Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Czekamy w napięciu Szanse nikłe , że pomoże ale może akurat. Ja myślę żeby swoje ecu oddac komuś do sprawdzenia. To pewniejsze od podmiany na inny używany. Tylko ten ktoś musi być super spec. Nie ma na forum nikogo od ecu?
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Przeplywka i czujnik temperatury ... mialem podobne objawy Co do kola musisz piaste sprawdzic czy prosta jest .
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Skąd wiesz , że przepływka była uszkodzona ? Mierzyłeś przepływ czy sprawdzałeś ją w jakiś inny sposób? Edytowane 25 Września 2014 przez Mesiah
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Sprawdzalem multimetrem tam z obrotami musi zmieniac sie napiecie od 0 do 5v Tyle przeszlem z moim audi ze czasami mialem ochote siekiere w dach wbic ......
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 A przepływ miałeś ok? Wstawiłeś używkę czy nową?
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Uzywana 50zl od 1.6 benzyna jest to samo . I ja taka mAm i zapie**** t Przeplywka byla walnieta Czujniki temperatury to wymieniam teraz sezonowo ... bo chinole na kacu chyba je robia z poniedzialku ... . Zawsze mi cyka teraz
chudy30 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 panowie ja też ostatnio miałem bicie w kole od kierowcy i po wyważeni nic nie pomogło dopiero gdy wymieniłem przegub wszystko jest cacy ale też miałeś te wypadanie zapłonu i wina leżała w przepływce i czujniku chłodziwa
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Przepływkę obstawiałem jako jedną z pierwszych ale poprawny przepływ mnie zmylił. Ciekawe czy przy złym napięciu zmienia się też przepływ
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Przeplyw sie nie zmienia tylko komp jest oklamywany
chudy30 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Mesiah sprawdzisz to a ja ecu i jutro daję znać a karolllll dał byś do siebie nr kom chcę pogadać
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Nie sprawdze dopóki nie dorobię kluczyków
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Masz nr chudy30 do mnie na prv 6904548060 690454806
chudy30 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 karollllllll dzięki siema panowie wymiana ECU gówno dała była nawet podmieniana przepłwka zaraz jadę wymienić czujnik i zobaczę czy to coś da ale coś czuję że może być lipa czyli nie ma gościa na tą bolączkę a nasi mechanicy lub elektronicy to sieroty
Mesiah Opublikowano 26 Września 2014 Autor Opublikowano 26 Września 2014 Ja pierdziele. Wiedziałem. Teraz już w ogóle nie mam motywacji do ładowania kasy w szukanie usterki. Adaptacja przepustnicy robiona po każdej podmiance części?
Labiel Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Panowie, adaptacja przepustnicy nic wam nie da. Tak, ona ma wpływa ale na pracę na biegu jałowym. Podczas jazdy nie ma żadnego znaczenia, bo wtedy przepustnica odczytuje tylko % otwarcia, nic nie reguluje. Więc śpiewki typu "adaptacja przepustnicy lekiem na wszystko" można sobie wsadzić między bajki - takie jest moje zdanie.
chudy30 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 no tak kolego to doradz co zrobić żeby wykasować wypadanie zapłonu,a jutro dopiero włożę nowy czujnik temperatury chłodziwa i zobaczymy jeszcze bo jak na razie to wszyscy rozkładają ręce i są zieloni co do tego błędu i nie wiadomo co z tym zrobić
Mesiah Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 Panowie, adaptacja przepustnicy nic wam nie da. Tak, ona ma wpływa ale na pracę na biegu jałowym. Podczas jazdy nie ma żadnego znaczenia, bo wtedy przepustnica odczytuje tylko % otwarcia, nic nie reguluje. Więc śpiewki typu "adaptacja przepustnicy lekiem na wszystko" można sobie wsadzić między bajki - takie jest moje zdanie. Mój problem dotyczy przede wszystkim biegu jałowego. Kolego Labiel oświeć mnie. Wygadałeś się w innym wątku , że swapowałeś ADR'a na APU. Ile to tak na prawdę roboty? Wiązka została oryginalna? Chyb może tylko trzeba założyć komputer na 5 wtyczek w naszym wypadku. Jak z przejściem z jeden cewki na 4? Może można zostać przy jednej? Jak ogólnie to ocenisz?
Labiel Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Ja robiłem najtrudniejszego z możliwych swapów jaki jest w B5 jeśli chodzi o 1,8/1,8t. To znaczy, ja mam przedlifta a dawca był po II lifcie. Całkiem inna instalacja, inne kostki, inne immo itp. Ja miałem anglika na części, więc nie bawiłem się w półśrodki tylko przekładałem wsio jak leci. Pod maską nie licząc układu wspomagania i abs wszystko mam od polifta. Zreszta aktualnie w srodku polowa i stalacji i wyposazenia tez jest od polifta. Musialem tez zmieniac pedal gazu na poliftowy z potencjometrem. Najprostrzy swap jest w przedliftach. Zmieniajac na jakiegos AEB tak czy siak musisz zmienic instalacje silnika - jest calkiem inna. Cewki oczywiscie tez do zmiany. Po za tym lepiej miec 4 osobne niz jedna podwujna. Sorki za brak pl znakow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się