Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowa turbina, brak mocy, jakie logi wykonać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów

Stara turbina umarła, wyssała olej z silnika, wymieniłem na nową zregenerowaną, mechanik niby ma już doświadczenie przy wymianie turbin, ale gdy odebrałem auto to podczas pierwszej jazdy odczułem duuużo mniejszą moc, jakby z 130 spadło do 80, teraz mam pytanie, jakie logi których kanałów musze wykonać by ktoś z forum mógłby wesprzeć radą , auto rusza od 2.400 obr. w sumie tylko rusza bo przyśpieszaniem tego nie nazwe :/

LOGI Dynamiczne i na postoju tylko jakie kanały ? prosze o pomoc

Audi awx 2001r Sedan

Opublikowano

Dynamicznie 3, 4, 8, 10, 11

Opublikowano

Mam dynamiczne,zrobiłem o 1w nocy bo spać nie mogłem, bardzo proszę o sprawdzenie...

003- Log (0 - 003)

004- Log (0 - 004)

008- Log (0 - 008)

010- Log (0 - 010)

011-Log (0 - 011)

i bateria w laptopie pozwoliła mi zrobić jeszcze na postoju

000/001/003 - Log (0 - 000,001,003)

04-07-013 - Log (0 - 004,007,013)

Czy jest to możliwe że dali mi zregenerowaną turbine od słabszej wersji silnika i mechanik ja zamontował ? czy to nie jest możliwe bo sa np. inne mocowania ? Zauważyłem że na starej turbinie auto mi sie grzało 15km a tutaqj po przejechaniu 4 wskazówka jest na 90C :/

Opublikowano

dobrze wszystko poskładane ?

Opublikowano

Nie wiem, ja tego nie składałem, da sie coś wywnioskować z logów ? czy mam pchać auto do mechanika :( auto szybko sie grzeje do 90c. przynajmniej na blacie) wogóle nie przyspiesza, no i chyba nawet zauważyłem że przy tej turbinie słysze jej świst poprzednio tego nie było

Gdybym tylko miał bliżej do Ciebie to już stała u Ciebie na warsztacie

Opublikowano

z logów wynika że turbina zaczyna prawidłowo pompować przy 3 tyś obrotów... niżej niedomaga... nieszczelnosc lub sterowanie turbina

Opublikowano

Jutro wpadam na warsztat i szukam nieszczelności, ps. sory za takie lamerskie pytanie, ale to napewno turbina do AWX a nie z jakiejś wersji silnika avb o mniejszej mocy ?

Jest ktoś z okolic Gorzowa na forum kto mógłby się zająć tym tematem mam dosyć mechaników magików

Opublikowano

Od AVB, AJM, BRB nie bedzie pasować.

Opublikowano

nie specjalnie sie znam na dislach.. ale turbo późno wstaje a pozniej przeładowuje.. moze to coś ze zmienna geometria.. ?

Opublikowano

nie ma przełądowania.. od 3 tys w góre idzie dobrze...

Na mniejszej turbinie szybciej by wstawała czyli to też można wykluczyć poniewaz na małych obrotach ona mało pompuje a poza tym poźniej jest ok.

nieszczelność, zawór albo turbinka ma zapieczone łopatki... zobacz dzwignie czy chodzi... powinna miec skok ok. 2 cm jeśli nie drgnie to sprawdz podciśnienie, widac ze egr nie chodzi. albo zaslepiony albo spowodowane brakiem podciśnienia

Opublikowano

Właśnie sprawdzałem wężyki podciśnienia czy nie są przetarte, wszystko wydaje sie być ok, sprawdziłem węże ten od turbiny i ten od intercoolera dłuższy na górze i krótki na dole, wydają się być ok, "zawór albo turbinka ma zapieczone łopatki..." który zawór ? turbina chyba nie jest zapieczona skoro była regenerowana i odrazu po założeniu taki efekt, egr nie jest zaślepiony.

Jeszcze jutro raz zdejme wszystkie węże i dokładnie sprawdze czy nie mają dziury, jeśli wszystko ok nie zostaje mi nic innego jak mechanik i odesłać turbinę choć wątpie że istnieje takie coś jak gwarancja turbiny pewnie "coś" wymyślą

moge wykonać jeszcze jakieś logi które by pomogły w dojściu do przyczyny ? próbuje sprawdzic wszystkie opcje zanim mechanik znowu mnie skasuje za wykrecenie turbiny :(

Ps. czyta to jakiś mechanik z Lubuskiego kto ma czas tym się zająć ?

Opublikowano

zawór sterujący turbina n75 ida od tego zaworu węze podciśnieniowe to turbiny... odpal auto i zciągnij wężyk od turbiny i zobacz czy sztanga gruchy sie ruszy(ta przy turbinie) tak samo przy egr... możesz zrobić logi 011, 003 basic settings. Wtedy zawory sie będa same cyklicznie otwierać i zamykać...

Opublikowano

Zrobiłem BS, podczas logów nakręciłem telefonem zachowanie

011- Log (0 - 011)

i 003 - Log (0 - 003)

Ps. Sztanga od Turbiny się rusza, ale silnik chodzi tak samo. Co do egr nie rusza się podczas BS 003, z wężyka który dochodzi do plastikowej gruszki brak cisnienia, a wężyk który dochodzi do stalowej gruszki lekko zaciąga powietrze

Koledzy z forum RATUJCIE

Waśnie założyłem nowiutki oryginalny N75 i dalej to samo :/ wielki muł

Intercooler załatany i dalej to samo, jutro mechanik... napisze za jakis czas co bylo o ile dojde do tego

---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ----------

Panowie tak się zdenerowałem że rozkręciłem calutki dolot ! wszystkie rury,węże i co zobaczyłem :/ Intercooler z wielką dziurą :( nie znam się ale na chłopski rozum to jest przyczyną wielkiego muła mojego autka i pewnie dlatego też szybko się grzało, dziękuje wszystkim za pomoc i rady, temat uważam za zamknięty no ewentualnie za kilka dni moge jeszcze dopisać jak się autko zachowa na nowym intercoolerze ale myślę że bedzie dobrze Pozdrawiam

Intercooler zrobiony 100% szeczlnosci w całym układzie i dalej muł , oddałem do mechanika , jak zrobi to napisze co było

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...