Phoenix5 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam. Musze wymienić turbo ... nie odrzuca oleju, wyłącza mi ja co chwile, jak wyłącze samochód i ponownie włącze to chodzi ale z minimalna rożnica. Była w czyszczeniu rok temu ale mechanik mi powiedział ze juz kończy sie jej żywotność bo cała cieknie. Ostatnio mi sie pojawia coraz wiecej "wypoconego" oleju na EGR-rze i ODMiE. Turbina juz coraz mniej ciągła zanim pojawiły sie wycieki. 140 i koniec. Przyspieszenie jakby wcale. Nic wiecej nie da sie wycisnąć. No i jestem przed zakupem tzw. zregenerowanej turbinki i chciałem sie was poradzic na co zwrócić uwagę. Na Allegro sa wiadomo droższe i tańsze ja myśle o tej... http://allegro.pl/turbo-passat-b5-audi-a4-a6-1-9-tdi-101-115-km-afn-i4398288330.html... jeśli chodzi o mechanike pojazdową to nie zabardzo jestem w temacie ... Prosze o pomoc ...
vp-tdi Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 do 800zl te regenerowane to lipa ,rok ,dwa i zesra sie . lepiej ori używke w bdb stanie kup ,dłużej podziała
Phoenix5 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Masz racje ale z drugiej strony do srodka turba nie wejde: tez nie wiem co kupie i ile pochodzi a w zregenerowanych mam gwarancje ze środek wymieniony na nowy ...
vp-tdi Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Masz racje ale z drugiej strony do srodka turba nie wejde: tez nie wiem co kupie i ile pochodzi a w zregenerowanych mam gwarancje ze środek wymieniony na nowy ... i ile razy bedziesz ją wkładał i wyciagał ? za robocizne i czas zmarnowany tez trzeba zapłacić. gówno daje taka gwarancja. a jak kupisz pewna uzywana np tu na forum nikt ci lipy nie wcisnie
Marynarz____ Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 A dlaczego twierdzisz, że turbo się kończy?? Może po prostu mechanik odstawił lipe z czyszczeniem i wciska Ci kit o kończącym się turbo. To że z EGR i odmy wycieka trochę oleju nie znaczy, że masz turbo do wymiany... jeśli masz duże ubytki oleju i musisz co jakiś czas dolewać to jest objaw kończącego się turbo. Te objawy typu, że auto Ci traci moc i żeby znowu jechało to klasyczne objawy Notlaufu (zapieczonych kierownic w turbo), tak samo, że auto rozpędza Ci się tylko do 140 to zapieczone turbo lub koleś co czyścił turbo grzebał coś przy standze i rozregulował skok sztangi od turbo. Przerabiałem identyczną historię u mojej panny w Leonie, też jakiś magik nawciskał kitów o zdychającym turbo- zminiłem mechanika i auto jeździ do dzisiaj na tym samym turbo, a to już będą 3 lata
disem Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Jakie ilsci ubytku oleju świadczą o konczacym sie turbo ? I czy jakas nieszczelnosc moze miec na to wpływ ? Zauwazylem mocno zaolejony z zewnątrz przewód z dolu turbo do icka czy to moze powodowac znaczny ubytek oleju ? Tak 200 ml na 2000km ? Wysłane z mojego GT-I9100
Prezes870 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Nie no 200ml na 2 tys to nic strasznego . W 15 letnim aucie to norma. Nie koniecznie musi być turbo na nic żeby olej brało Wyciek jakiś może być no i troche przepuszcza turbo i już wynik jest.. Najlepiej zdejmij wąż od dolotu z turbo i zobacz jakie luzy ma wzdłużne i poprzeczne. Pół godziny i będziesz sam wiedział czy to turbo się kończy czy zapiekają się łopaty. No i lepiej kupić litr oleju od wymiany do wymiany niż 800zł za regeneracje dawać.
kuba1989 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Podłacze sie do tematu problemy ze swoim autem opisalem w tym temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/283513-brak-mocy-19-atj/ i u mnie tez na 99% turbo do czyszczenia ale zastanawiam sie nad jego wymiana bo auto lata w trasach i po trasie sa znaczne ubytki oleju co wiecej po jezdzie na trasie zazuca caly uklad olejem do tego stopnia ze przy ruszaniu jest bialy oblok dymu za autem, no cóż autko ma swoje lata i swój przebieg wiec cudów nie ma ale ja zastanawiam sie nad kupnem nowego turbo wychodzi 1000 zł drozej ale w magiczna regeneracje to ja jakos nie wierze. Co wy na to? myslalem o zakupie sprezarki http://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/turbosprezarka_garrett_19_tdi_4542310001_4542310002_4542310003_4542310004_4542310005_4542310006_4542310007_4542310008_4542310009_4542310010_4542311_45423110_4542312_4542313_4542314_4542315_4542315001s_4542315002s_4542315003s_4542315004s_4542315005s_454231.html moze zna ktos jakiegos tanszego dystrybutora
POWER-KRIS Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Po oleju to czarny obłok, biały to płyn chłodniczy raczej.
Frimuś Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Nie moge sie zgodzic ze regenerowana turbina to zło i lepiej ori uzywke. Moze dlatego tak uwazam bo kolega sie tym zajmuje...ale widze co i jak sie robi wiec jak najbardziej od sprawdzonego sprzedawcy polecam. ps. prawdopodobnie bede miał turbo z awx-a po regeneracji(ok.6ms.temu) do sprzedazy.
marjon Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Po oleju to czarny obłok, biały to płyn chłodniczy raczej. niekoniecznie, mi jak padała turbawka to akurat na biało kopciło auto
disem Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nie moge sie zgodzic ze regenerowana turbina to zło i lepiej ori uzywke. Moze dlatego tak uwazam bo kolega sie tym zajmuje...ale widze co i jak sie robi wiec jak najbardziej od sprawdzonego sprzedawcy polecam. ps. prawdopodobnie bede miał turbo z awx-a po regeneracji(ok.6ms.temu) do sprzedazy. jaka cena ?Wysłane z mojego GT-I9100
Frimuś Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nie moge sie zgodzic ze regenerowana turbina to zło i lepiej ori uzywke. Moze dlatego tak uwazam bo kolega sie tym zajmuje...ale widze co i jak sie robi wiec jak najbardziej od sprawdzonego sprzedawcy polecam. ps. prawdopodobnie bede miał turbo z awx-a po regeneracji(ok.6ms.temu) do sprzedazy. jaka cena ?Wysłane z mojego GT-I9100 7 stufek.
tomasz102 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Problem z regenerowanymi jest, ponieważ regeneracje przeprowadza się w 90% na chińskich zamiennikach. 10% to szansa na dobrą regenerowaną turbinę, gdzie długo można polatać
Frimuś Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Czyli dzis nie warto nic w aucie wymieniac
a4b5-1234 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Problem z regenerowanymi jest, ponieważ regeneracje przeprowadza się w 90% na chińskich zamiennikach. 10% to szansa na dobrą regenerowaną turbinę, gdzie długo można polatać dokładnie .też sie z tym zgadzam
Mario82A4 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Jeśli będe szukał turbiny do siebie to tylko Ori używka , teraz mam po regeneracji i raczej długo nie polata , to fakt 90% turbin jest regenerowana na Chińskich zestawach albo regenerują je osoby bez pojęcia i bez odpowiedniego sprzętu dlatego nie warto brać regenerowanych , no chyba że ze sprawdzonego pewnego źródła
Frimuś Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 A pwiedzcie mi co bedzie jak padnie uzywka ? zakupicie kolejna ? puzniej kolejna i tak samo z uzywka jak oryginalna nie wiesz ile polata.
vp-tdi Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 jak kupisz pewną i sam sprawdzisz lub ktos kto ogarnia ja sprawdzi napewno długo podziała .ja regenerowanej powiedziałem ze nigdy nie wsadze ,najwyzej bede rowerem jezdzić
marjon Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 wydaje mi sie najlepiej kupic turbo tu w klubie jak ktos sprzedaje bo wsadził wiesza pod wieksza moc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się