j4s2c2vr Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Powiem Ci, że miło się przegląda Twój temat. Warty śledzenia
wodz Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Opublikowano 24 Maja 2015 Powiem Ci, że miło się przegląda Twój temat. Warty śledzenia Dziękuje Witam. Tak żeby nie było że się tu nic nie będzie więcej działo Powoli zbieram zabawki do prawdopodobnie ostatniego stage na dole z VP. Zakupiłem zegar EGT, chłodnica oleju wraz z termostatem.Wydaje mi się że już czas na "delikatny monitoring" co się będzie dziać w silniku.Nadal nie jestem zdecydowany tak do końca jaką suszarkę wybrać Jetem również w trakcie poszukiwań zestawu hamulców,nie sztuka się rozpędzić W sierpniu ruszą prace przy "grobie" i zapewne będą jakieś foty i kreski. Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Jak idziesz na maxa to gtb22 + 270ki, albo 310ki a jak ma to jezdzic to rób cos podobnego do mojego setu, tak czy tak silnik to żyletka już
j4s2c2vr Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Powiedz Panie jak z komfortem na takim kole? Ujdzie, czy juz plomby wypadaja?
wodz Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) Powiedz Panie jak z komfortem na takim kole? Ujdzie, czy juz plomby wypadaja? No powiem Ci szczerze że o komforcie można zapomnieć,chodź na 19" i oponie o profilu 35 dużo lepiej nie było. Przygotowania do stage 4 trwają. Udało się już zakupić prawie wszystko ;-) - turbina wlatuje GTB22 (w drodze) - chłodnica oleju wraz z podstawką z termostatem - map sensor 4 bary - wskaźnik EGT - downpipe 3" - większy hamulec przód - oczywiście kolejne strojenie Mam jeszcze zamiar poprawić orurowanie intelcolera i zrobić je z aluminium. Pozdrawiam Pozdrawiam Edytowane 11 Lipca 2015 przez wodz
robertmmk Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Piekne to audi. A tak z ciekawości liczyłes ile juz wsadziles w auto? Nie moge wyjsc z podziwu PIEKNE
wodz Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Piekne to audi Dziękuje,ale prawda jest taka że z bliska to za piękna nie jest Ma na sobie wszystkie odcienie srebrnego,dach i tylne błotniki w orginale.Resztę elementów zakładałem w podobnym kolorze,nigdy nie malowałem. Auto za mojej kadencji zostało porysowane z obu stron,tylna klapa zgniła przy szybie A tak z ciekawości liczyłes ile juz wsadziles w auto? Nigdy nie liczyłem i nie żałuje ani złotówki wsadzonej w to auto Kolejne "klocki" i plany. - dokładka pod zderzak seat leon cupra (kupiona) - zestaw wahaczy MS,,jestem mega zadowolony z wcześniejszego i ponownie kupiłem - wstępnie został ustalony termin czyszczenia i konserwacji tapicerki skórzanej (szkoda by było zaniedbać takie rarytasy jak recaro RS4) - usunąć emblematy przód i tył S4 - jak zrobię wszystko w końcu zrobić jakieś konkretne foto (profesjonalna sesja) - może jeszcze w tym roku zbudować nowy silnik (hybryda na dole z PD ) większe wtryski i wykorzystać potencjał GTB22 o ile układ paliwowy pozwoli na to. Na obecną chwilę to chyba na tyle. Edytowane 21 Lipca 2015 przez wodz
slavko87 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 wodzu bedzie szatan z tej a4, wal swapa z pd i rob 300+
wodz Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 wal swapa z pd i rob 300+ Hehe,poczekam z PD jak będą gotowe "receptury" na 400+ A tak poważnie to moja wizja to mocne VP do użytku codziennego
j4s2c2vr Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 wszyscy chyba już takie dokładki będą mieli
wodz Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 Witam.Parę fotek z prac nad moim "grobem" i mały opis co się działo. Po długim postoju autko zapaliło bez najmniejszego problemu,lecz już przy rozgrzewaniu silnika pojawiło się bardzo dużo niebieskiego i białego dymu .Olej rozgrzany i wymieniony na nowy,jazda próbna i nic a nic dymu nie ubywa.Myślę turbo w końcu powiedziało dość,montujemy GTB22 które czekało w kolejce w garażu.Po montażu GTB nadal sporo niebieskiego i białego dymy,mała załamka pomiar ciśnienia nadal nie wiadomo co jest grane .Głowica w górę i do sprawdzenia,stan perfekcyjny.Tłoki z bloku i jest winowajca,zapieczone pierścienie na trzecim cylindrze.Wleciał nowy komplet pierścieni oczywiście na cztery gary.Motor wy składany i problem zginął,teraz możemy działać dalej .Oczywiście pod nowe turbo wleciał nowy downpipe-r 3"Następnie czas na większy intercooler,poprzedni wydawał mi się duży do puki nie przymierzyłem obecnego.Chłodzenie silnika również pasowało poprawić,wpadła chłodnica oleju wraz z termostatem.Na przód założyłem większe hamulce 345mm na cztero-tłokach brembo.Wizualnie nadal za małe do kół 20",ale skuteczność w porządku.Od 2010r nie ruszałem zawieszenia przód więc czas na komplet wahaczy.Tu jakieś aktualne fotki.Ogólnie przez ostatnie cztery tygodnie zaszło wiele zmian w "grobie". Projekt nadal nie skończony i będę o ważniejszych zmianachpisał tu w wątku.Pozdrawiam.
wodz Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 No ja czekam na strojenie Już było,ale jedzie na korektę.Teraz to jest wynik jak na GTB17 i to kiepski
Hesik Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Nie må czym dmuchac w te gtb22 pewnie Wysłane z mojego HUAWEI G700-U20 przy użyciu Tapatalka
wodz Opublikowano 12 Września 2015 Autor Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Nie må czym dmuchac w te gtb22 pewnie Aż tak źle nie jest Obecne 215KM i 420NM mi nie odpowiada i trzeba korekty.Najbardziej nie podoba mi się krzywa NM Czas się pozbyć przepływomierza,obecnie wystrojone z przepływomierzem. Pozdrawiam. Stage 4 zakończone Jestem zadowolony w 100% z dokonanych modów, chodź nie powiem że wszystko było z górki. To co chciałem zrobiłem, moim celem była moc 210-240km i 400nm w zakresie od około 2tys/obr do 4tyś/obr nie przekraczając 440nm. Auto zostanie ponownie shamowane na obciążeniówce i wtedy wkleję wykres.Paliwa jest jeszcze w zapasie,jest czym jeszcze dmuchnąć W trosce o korby zostaje ten wynik. Pozdrawiam. Edytowane 12 Września 2015 przez wodz
Kowi87 Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 To ile finalnie jest i czego sie spodziewasz na obiciazeniówce?
wodz Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 Około 225-230KM i nie przekroczone 435NM w zakresie od 2100obr do 4200obr 400NM Nagrałem długopisem jak to mniej więcej przyśpiesza,szału nie ma ale pamiętajmy że to tylko poczciwe 1.9 Koła 20" też dużo ujmują na przyśpieszeniu. Pozdrawiam.
j4s2c2vr Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 ICka widzę masz teraz takiego jak ja
hunter91 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Jak zmieniłeś turbo to był problem jakiś z przeladowywaniem ze korekta była konieczna czy dało rade jechac
wodz Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 ICka widzę masz teraz takiego jak ja Tylko z wyglądu,mój jest szerszy dłuższy i wyższy Ale mniejsza oto,jestem mega zadowolony z niego,przy hamowaniu nie było więcej jak 34* w dolocie. Jak zmieniłeś turbo to był problem jakiś z przeladowywaniem ze korekta była konieczna czy dało rade jechac U mnie wraz z turbem wpadły jeszcze większe wtryski i większy mapsensor.Autem na hamownie dojechałem bez problemu i bez "nadużywania" pedału gazu Zrobiłem program na 215KM i 420NM,po czym nie odpowiadała mi krzywa przebiegu NM i zrobiłem korektę.Wykresu na razie nie wstawię bo widziałem go tylko na kompie.Za dużo tu ludzi co jak widzą wykres z dynometu dają niepotrzebne komentarze. Auto shamuje na obciążeniówce i zamieszczę wykres. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się