Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN]Grób TDi by Wodz,koła 20",engine AFN na GTB22 235KM/450NM


wodz

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem Ci, że miło się przegląda Twój temat.

Warty śledzenia :D

Dziękuje :)

Witam.

Tak żeby nie było że się tu nic nie będzie więcej działo :wink:

Powoli zbieram zabawki do prawdopodobnie ostatniego stage na dole z VP. Zakupiłem zegar EGT, chłodnica oleju wraz z termostatem.Wydaje mi się że już czas na "delikatny monitoring" co się będzie dziać w silniku.Nadal nie jestem zdecydowany tak do końca jaką suszarkę wybrać :facepalm: Jetem również w trakcie poszukiwań zestawu hamulców,nie sztuka się rozpędzić :wink: W sierpniu ruszą prace przy "grobie" i zapewne będą jakieś foty i kreski.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak idziesz na maxa to gtb22 + 270ki, albo 310ki :kox: a jak ma to jezdzic to rób cos podobnego do mojego setu, tak czy tak silnik to żyletka już :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz Panie jak z komfortem na takim kole? Ujdzie, czy juz plomby wypadaja?

No powiem Ci szczerze że o komforcie można zapomnieć,chodź na 19" i oponie o profilu 35 dużo lepiej nie było.

Przygotowania do stage 4 trwają. Udało się już zakupić prawie wszystko ;-)

- turbina wlatuje GTB22 (w drodze)

- chłodnica oleju wraz z podstawką z termostatem

- map sensor 4 bary

- wskaźnik EGT

- downpipe 3"

- większy hamulec przód

- oczywiście kolejne strojenie

287j6s7.jpg

2e53zp0.jpg

2d8qk34.jpg

4rqdkn.jpg

2ujoym1.jpg

ipb0qc.jpg

2vifqpw.jpg

Mam jeszcze zamiar poprawić orurowanie intelcolera i zrobić je z aluminium.

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piekne to audi

Dziękuje,ale prawda jest taka że z bliska to za piękna nie jest :kwasny: Ma na sobie wszystkie odcienie srebrnego,dach i tylne błotniki w orginale.Resztę elementów zakładałem w podobnym kolorze,nigdy nie malowałem. Auto za mojej kadencji zostało porysowane z obu stron,tylna klapa zgniła przy szybie :mellow:

A tak z ciekawości liczyłes ile juz wsadziles w auto?

Nigdy nie liczyłem i nie żałuje ani złotówki wsadzonej w to auto :)

Kolejne "klocki" i plany.

- dokładka pod zderzak seat leon cupra (kupiona)

- zestaw wahaczy MS,,jestem mega zadowolony z wcześniejszego i ponownie kupiłem

- wstępnie został ustalony termin czyszczenia i konserwacji tapicerki skórzanej (szkoda by było zaniedbać takie rarytasy jak recaro RS4)

- usunąć emblematy przód i tył S4

- jak zrobię wszystko w końcu zrobić jakieś konkretne foto (profesjonalna sesja)

- może jeszcze w tym roku zbudować nowy silnik (hybryda na dole z PD ) większe wtryski i wykorzystać potencjał GTB22 :naughty: o ile układ paliwowy pozwoli na to.

Na obecną chwilę to chyba na tyle.

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


wal swapa z pd i rob 300+

Hehe,poczekam z PD jak będą gotowe "receptury" na 400+ :wink: A tak poważnie to moja wizja to mocne VP do użytku codziennego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Parę fotek z prac nad moim "grobem" i mały opis co się działo. Po długim postoju autko zapaliło bez najmniejszego problemu,
lecz już przy rozgrzewaniu silnika pojawiło się bardzo dużo niebieskiego i białego dymu :( .Olej rozgrzany i wymieniony na nowy,
jazda próbna i nic a nic dymu nie ubywa.Myślę turbo w końcu powiedziało dość,montujemy GTB22 które czekało w kolejce w garażu.

2a00sio.jpg

2elxi6w.jpg

Po montażu GTB nadal sporo niebieskiego i białego dymy,mała załamka pomiar ciśnienia nadal nie wiadomo co jest grane :facepalm: .
Głowica w górę i do sprawdzenia,stan perfekcyjny.Tłoki z bloku i jest winowajca,zapieczone pierścienie na trzecim cylindrze.
Wleciał nowy komplet pierścieni oczywiście na cztery gary.Motor wy składany i problem zginął,teraz możemy działać dalej :D .
Oczywiście pod nowe turbo wleciał nowy downpipe-r 3"

nnlitd.jpg

1zpt92v.jpg

2q3odmo.jpg

29fxx1x.jpg


Następnie czas na większy intercooler,poprzedni wydawał mi się duży do puki nie przymierzyłem obecnego.

2h4j7uf.jpg

2v15190.jpg

wrjfgy.jpg

jzaagn.jpg

Chłodzenie silnika również pasowało poprawić,wpadła chłodnica oleju wraz z termostatem.

hurhb7.jpg

5d6rs1.jpg

Na przód założyłem większe hamulce 345mm na cztero-tłokach brembo.Wizualnie nadal za małe do kół 20",ale skuteczność w porządku.

2gw53zl.jpg

68spxh.jpg

Od 2010r nie ruszałem zawieszenia przód więc czas na komplet wahaczy.

2ues2zo.jpg

25tx6pc.jpg

Tu jakieś aktualne fotki.

10h8012.jpg

206k3z7.jpg


Ogólnie przez ostatnie cztery tygodnie zaszło wiele zmian w "grobie". Projekt nadal nie skończony i będę o ważniejszych zmianach
pisał tu w wątku.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No ja czekam na strojenie

Już było,ale jedzie na korektę.Teraz to jest wynik jak na GTB17 i to kiepski :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie må czym dmuchac w te gtb22 pewnie

Aż tak źle nie jest :wink: Obecne 215KM i 420NM mi nie odpowiada i trzeba korekty.Najbardziej nie podoba mi się krzywa NM :kwasny: Czas się pozbyć przepływomierza,obecnie wystrojone z przepływomierzem.

Pozdrawiam.

Stage 4 zakończone icon_mrgreen.gif

Jestem zadowolony w 100% z dokonanych modów, chodź nie powiem że wszystko było z górki. To co chciałem zrobiłem, moim celem była moc 210-240km i 400nm w zakresie od około 2tys/obr do 4tyś/obr nie przekraczając 440nm. Auto zostanie ponownie shamowane na obciążeniówce i wtedy wkleję wykres.Paliwa jest jeszcze w zapasie,jest czym jeszcze dmuchnąć icon_biggrin.gif W trosce o korby zostaje ten wynik.

Pozdrawiam.

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 225-230KM i nie przekroczone 435NM w zakresie od 2100obr do 4200obr 400NM

Nagrałem długopisem jak to mniej więcej przyśpiesza,szału nie ma ale pamiętajmy że to tylko poczciwe 1.9 :) Koła 20" też dużo ujmują na przyśpieszeniu.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


ICka widzę masz teraz takiego jak ja

Tylko z wyglądu,mój jest szerszy dłuższy i wyższy :) Ale mniejsza oto,jestem mega zadowolony z niego,przy hamowaniu nie było więcej jak 34* w dolocie.


Jak zmieniłeś turbo to był problem jakiś z przeladowywaniem ze korekta była konieczna czy dało rade jechac

U mnie wraz z turbem wpadły jeszcze większe wtryski i większy mapsensor.Autem na hamownie dojechałem bez problemu i bez "nadużywania" pedału gazu :wink: Zrobiłem program na 215KM i 420NM,po czym nie odpowiadała mi krzywa przebiegu NM i zrobiłem korektę.Wykresu na razie nie wstawię bo widziałem go tylko na kompie.Za dużo tu ludzi co jak widzą wykres z dynometu dają niepotrzebne komentarze. Auto shamuje na obciążeniówce i zamieszczę wykres.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...