Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne stuki w przednim zawieszeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Dbaluch napisał:

Kręcąc kierownicą krótki energicznymi  ruchami  na postoju to czy Na kierownicy nie było tego luzu czuc ? 

Tylko podczas jazdy np. po bruku czy kostce ażurowej

Opublikowano
5 minut temu, greg2505 napisał:

Tylko podczas jazdy np. po bruku czy kostce ażurowej

U mnie jak jadę po kosce to jest cicza

Opublikowano
14 minut temu, Dbaluch napisał:

U mnie jak jadę po kosce to jest cicza

Ale po takiej kostce z dziurami

Opublikowano

No i jeszcze magiel,ale ten by stukał przy  szybkich ruchach kierą na odpalonym 

Opublikowano
7 godzin temu, greg2505 napisał:

No i jeszcze magiel,ale ten by stukał przy  szybkich ruchach kierą na odpalonym 

U mnie na odpalonym robiąc szybkie ruchy słychać  takie coś 

 

 

Opublikowano
5 godzin temu, Dbaluch napisał:

U mnie na odpalonym robiąc szybkie ruchy słychać  takie coś 

 

Ja tak miałem ,wymieniłem magiel i jest dobrze,nie stuka,wg mnie u ciebie jest tak samo

Opublikowano
23 minuty temu, greg2505 napisał:

Ja tak miałem ,wymieniłem magiel i jest dobrze,nie stuka,wg mnie u ciebie jest tak samo

Inni pisali ze mieli taki luz i winowajcą był krzyżak , co o tym myślisz? 

Opublikowano
8 minut temu, Dbaluch napisał:

Inni pisali ze mieli taki luz i winowajcą był krzyżak , co o tym myślisz? 

U mnie był luz na wejściu krzyżaka w kolumnę i na maglu,to i to wymieniałem, możesz zacząć od kolumny ,ja kupiłem całą z krzyżakiem za 40zł,zero luzu

Opublikowano
5 minut temu, greg2505 napisał:

U mnie był luz na wejściu krzyżaka w kolumnę i na maglu,to i to wymieniałem, możesz zacząć od kolumny ,ja kupiłem całą z krzyżakiem za 40zł,zero luzu

Masz może taki krzyżak na zbyciu bez luzu ? 

Opublikowano
24 minuty temu, Dbaluch napisał:

Masz może taki krzyżak na zbyciu bez luzu ? 

Nie mam ,kupiłem na allegro, mój poszedł na złom

Opublikowano
4 minuty temu, greg2505 napisał:

Nie mam ,kupiłem na allegro, mój poszedł na złom

A nowy domyślam się że nie do kupienia

Opublikowano

Przecież stuki na kolumnie łatwo wyczuć, bo wali CI "w rękach". Większość a4 b6 ma wywalone te kolumny w większym lub mniejszym stopniu. U mnie też jest lekki luz i potrafi stuknąć kolumna ale to muszą być konkretne, poprzeczne nierówności i duża prędkość.

Opublikowano
11 minut temu, przem8 napisał:

Przecież stuki na kolumnie łatwo wyczuć, bo wali CI "w rękach". Większość a4 b6 ma wywalone te kolumny w większym lub mniejszym stopniu. U mnie też jest lekki luz i potrafi stuknąć kolumna ale to muszą być konkretne, poprzeczne nierówności i duża prędkość.

Czuć w rękach  na kierownicy  tzn na postoju czy w czasie jazdy ? 

Opublikowano

W czasie jazdy. Z resztą zlap za wałek kolumny i bedziesz wiedział jaki masz luz ale chyba potrafisz odróżnić stukanie z kolumny, a z lewego czy prawego koła? 

Opublikowano
26 minut temu, przem8 napisał:

W czasie jazdy. Z resztą zlap za wałek kolumny i bedziesz wiedział jaki masz luz ale chyba potrafisz odróżnić stukanie z kolumny, a z lewego czy prawego koła? 

No to u mnie w czasie jazdy puka ale nic na kierownicy nie czuć , 

Opublikowano
41 minut temu, Dbaluch napisał:

No to u mnie w czasie jazdy puka ale nic na kierownicy nie czuć , 

No to wychodzi ze u mnie to nie kolumnie puka bo na kierownicy  nic nie czuć , według mnie to coś puka bliżej zawieszenia  , zjeżdżając dwoma kołami jednocześnie  np z krawężnika  słyszę to jak by na obydwu kołach  ,  zjeżdżając z np krawężnika  skosem to słyszę to najpierw  z jednej strony ba potem z drugiej , no chyba że  tak to się wszystko przenosi  po wszystkim , sam już nie wiem 

Opublikowano
5 godzin temu, Dbaluch napisał:

No to wychodzi ze u mnie to nie kolumnie puka bo na kierownicy  nic nie czuć , według mnie to coś puka bliżej zawieszenia  , zjeżdżając dwoma kołami jednocześnie  np z krawężnika  słyszę to jak by na obydwu kołach  ,  zjeżdżając z np krawężnika  skosem to słyszę to najpierw  z jednej strony ba potem z drugiej , no chyba że  tak to się wszystko przenosi  po wszystkim , sam już nie wiem 

Najszybciej masz magiel lub drążki wywalone ,u mnie na kierownicy nie było nic czuć przy luzie kolumny

Opublikowano
2 godziny temu, greg2505 napisał:

Najszybciej masz magiel lub drążki wywalone ,u mnie na kierownicy nie było nic czuć przy luzie kolumny

Jak wymieniałem końcówki to szarpałem za drążki i ani na drążkach ani za drążkami nic nie czułem żadnego luzu , sam już nie wiem, ja podejrzewam amortyzatory , ty też miałeś  długą drogę zanim usunołeś u siebie luzy  , drążki, krzyżak , magiel 

Opublikowano
8 godzin temu, Dbaluch napisał:

Jak wymieniałem końcówki to szarpałem za drążki i ani na drążkach ani za drążkami nic nie czułem żadnego luzu , sam już nie wiem, ja podejrzewam amortyzatory , ty też miałeś  długą drogę zanim usunołeś u siebie luzy  , drążki, krzyżak , magiel 

Możesz zmieniać amory ,ale na odpalonym silniku nie powinno stukać przy kręceniu kierą 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...