika przód 64cm, tył 64cm Może ktoś ma jakiś pomysł co można z tym zrobić? nie chciał bym auta podnosić w górę bo teraz ładnie wygląda i fajnie się trzyma drogi. Mam identyczne zawieszenie i tą samą wysokość. Zrobiłem już trochę km i nie zauważyłem problemu. Kąt pochylenia przodu mam chyba -1.5. Ile zrobiłeś na tym kilometrów?
Szymon51 Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Nie wiem ile zrobiłem kilometrów, po prostu zauważyłem większe zużycie opon od strony wewnętrznej. Teraz kupiłem nowe zimówki i nie chciał bym ich zniszczyć.
Ziewal Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 Panowie mam problem z zawieszeniem a dokładnie to przód za wysoko stoi, robiłem pomiary i przód jest 67 cm a tył 65 zawias to 1BV s-line, silnik 2.7 tdi v6 pomiar z pełnym zbiornikiem paliwa, zastanawiam się nad wrzuceniem Eibacha -30 mm tylko pytanie czy to coś da ? Kurde no przód to straszna koza :/
FroS-t Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 50 minut temu, Ziewal napisał: Kurde no przód to straszna koza :/ Kurde fakt -30mm to mało, jak springi chcesz to albo Eibach Sportline albo H&R -45mm a najlepiej gwint o
Ziewal Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 -45 to za dużo bo żona często jeździ, gwint odpada póki co ale kurde pytanie dlaczego tak wysoko stoi ? Może inne sprężyny są bo gdyby wszystko było uklepane to chyba by właśnie siedział nisko
FroS-t Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Stoi normalnie , przód 1cm wyżej niż tył, każdy tak ma, też tak miałem, kup ProKit na przód i już tyle jak -45mm za dużo
Ziewal Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 wydawało mi się że powinno stać po równo no ale skoro tak twierdzisz to zostaje mi ProKit który zresztą miałem w Passacie i spisywał się bardzo donbrze dla pewności sprawdzę sprężyny przy okazji zmiany kół na zimowe, dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się