Wandej 211 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Dev w b7 zeby wymienic tarcze to z przodu i z tylu trzeba jarzmo odkrecac? Pisales cos ze lepiej zmienic jedna os pozniej druga. W sumie moge tak zrobic wiec jak lepiej? Wysłane z G2 Z przodu tak z tyłu ciężko powiedzieć. Może i da radę wyszarpać tarczę. Ale mozna chociaż jedną śrubę odkręcić od jarzma i je odsunąć i wtedy wyjdzie na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-Lewian 9 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 A najlepiej odkręcić dwie, wkręcić jarzmo w imadło, wziąć pilniczki i druciaka i wyczyścić ładnie w miejscach gdzie pracuje klocek. Wymiana tarcz będzie prostsza a i ustrzeżesz się przed piszczeniem klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 tyle że tam strasznie ujowy dostęp do tych śrub jest i trzymają jak złe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Dobry młotek i twardy stalowy pręt szybko pomoga je odkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 dobra dzwignia i albo Ty albo śruba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 a przednie śruby jarzm też stawiają taki opór ? i też te jeeb.... imbusy ? bo tył to ciężko szedł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 z przodu nie ma imbusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Przod nasadowa 21, kawalek rurki i idzie :-) Wysłane z G2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 z przodu nie ma imbusów A 7-ki do jarzm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
team111 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 macie ktos moze fotostory krok po kroku jak to zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
team111 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 tarcze plus klocki no chyba o tym jest temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Jak sciagniesz kolo to bedziesz wiedzial co robic. Filozofii zadnej nie ma. Sciagasz zacisk,jarzmo,1 sruba co trzyma tarcze,opukac lekko i schodzi. Ja wczoraj wymienialem przod. Jest o tyle latwiej ze jarzmo jest na klucz oczkowy a nie na imbus jak z tylu. Naszykowac kawalek rurki i idzie jak noz w maslo Wysłane z G2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Przod to pikus Dzis zrobilem, ale nie hamuje mi auto jakos super, nie wiem czy to przez to ze nie chce poki co deptac normalnie tylko staram sie delikatnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaras-vr 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Może dlatego że sie musi wszystko ładnie dopasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Okiej, dzieki za info Bo troszke sie przejmowalem czy wszystko dobrze zrobilem choc sprawdzlaem po kilka razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Jak wymieniasz tarcze i klocki to powinno byc dobrze od razu. Przynajmniej u mnie tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-Lewian 9 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 a po założeniu nowych tarcz i klocków podpompowałeś delikatnie pedał hamulca czy od razu wcisnąłeś w glebę ? Piasty wyczyściłeś na lusterko ? Jarzma czyste i posmarowane w miejscu osadzenia klocków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Pompowalem delikatnie az pedal nie stal sie twardy. Piasty wyczyscilem, nie na lustro bo bym sie zayebal papierem sciernym , ale wyczyscilem je , posmarowalem je dodatkowo smareom miedzianym. Ogolnie auto juz lepiej hamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-Lewian 9 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 No to jak nie wyczyściłeś dokładnie a w dodatku dałeś smar miedziany czego zabrania praktycznie każdy producent tarcz to się nie zdziw jak po kilku tysiącach zacznie trzepać kierownicą Jak się nie ma narzędzi to się prowadzi do fachowca a nie robi na od***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się