Mesiah Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 O ile szarpnął. Ja takich jak nie mam zbytnio. Jak już ruszę to nic nie szarpie. Tylko bieg jałowy. A przepływke to się sprawdza na dobrej prostej . 3 bieg i do odcięcia.Sprawna ma pokazać 80% mocy silnika czyli w naszym przypadku ok 100 g/s.
chudy30 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 znalazłem ecu za cenę 160zł z rozbitka koleś daje gwarancję rozruchową na niego warto,a panowie znalazłem firmy regenerujące ecu na google.pl
Mesiah Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Toć te ecu startują od 20zł z gwara. Jakie kuźwa 160? W życiu bym tyle nie dał chyba , że za 3 sztuki z wysyłką Regeneracja ecu to raczej drogi biznes. Jesli ktoś nie jest pewny usterki to słaby pomysł. Edytowane 18 Września 2014 przez Mesiah
chudy30 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 tak koszt zaczyna się ich od 20zł ale z moim oznaczeniem zaledwie jeden znalazłem i cena 160zł,jutro zadzwonię do gościa i zapytam się czy regeneruje ecu i jaka cena
Mesiah Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Aaaa Ty masz ARG motor. Dopiero zauważyłem. Myślałem , że mowa o ADR. Dzwoń do chłopa i wypytaj o wszystko. Jak koleś od ecu daje pewną gwarę to bym się nie zastanawiał.
karol2984 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 koledzy żeby się dało to zrobił bym te logi do tych 6k obrotów ale jak zacznie szarpać to mało silnika nie wyrwie tak jak by się zatrzymywał i ruszał nagle, dziś troche wodą kable i resztę popsikałem w nocy i widać sporo iskier
Labiel Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 No to od tego musisz zacząć. Przy szarpaniu itp zawsze trzeba zaczynać od sprawdzania układu WN - w benzynie to podstawa.
Mesiah Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 koledzy żeby się dało to zrobił bym te logi do tych 6k obrotów ale jak zacznie szarpać to mało silnika nie wyrwie tak jak by się zatrzymywał i ruszał nagle, dziś troche wodą kable i resztę popsikałem w nocy i widać sporo iskier Nie sprawdziłeś kabli? Nie pisałeś , że masz nowe kable NGK? W ogóle odradzam wszystkim cokolwiek z tej firmy. To jeden wielki syf. Świece i przewody to porażka. Jakość Sentecha a cena x2. Kable tylko Beru , świece Denso z jedną elektrodą.
karol2984 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 No mam roczne kable ngk, świece też roczne ngk
Mesiah Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Weź to wypier..ol. Czy działa czy nie na śmietnik. W ogóle masz gaz jeszcze do duetu. Nie to , że NGK to jeszcze 3 elektrody. Do gazu tylko jedna. Są tacy którzy próbują to przegadać ale taka jest prawda i zawsze się powtarzają problemy z tego tytułu. Świece Denso nie są tanie bo ok x2 NGK ale opłaca się. Tym bardziej , że robią dużo większe przebiegi. Przykładowa najtańsza aukcja http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-irydowa-denso-japan-ik20-i4593853993.html Pisz do Dzika. Może taniej mieć nie będzie ale masz pewniaka , że w oryginale.
karol2984 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 A ty patrzyłes przebicia w nocy czy masz teraz?
Mesiah Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Nie mam w ogóle. Nie było ani na starych fabrycznych Bosch ani na nowych Beru. Świece Denso dopiero co założone. Cewka też nowa Helli. Lepszego zapłonu nie da się założyć. Zero przebić u mnie. Weź też pod uwagę , że przebicia widzisz tylko na dwóch garach. Co dzieję się na 3 i 4 nie wiesz bo fajki sa schowane. Edytowane 19 Września 2014 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Spryskiwaczem. Nie przesadzaj Tylko tak sprawdzam przebicia. Inaczej nie mam jak. Cały silnik pływał w wodzie i nic. Napisałem do Dzika zaraz się dowiesz jaki koszt świec i przewodów beru. Później się zastanowisz. No ale chyba nie masz wyboru. Przynajmniej co do kabli. Edytowane 19 Września 2014 przez Mesiah
karol2984 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Dzwoniłem do elektryka teraz to mówił przyjechać, ale pewnie auto na 2 3 dni trzeba oddać, kurde lipa bez auta
Mesiah Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Dzisiaj wpadłem na pomysł , że odkręcę i przeczyszczę wszystkie możliwe masy w aucie. Raz już mi to pomogło. Wymien przewody chociaż. Jak mają przebicia to koniecznie. elektryka do tego nie potrzebujesz. Jak objawy nie ustąpią zaprowadź auto. Inaczej bez sensu.
karol2984 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Ja nie chce się w koszty pchać jak wcześniej po prostu, świece, kable cewka, drogo wyszło g. pomogło
Mesiah Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Nie rozumiem Cie teraz. Przecież piszesz , ze masz przebicia tak? Jeśli są nie masz wyjścia bo wiesz na 100% , ze przewody są skopane. Czy to pomoże czy nie wymienić je musisz , a dopiero szukać dalej.
karol2984 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Chyba do elektryka pojadę, kurde już wk***ia to wszystko, może powie dokładnie co jest źle z zapłonem
Mesiah Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Jak się dobrze zna to Ci powie co i jak. Powiedz mu o tych przebiciach. Tylko nie daj mu zakładać jakichś przewodów. Sam to zrób i sam je kup. No ale dalej utrzymuje , że zaczynasz od d*py strony. Wiedząc , ze masz uszkodzone graty w aucie chcesz szukać przyczyny , złej pracy silnika. Edytowane 19 Września 2014 przez Mesiah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się