ziomek435 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 ale motul czy coś innego dodam do tego że założyłem instalacje gazową ? bo już się gubię w tych olejach każdy pisze co innego
--Rafcio-- Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Motul x-cess 5w40, Liqui moly synthoil high tech 5w40 lub valvoline 5w40 synpower, od ciebie zalezy co wybierzesz, lepszych nie potrzebujesz to juz wysoka polka, Edytowane 25 Października 2016 przez --Rafcio--
ziomek435 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 ok dzięki. poczekam jak się może ktoś jeszcze wypowie
--Rafcio-- Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 A co chcesz sie jeszcze dowiedziec, podałem ci najlepsze oleje do tego silnika, 5w30 nie nadaje się do benzyn z turbo.
Klawisz-84 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Ja lalem w tym tygodniu 5w40 motul bierz i się nie zastanawiaj :-) kup dobry filtr Mann i jeśli wymienisz 1raz po long life to użyj płukania np. lm taki specyfik. Wlewamy do oleju auto chodzi 15-20 min i spuszczamy że starym olejem. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
ziomek435 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 zrobię tak jak mówicie. zmienię na motul 5w40 dzięki za info jeszcze takie pytanie ten olej motul to x cees czy x clean ?
BeyerBrown Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Nie mieszaj koledze w głowie
Michał Rutkowski Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Panowie pytanie poprzedni właściciel mojej a4 b6 quattro BEX 190 KM lał Mobila 5W30 ESP ( bo katalizator był na wymarciu ) teraz przychodzi wymiana i nie wiem czy znowu pozostać przy tym czy bez problemu moge lać np 5W50 Mobila ( we wcześniejszych 1.8 T używałem ) albo motula xcess 5w40 ? Kat będzie usunięty niedługo.
Kubal2216 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Panowie pytanie poprzedni właściciel mojej a4 b6 quattro BEX 190 KM lał Mobila 5W30 ESP ( bo katalizator był na wymarciu ) teraz przychodzi wymiana i nie wiem czy znowu pozostać przy tym czy bez problemu moge lać np 5W50 Mobila ( we wcześniejszych 1.8 T używałem ) albo motula xcess 5w40 ? Kat będzie usunięty niedługo. Lej Motula X-cess 5W40.
maksio200 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Do trochę zmodzonych 1.8T polecam Millersa 5W50
marcinch001 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Znów temat odblokowany i znów się pisanie zaczyna .
Arczi78 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Ja leje Castrol EDGE Titanium 5W-40 robię około 1500km miesięcznie jeżdżę 180km/h i mam zagazowane auto, silnik po ostatnich przeglądach w dobrej kondycji,po 10000km dolewam 0,5L.
Dev Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Najwyższa pora przejść na fullsyntetyk.
fcunited Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 od roku jezdze na Motul 5w40 X-cess, polecam tak jak wielu wielu innych użytkowników Audi. Wcześnie jeździłem półtora roku na castrol edge 5w30, ale jaki to olej to warto poczytać od początku tego tematu Tylko Motul, ewentualnie Liqui Molly
arassVip Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 (edytowane) Jakiś czas temu przyszedł czas na wymianę oleju. Mój poprzedni olej to Castrol Edge 0W-40 (zalany przez poprzedniego wlasciciela). Duzo czytalem, szukalem czegos dedykowanego. Po przejrzeniu specyfikacji wybór padł na Mobil 1 New Life 0W-40. Jako nieliczny ten olej spełnia specyfikację norm dla silników VW/Audi turbo. Nie jest to olej uniwersalny jak większość, tylko stworzony właśnie do jednostek z turbo. Jestem bardzo mile zaskoczony bo teraz trudno wierzyć w broszury reklamowe. Nie powiem by silnik chodził ciszej (wydech nie daje go usłyszeć ) jednak zauważyłem, że spalanie mi spadło i to nie bagatela o blisko 1 litr/100km. Edytowane 1 Listopada 2016 przez arassVip
BeyerBrown Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Dedyk do turbo? Nie jest uniwersalny? Hmmm.... popatrzmy: Mobil 1 New Life 0W-40 spełnia lub przewyższa następujące wymagania: API SN/SM/SL/SJ ACEA A3/B3, A3/B4 Nissan GT-R Mobil 1 New Life 0W-40 posiada następujące aprobaty producentów: MB-Approval 229.3; MB-Approval 229.5 BMW LONGLIFE OIL 01 VW 502 00/505 00 PORSCHE A40 W ocenie ExxonMobil Mobil 1 New Life 0W-40 spełnia wymagania następującego poziomu jakości: API CF VW 503 01 SAAB OPEL GM-LL-A-025; GM-LL-B-025 FIAT FIAT 9.55535 - M2 FIAT FIAT 9.55535 - N2 FIAT FIAT 9.55535 - Z2 http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/carengineoils_products_mobil-1-new-life-0w40.aspx# A teraz do porównania Motul X-max 0W40: SPECYFIKACJE ACEA A3/B4 API SN DOPUSZCZENIA BMW LL-01 FORD WSS M2C 937A MB-Approval 229.5 Porsche A40 VW 502 00 – 505 00 https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/22967/original/8100_X-max_0W40_PL.pdf?1444231320 Jak dla mnie bardziej wyspecjalizowanym olejem jest Motul... Tyle czy ma to jakiekolwiek znaczenie? Polecany Motul X-cess 5W40 spełnia multum norm i jest przy tym bardzo dobrym olejem: STANDARDS ACEA A3 / B4 API SERVICES SN / CF APPROVALS BMW LL-01 MB-Approval 229.5 MB-Approval 226.5 Porsche A40 Renault RN0700 under N° RN0700-10-70 Renault RN0710 under N° RN0710-10-43 VW 502 00 – 505 00 PERFORMANCES FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2 GM-Opel LL B-025 (Diesel) PSA B71 2296 https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/original/8100_X-cess_5W-40_%28GB%29.pdf?1458898826 Tak więc za opowieści dziwnej treści ja dziękuję... Edytowane 2 Listopada 2016 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się