Dev Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Z tym ze to ja mam racje a Orionek mysli ze ma racje.
Rabbi Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 ..... nie wiem co wybrać 5w30 czy 5w40 0W40 i będzie pan zadowolony
kreczi Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Widzę że większość kolegów mówi 5w40:-D wiec taki zaleje:-D
Rabbi Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Widzę że większość kolegów mówi 5w40:-D wiec taki zaleje:-D większość kierowców leje Castrola więc większością się nie sugeruj zapytaj tych którzy lali 5W40 a potem przeszli na 0W40 co by zalali do 1.8T
kreczi Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Ja zaleje LM i gitarra korci mnie 0w40 ale to może przy następnej wymianie:)
Rabbi Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 możesz sobie zalać teraz 5W40 a przy następnej wymianie 0W40.zawsze będziesz mógł porównać co i jak,szczególnie na zimnym starcie
Czaszy Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Z tym ze to ja mam racje a Orionek mysli ze ma racje. hahaha wygrales
januaryy Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Widze ze ja mam chyba zj**... instrukcje serwisowa do auta bo u mnie o dziwo jest 5w30 VW 502.00 a nie...5w40,0w40 i inne Do kolegi co zastanawia sie nad oliwa, norme VW 502.00 spelnia m.in: 1. Motul 8100 2. Catrol Magnatec 3. Liqui Moly 4.Millers Oils EE Longlife C3 Edytowane 28 Marca 2015 przez januaryy
marecki1311 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Panowie a ja mam pytanko takie: Zmieniałem olej we wrześniu zalałem Valvo maxlife 5w40 i nie byłem z niego zadowolony (silnik głośno pracował) więc na poczatku marca tego roku zmieniłem go na Amsoil-a full saps 5w40 poprzedzając płukanką też Amsoil. Zrobiłem nawet taki myk że po płukance zalałem taniego minerala żeby to wszystko wymył pochodził z 15min( czynność powtórzyłem jeszcze raz) i wylałem to i dopiero potem zalałem Amsoila + nowy filrt. I już z rana następnego dnia słyszę (aż do dziś) warczący napinacz i to głośno! ( wcześniej to tylko raz na jakiś czas się odzywał) , nawet podczas ruszania przy lekkim obciążeniu słychać takie rzężenie przez 1 sek. Dodam że napinacz(ASO 2tyś zł) z łańcuchem jest nowy ma 25tyś km przejechane, łańcuch tylko w IC kupiony. Dziwne to to dla mnie? Miałem wcześniej LM SHT 5w40 i nie narzekałem, chciałem coś z górnej puły a tu takie cóś?? Czy mogłem mu czymś zaszkodzić?, czy ten olej mu nie służy? jaki olej polecacie? Zastanawiam się nad 5w50 fuchs-a?? Dzięki.
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Po co cudowales skoro miałeś wczesniej bardzo dobry olej ?
marecki1311 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Po co cudowales skoro miałeś wczesniej bardzo dobry olej ? Bo mi łykał go trochę za dużo-2L na 10tyś Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez marecki1311
marecki1311 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Mam podobnie ale oleju nie zmieniam A jak myślisz czy te "zabiegi" z mineralem mogłyby zaszkodzić napinaczowi? Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez marecki1311
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się