-Mistrzu- Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Fajnie by było, bo opis jest naprawdę bardzo rozbudowany ale zdjęcia niestety już są nie do zobaczenia... Sam planuje zrobić u siebie centralny FMIC i takie podglądowe fotki bardzo by pomogły.
Marcin Gugu33 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 dokladnie podbijam, przydalaby sie aktualizacja zdjec bo tez chodzi po głowie projekt
kubix9417 Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Podbijam update zdjęć z góry dzięki
-Mistrzu- Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Wydaje mi się, że pół forum nie musi pisać, że "podbija w sprawie fotek"... Już było to napisane i gdyby autora wątku to interesowało to zaktualizowałby zdjęcia, ale niestety nie ma z jego strony zainteresowania i można powiedzieć, że temat jest zamknięty.
Kendi~ Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 sluchajcie, to nie jest wielki problem... wystarczy poswiecic jeden dzien i rozebrac auto, a jak czegos braknie to komunikacja miejska i do sklepu.. albo odrobine wyobrazni.. ja zaryzykuje i mimo braku fotek planuje rozebrac auto w wolnej chwili i porobie fotki, ale kiedy to bedzie? to sam nie wiem najwiekszy problem z dopasowaniem IC pod zderzakiem, zeby pasowal...
Awra Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Chciałem sobie sam zamontować fmic bo chciałem dać większe turbo i zrobić program. Ze względu na to, że mialbym najwięcej jedną noc na to to powiedzcie mi czy trzeba to robić na tych rurach z nierdzewki? Bo ja to widziałem tak, żeby wywalić stary IC, i pociągnąć tymi silikonami do fabrycznych rur. Da radę tak?
KoJ@K Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Mozesz zostawic część starego dolotu, ale odcinek miedzy turbo --> fmic , fmic --> ori gumowy waz i tak bedziesz musial jakos "dosztukowac".
Awra Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Tego się spodziewam. Czyli ma sens taka instalacja bez używania kwasówki tylko przedłużając węże używając tylko silikonów?
KoJ@K Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 No ale przeciez z samych sylikonow tego nie zrobisz, kawalek rurek tez bedzie potrzebny.
Awra Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 no dobra, tylko technicznie to nie zda egzaminu? czy nie da rady tak tego silikonu wygiąć?
marhew Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 A ja mam takie pytanie, jak ma się średnica orurowania do mocy auta. Czy robimy jak największe czy wystarczy tylko 2" czy taka sama średnica między turbo a IC i od IC do przepustnicy czy może za IC coś większego? O tym nikt konkretnie nie mówi. Pytam, ponieważ planuje zrobić jakieś 250-260 km w swoim bex i nie wiem czy 51mm będzie dobre czy może zbyt małe.
Pudlik Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Mam pytanie odnosnie fmic dedykowanego do passata b5 1.8t o wymiarach rdzenia 485x240x45 mm. Montował moze ktoś u siebie?? Z moich pomiarów wychodzi ze wejdzie elegancko za belke bez podcinania .Pytanie tylko czy warto sie w to bawic ?? Moc w jaka celuje to ok 200km z silnika Avf+turbo caha
maximdj Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) Witam Panowie Jest następująca sprawa, w której pacjentem jest B7 z silnikiem BFB w napędzie Q. Auto od kilku miesięcy jest po programie (190km/290nm - program kolegi Daron7), jednak jak to przeważnie bywa - mocy nigdy za wiele W związku z tym założony został już DP(od użytkownika toman - polecam ) a w pudełku czekają na montaż wtryski z BEX'a. Jednak zostaje najważniejsza sprawa - FMIC(na seryjnym, jednym coolerku podczas temperatur jakie mieliśmy ostatnimi czasy auto jeździło niewiele lepiej niż seria ). Zdecydowany jestem na pewno na cooler z fmic.pl w wymiarach 550x140x65mm, ale mam kilka pytań odnośnie orurowania. Rozumiem że do wszystkiego wystarczy mi tylko kwasówka o średnicy 57mm(proste rury i kolanka), kilka silikonowych złączek także 57mm i opaski? Ma ktoś może wymiary średnicy na wyjściu z turbiny oraz wejściu na przepustnicy? Nie chciałbym aby okazało się że coś będzie kupione w złych wymiarach, bo na całą operacje mamy ze znajomym mechanikiem dwa dni więc wszystko musi być dograne zanim się za to zabierzemy. Dolot oczywiście będzie wyspawany przez zawodowego spawacza, żadnej bardachy nie planujemy robić Poprawcie mnie więc, jeśli mój pomysł jest zły:- FMIC, - kwasówka 57mm, - silikonowe złączki 57mm (wystarczą 4?), - adapter mapsensora, - opaski 57mm, Co jeszcze?Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Michał Edytowane 4 Lipca 2016 przez maximdj
skyli Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Witam posiada może ktoś z Was lub montował FMIC w 2.0TDI BRE i podpowie jakie rury, kolanka potrzebuję do zamontowania kompletnego IC ? Oczywiście jestem przygotowany i świadom że będzie trzeba coś rezać.
Lorence Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 mała podpowiedź, nie zaleca się montować sylikonowych kolanek w miejscach ciężko dostępnych np za zderzakiem, najlepiej takie kolanka dodać w górnej części. Znane są przypadki że sylikon się zsunął np w trasie i teraz ściągajcie sobie zderzak na środku ekspresówki. Wiele osób robi nawet wszystko na kolankach silikonowych i może być tak że nic się nie będzie działo ale ja polecam wszystko obok IC jednak dospawać i dopiero później silikony jak już robić to porządnie
marcin4x4 Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) - kwasówka 57mm, po co dociążasz auto ? wszystkie oryginale rury sa aluminiowe. weź sobie jedną rurę i z nią pobiegaj to docenisz jej ciężar Edytowane 7 Lipca 2016 przez marcin4x4
szakal222 Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 No i alu cieplo dobrze oddaje to dodatkowy argument Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się