Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli od góry pod zbiorniczkiem wyrównawczym się raczej nie dostanę. Jutro jeszcze spróbuję. Czekam z niecierpliwością na kolegę Adama i jego wizytę u elektryka. Ciekaw jestem czy to może być wina ecu (wątpię). A może to wina przepustnicy? Potencjometr przepustnicy wariuje ze starości np.

Opublikowano

czekam sam kolego na razie ECU szukam bo ciężko znalezć do mojego ARG

Opublikowano

sory ze wpinam sie do tematu ale mam takie pytanie dlaczego po przejechaniu powiedzmy 5 tys km odkreca sie lekko czwarta swieca?? napewno przedtem była dobrze dokrecona.

Opublikowano

panowie jak ecu jest walnięte to podaje głupoty do silnika i motor kuleje co tu szukać czujników że może któryś walnięty ja pod 5 kompów podłączałem audi i każdy co innego pokazywał dopiero koleżka powiedział mi że ECU jest dziabnięte i dobry stary fachowiec to samo potwierdził jak ogarnę drugie ECU to dam szybko znać,też mnie szlak trafia ale nie będę dalej bez sensownie pchał chajs w motorownie

Opublikowano

No nie ma sensu. Szukaj ECU i podmieniaj. Obyś tylko sprawne trafił.

sory ze wpinam sie do tematu ale mam takie pytanie dlaczego po przejechaniu powiedzmy 5 tys km odkreca sie lekko czwarta swieca?? napewno przedtem była dobrze dokrecona.

Dziwna sprawa. Jeśli gwint jest w porządku i świeca wkręca się ręką to musi być ok. dokręć raz jeszcze i obserwuj sprawę.

Opublikowano

To ja czekam, aż ktoś wymieni ECU. Skorzystam z okazji, że temat często odwiedzany i zapytam się dlaczego nawiew ciągle działa tzn. wiatraczki nie pracują są ustawione na zero, ale jest przewiew powietrza. Im większa prędkość tym szybciej leci powietrze.

Opublikowano

Tez tak mam, pewnie grawitacyjne wieje

Opublikowano (edytowane)

W większości moich aut tak było. W a4 chyba mi nie wieje. Po wyłączeniu klimatronika klapy robią pyk i się zamykają. Nie jestem pewien bo nie zwracałem na to uwagi ale chyba tak jest.

U mnie za to wieję góra i nogi ale nie daje nic na środkowym nawiewie nad radiem. niezależnie jak ustawie klapy to i tak zero. Coś musiało się zawiesić.

I też czekam aż ktoś wymieni ECU i napisze , że ok. Druga sprawa , że znaleźć w pełni sprawnego kompa to tez wyczyn. Moje auto ma mały przebieg a już są problemy. Młodszego kompa też nie znajdę bo już od 97r ładowali te napinacze ze zmienną fazą rozrządu i już komp jest inny. Do tego podłączenie na 5 wtyczek. W nowszych jest już na 2 szerokie.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Jakby co mam od swojego ADRa z 95 roku kompa. U mnie jak pisałem występował podobny problem ale nie jestem odo końca pewien co było problemem. Czy ECU czy jednak coś z instalacją silnika, bo generalnie wsio działało dobrze jak odłączałem instalację LPG (chodzi o wtyczki wtrysków LPG-PB). Teoretycznie nawet jak instalacja LPG byłaby podłączona ale odłączona od aku to nie powinna w żaden sposób wpływać na prace na PB. Mniejsza z tym, bynajmniej jak auto miało odpięte LPG to silnik chodził tak jak powinien, więc można ewentualnie sprawdzić ten ECU.

Opublikowano

Wyślesz na testy? Chętnie go sprawdzę i kupię jeśli pomoże. Jeśli nie zwrócę za wysyłkę.

Opublikowano

Spoko, u mnie i tak leży a nie wystawię na sprzedaż bo nie jestem pewien czy jest ok czy nie. Z tym że nie wiem czy na ten weekend zjadę do chaty czy dopiero na następny.

Opublikowano

Nie ma problemu. Jak coś napisz mi pw.


Czy każdy z tego wątku który ma objawy podobne do moich ma na 100% sprawdzoną sondę i przepływke? Czy wszyscy są pewni , że są w pełni sprawne? Co raz bardziej jestem za tym , że w naszych sterownikach mapa zapłonu się rozjeżdża i stąd te cyrki.

Opublikowano

Czyli klapki w nawiewie się zacięły? Ja nie mam klimatronic tylko zwykły nawiew.

Opublikowano

W nawiewie masz kilka pozycji. Między innymi wyłączona dmuchawa, ale otwarte klapki. Dopiero maks pozycja masz zamknięty całkiem obieg.

Opublikowano

co raz widać takie spadki ale nei wiem o co chodzi

Opublikowano

Nie ogarniam za dobrze logów. Spadki widzę tylko na przepływie powietrza.

Opublikowano

Słabe te logi, powinieneś go pociągnąć gdzieś do 6tyś obrotów. Po za tym jak ci szarpnął podczas logów to raczej będzie spadek przepływu no bo silnik traci przyśpieszenie w tym momencie, więc spada i przepływ.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...