Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Objawy padającej pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cytuj

A taniej przypadkiem nie wyjdzie wymiana filtra a później dopiero tego wkładu ? Najwyżej zostanę z drugim filtrem który dorzucę komuś za pięćdziesiąt lat przy sprzedaży :) A tak to na kij mi sam wkład . ?

No jeżeli pompa faktycznie jest uszkodzona to wymiana wkładu i tak Cie nie ominie. Więc nie ma co kombinować. Zrobić to na raz.

Opublikowano

to w koncu zapolować na nową całą kompletną pompe czy tylko na sam wkład ?

Co do pompy, mam dziwne odczucia. Już kiedyś przy oldrucku mechanik chciał zmienić pompe, ale upierałem się że jednak smok olejowy czyścić trzeba. I odpukać, ale 20tyś spokoju jest ;) Po wymianie łańcuszka też ciszej pod maską. 
Strzele chyba w ten filtr paliwa, chyba ,że zatkał się gównem z baku.  W pooniedziałek tankowałem na rezerwie 40km, (nie raz mi się to zdarzało, ale pierwszy raz na nowym filtrze). Po tanku pod korek, od 2 dni auto syczy jak zła kobieta

Opublikowano

Wymienia się sam wkład. Pompa pierburga kosztuje w granicach 250 zł. Co się dzieje, że ostatnio tak dużo osób narzeka na te filtry paliwa?

Opublikowano

 Odglos spod mojego samochodu. Uprzedze ze rzadko jezdze na oparach a paliwo tankuje na sprawdzonych stacjach. 

Opublikowano

A więc tak, tutaj wklejam link do loga 002 + 033
http://vaglog.pl/log-002_033_vQ4p8fv.html

Dzisiaj piszczenie które słychać na filmiku powyżej ustało, zaczęło się lekkie i dużo dużo cichsze brzęczenie. ???
Niepokoi też mnie jedna rzecz, mianowicie wczoraj w trasie po ok 330km FIS pokazywał spalanie 7.2l/100km przy prędkościach 130/150 i więcej. (co prawda było pare zwężek na autostradach, ale nie więcej jak 20km z tych łącznych 330). Dzisiaj wracając z pracy FIS wskazał 9.2litra jako średnie spalanie, gdzie z reguły pokazywał 10/11l. 
O co z tym chodzi ? Ktoś się spotkał z tym, że FIS zamiast zawyżyć to zaniżył wartość spalonego paliwa? 
I co dalej wykonać w sprawie tej pompy/ filtra ? Polecono mi log 032 i zmierzyć ciśnienie paliwa (haha, mechanicy do tego się nie kwapią nigdy :/)

Ogolnie bede jeździć aż stanie i nie odpali, wtedy laweta do mechanika i zmiana pompy. Coś mi sie zdaje, że paliwo kiepskiej jakości było wlane (Orlen- Piekary Śląskie, ul. Bytomska + ostatni Shell przed granica z Niemcami na A4- Zgorzelec--- POZDRAWIAM !!!).

Opublikowano

Odgrzebuje trochę. Robiłem pomiar ciśnienia i wychodzi mi stałe ciśnienie ponad 4 bary bez względu na obciążenie. Wydaje mi się że powinno się zmieniać w zależności od ciśnienia doładowania. Proszę o odpowiedź czy się mylę

Opublikowano

Może napisz o jaki silnik chodzi, jesli to 1.8t w b6 to jest dobrze.

Opublikowano

Silnik bfb 163 km w b6. Dzięki za info ?

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry, widzę temat w miarę odświeżony, mam podobny głos do filmu powyżej ale w B5 1.8T APU dodatkowo błąd lambdy sie pojawia, mam instalcje lpg ale jak na razie zakręcony zawór na butli i logi robione na benzynie, filtr paliwa wymieniony.

image.png

BŁĄD sondy pojawia sie tylko jak auto jest zimne, jeśli sie rozgrzeje usunę błąd to sie nie pojawi, ale jak ostygnie - następnego dnia rano- znowu sie pojawia po przejechaniu 5-6km

logi 002,033:
http://vaglogi.pl/log-002_033_F5ZNi3.html

nagranie:

https://drive.google.com/open?id=1feasa9Pv2NhPQjx0xBEceHqsk0DMb51X

 

Edytowane przez KingRaider
dodanie linku logów
Opublikowano

Logi ok, a sonda do wymiany, bo pewnie długo się rozgrzewa albo jeszcze co innego ją boli i wywala błąd...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...