Maciek80 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 No dobra nie czepiajmy się szczegółów:) Antonio a kupiłeś to LM do czyszczenia wtrysków? Jeśli tak to jakie wrażenia? Bo chyba też sobie sprawię.[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 09:53_________________________________________________ 3,83 litra nie wprowadzaj kolegi wbłąd Na forum w podczepionym temacie jest jak byk 4L!!!
Cristoforo Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 u mnie po tym tylko wiecej paliwa ciągnął ale była lepsza kultura pracy
Maciek80 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Maciek80 :szukaj: Tak Antonio wiem że tam sobie temat założyłeś i że dobił do chyba 17-tu stron, co jest Twoim życiowym sukcesem i do dziś się rodzinie i znajomym chwalisz Ale nie napisałeś czy w końcu użyłeś i jeśli tak to które LM bo są ze 4 do wtrysków w dieslach :>
antonio Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 ja płukałem silnik LM Engine Flush 2640 nie dolewałem nic do paliwa [br]Dopisany: 24 Luty 2010, 09:56_________________________________________________w wątku ktoś napisał że do PD-ków jest inny specyfik do płikania silnika ale nigdzie nie mogłem go znaleźć
Maciek80 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 ja płukałem silnik LM Engine Flush 2640 nie dolewałem nic do paliwa Oki, dzięki za odpowiedź inną niż "szukaj"
Ambro Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Ale na przyszłość szukaj albo załóż sobie swój wątek i nie zaśmiecaj forum
Łepski Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Podziekowal Ale na przyszłość szukaj albo załóż sobie swój wątek i nie zaśmiecaj forum Jeszcze serwer sie zawiesi i co wtedy :?: Znowu forum nie bedzie
antonio Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 [br]Dopisany: 24 Luty 2010, 21:49_________________________________________________gostek z Gdańska
OLO_GDA Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 a ja mysle ze nic dobrego dla turbiny nie wynika takiej jazdy
Ambro Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Jak by tak podchodzić do tematu to najlepiej w ogóle nie wyjeżdżać z garażu.
Tomeks Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 OLO tak się ze szpachlą rozpędził,że zaszpachlował stacyjkę ...jak tylko ogarnie odpalanie wozu za pomocą vaga,wyjedzie
antonio Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 ...jak tylko ogarnie odpalanie wozu za pomocą vaga,wyjedzie :laghing2:
OLO_GDA Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Jak by tak podchodzić do tematu to najlepiej w ogóle nie wyjeżdżać z garażu. mocno sie nie zogdze. bo co innego przespieszanie i szybk a jazda. a co innego jazda przez iles kilometrow pod pelnym obicazenie. to po prostu zabija turbine, wystarczy popatrzec jak temperatura oleju sszaleje... a do tego 3.0tdi ma eketroniczny sterownik przykrecony do goracej strony turba wiec na pewno to nie jst madre... a Tomeks kreci z tym vagowaniem. sam pisał mi PW czy da sie zmienic kodowaniem a4 w a6 bo ponoc taki piracki soft gdzies trafil wczesniej jak przekodowal audi 80 zielony sedan na czarna b7ke....
Ambro Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Jak by tak podchodzić do tematu to najlepiej w ogóle nie wyjeżdżać z garażu. mocno sie nie zogdze. bo co innego przespieszanie i szybk a jazda. a co innego jazda przez iles kilometrow pod pelnym obicazenie. to po prostu zabija turbine, wystarczy popatrzec jak temperatura oleju sszaleje... a do tego 3.0tdi ma eketroniczny sterownik przykrecony do goracej strony turba wiec na pewno to nie jst madre... ale nie zaprzeczysz że każdy kupując auto za duże pieniądze ma czasem ochotę sprawdzić jego umiejętności. Ja w swoim B5 muszę martwić się turbinę ale czy nowym A6 też trzeba zastanawiać się nad eksploatacją każdej części. Pod względem zużywania się poszczególnych elementów na pewno nie jeden z nas czasem jeździ nie właściwie ale o to właśnie chodzi żeby czasem depnąć nie martwiąc się o to i mieć trochę więcej radości.
Bieniek Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Kwestia tego czy jechal z taka predkoscia tylko na czas krecenia,czy dluzsza trase.
Maciek80 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Kurde muszę zmienić technikę wsiadania, boczek fotela mi się zaczyna wycierać Jak się nad tym zastanowić to rzeczywiście wsiadam "po nim" Kupię se jakieś mega-tuningowe pokrowce z oczojebnym napisem "sport" albo "turbo" i po kłopocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się