TOM3K Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Mam takie pytanko. Jakie turbo wsadzić do mojego ahu żeby nie było za dużo przeróbek a moc się troszke podniosła Turbo mi wysiada i przydałaby się wymiana
spanky Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Bez przerobek generalnie zadne. BTW. Od samej wymiany turbo moc nie wzrosnie .
TOM3K Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 a czego miałyby dotyczyć te przeróbki ? kolektor chyba trzeba by wymienić tak ? I FMIC jest potrzebny już przy samej wymianie turbo ? Rozumiem że sofcik też by się przydał
jacek70 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Jak chcesz podnieść o 10 koni to wystarczy sam soft.Fmic nie jest potrzebny. Ile chcesz mieć ??
Marc!n Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/178130-podniesienie-mocy-w-19-vppd-kosztyczesciefekty/ Ja to poza softem nie pchał bym się w koszty
TOM3K Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 to lepiej wsadzić normalne turbo od ahu i soft ?
spanky Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 to lepiej wsadzić normalne turbo od ahu i soft ? jak Ci wystarczy okolice 120 PS i 280 Nm to tak ...
TOM3K Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 1/3 więcej tego co mam to raczej było by dużo a turbo do tego softa ile by jeszcze dało ? i co trzeba zmieniać np przy awx-ie . bo zauważyłem że wielu zmienia na to turbo ale nie widziałem jeszcze żeby ktoś do ahu wsadzał (możliwe, że przeoczyłem)
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 wtryski z afn/ahf wsadzaj +soft ,i jak dobry silnik i osprzet okolice 130km bedziesz mial
Kuklex Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Nie popełniaj mojego błedu i nie pakuj się w koszty zmiany AHU na turbiny ze zmienną geometrią. Posłuchaj vp-tdi
vp-tdi Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 ja nie znosze vnt ,na moją jazde ( krótkie odcinki ) geometrie bym musiał czyscic co pol roku do tego wez sie męcz w rozbieraniu i składaniu 130km styka jak na tego trupka
pandamix Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 upychaj turbo od awx i się nie zastanawiaj a przynajmniej od afn,koszty nie są wcale takie duże,ja u siebie jeżdżę na awx-owym i nawet nie ma co porównywać co do serii
TOM3K Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 mi chodzi o troszke więcej mocy, bo jak założe na następny sezon kapcie 225/35/18 to będzie stał w miejscu .
Kowi87 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 jak dobrze poszukasz w dziale warsztat, to jest tam wątek o swapie turboAWX do AHU
TOM3K Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 więc co mam robić ? zmieniać to turbo czy tylko wtryski i soft ? bo już nie wiem ...
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 a jak chcesz zmienisz turbo, bedzie lepiej, niestety AHU/1Z to najdroższe 1,9TDI w tuningu, bo trzeba wszystko wymieniać a jak niechce Ci sie inwestowac to kup wtryski i zrób program, najmniej roboty
ciahciah Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 wtryski afn/avg/ahf + program i będziesz zadowolony, a turbo czemu uważasz że się kończy?
TOM3K Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Odcina je często i tryb awaryjny się włącza. Chyba te wtryski wybiorę i soft. A później może turbo
Kowi87 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 przed programem czeka cie sprawdzenie turbo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się