Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Adaptacja Klimy - Słabo Chłodzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
seba1x w Twoim przypadku temperatura za parownikiem to 2,5stopnia C wiec układ klimatyzacji działa poprawnie, żeby leciało chłodniejsze powietrze z kratek możesz pobawić się w zmianę losowania na usa, zrobienie nastaw podstawowych w klimatroniku i powrót z kodowaniem. Kodowanie zmienia się w zegarach.
słoniu, w Twoim przypadku wygląda jak by zawór regulacyjny n280 nie działał, czynnik masz, zawór wysterowany a temperatura za parownikiem 27stopni. Do sprawdzenia zawór n280.



Dzięki bardzo na dniach postaram się ogarnąć/sprawdzić.


Wysłane z mocą....

Opublikowano

jak będziesz brał się za zawór to przyokazji zobacz dysze rozprezna, w jednym i drugim przypadku czynnik trzeba odezwać przed robota wiec można zrobić za jednym podejsciem

Opublikowano
13 minut temu, MaTeo85 napisał:

przypadku czynnik trzeba odezwać

co trzeba zrobic??

Opublikowano

Też ostatnio mam wrażenie, że klima słab iej działa. Zawsze chłodziło elegancko ale od pewnego czasu coś jest nie tak. Nastawy podstawowe zrobione - 0 błedów.
Jak włącze klimę to nawiewy skrajny lewy oraz "środkowy lewy" chłodzą szybciej niż posotałe. Dopiero po kilku minutach wyrównuje się temperatura i ze wszystkich wieje tak samo. Tak jakby jakiś silniczek się nie otwierał do końca.

Myślę nad przeczyszczeniem silniczków. dużo z tym roboty?

Opublikowano
36 minut temu, Wihajster napisał:

co trzeba zrobic??

sorry pisze z telefonu i tu mi czasem słownik robi zamieszanie.

oczywiście chodziło o odessanie czy odciągnięcie jak kto woli

Opublikowano

Więc u mnie jak narazie pomogło uzupełnienie czynnika w systemie (było 160g) wszystko hula, błędów brak, pozdrawiam.

Opublikowano

 

i co kolego uporałes sie z tym tematem ??  u mnie nie włacza sie wiatrak po wlaczeniu klimy i wogole nie chlodzi, econ da sie wylaczyc czyli klima sie wlacza. sprzegielko dobre bo sprawdzalem, prad dochodzi do zaworu po wlaczeniu klimy tez sprawdzone. myslalem ze wiatrak spalony ale po wypieciu wtyczki z czujnika temperatury wiatrak chodzi jak wsciekły a itak z nawiewów leci cieple powietrze . co jest nie tak pomoze ktos ?????

Opublikowano

No to może czujnik uwalony?
Możesz od kogoś podmienić i sprawdzić inny?

Między chłodnicą na pasem przednim też jest czujnik, tyle że temperatury zewnętrznej (jeśli dobrze pamiętam), jego też możesz sprawdzić. Klima poniżej 5 st się nie włączy, choć ECON zgaśnie.

Opublikowano

Ale temperaturę na zagarscj pokazuje dobrą okolo 30 stopni

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ale temperaturę na zagarach pokazuje dobrą okolo 30 stopni

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka





Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Może być czujnik jak piszą wyżej albo brak czynnika wtedy też nie załączy się klima,

Tutaj możesz trochę poczytać jak nie masz kompa aby sprawdzić błędów...
 

 

Opublikowano (edytowane)

Hej,

A ktoś mógłby sprawdzić bloki pomiarowe z mojego załacznika czy wszystko ok?

Dokument.pdf

Też mam problem ze słabo chłodzącą klimą i nie wiem co jest powodem. Sprężarka została wymieniona na regenerowaną.

Edytowane przez Voucher
Opublikowano

Ktoś pomoże? :)

Opublikowano

zrobiłeś nastawy podstawowe dla rolników klap? Jedli nie to zrób. Na włączonej klimie masz temp na parowniku 2.5stopbia więc jest OK. Jest różnica temp pomiędzy prawą a lewą stroną na wylotach kratek. Może to być spowodowane brakiem nastaw podstawowych, błędem silnika regulacji klap lub zbyt małą ilością czynnika w układzie ale ciśnienia wyglądają dobrze.

w celu sprawdzenia włączasz nawiew na maxa, ustawiasz klime na LO i puszczasz nawiew na kratki w desce rozdzielczej, po kilku minutach musi być lodówka.

Opublikowano

Nastawy robilem kilkukrotnie i nie czulem zadnej roznicy.

Ogólnie klima chlodzi, tyle ze slabo. W szczegolnosci podczas jazdy w upaly mozna powiedziec, ze nie bylo jej czuc.

A czy winny moze byc sam klimatronik albo jakisz czujnik temp?

Opublikowano

sprawdź bloki pomiarowe dotyczące czujnika nasłonecznienia, silników klap, temperatury zewnętrznej, i temp poszczególnych kratek.

zapoznaj się tez z moim tematem podpiętym o diagnostyce, tam znajdziesz opis wszystkich bloków pomiarowych i tego co dane wartości oznaczają.

Opublikowano (edytowane)

Podeslji link jak mozesz, zapoznam sie, sprawdze vagiem swoje wartosci i wkleje do watku.

Edytowane przez Voucher
Opublikowano

nie podeśle bo używam forum w telefonie z bardzo wolno działającym Internetem. Wejdź w dział dotyczący klimatyzacji i znajdź jeden z podpiętych tematów o diagnostyce (mojego autorstwa). tam jest dużo informacji które są przydatne podczas diagnostyki...

Opublikowano

nie wiem gdzie tam 2 stopnie widzisz ale 10 barów to za mało na wysokim cisnieniu, wiec albo malo czynnika albo kończy sie sprezarka

Opublikowano
6 godzin temu, romanzlasu napisał:

nie wiem gdzie tam 2 stopnie widzisz ale 10 barów to za mało na wysokim cisnieniu, wiec albo malo czynnika albo kończy sie sprezarka

no właśnie nie wiem ale się wypowiem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...