Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty 3M - Parking podziemny sektor B10 - CH Matarnia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No dobra nie czepiajmy się szczegółów:) Antonio a kupiłeś to LM do czyszczenia wtrysków? Jeśli tak to jakie wrażenia? Bo chyba też sobie sprawię.[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 09:53_________________________________________________

3,83 litra nie wprowadzaj kolegi wbłąd

Na forum w podczepionym temacie jest jak byk 4L!!! :polew:

  • Odpowiedzi 24.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Tomeks

    3230

  • antonio

    1953

  • Bieniek

    1932

  • GILI

    1288

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

u mnie po tym tylko wiecej paliwa ciągnął ale była lepsza kultura pracy

Opublikowano

Maciek80 :szukaj: :szukaj: :szukaj::wallbash:

Opublikowano

Maciek80 :szukaj: :szukaj: :szukaj::wallbash:

Tak Antonio wiem że tam sobie temat założyłeś i że dobił do chyba 17-tu stron, co jest Twoim życiowym sukcesem i do dziś się rodzinie i znajomym chwalisz :P Ale nie napisałeś czy w końcu użyłeś i jeśli tak to które LM bo są ze 4 do wtrysków w dieslach :>

Opublikowano

ja płukałem silnik LM Engine Flush 2640

nie dolewałem nic do paliwa

[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 09:56_________________________________________________w wątku ktoś napisał że do PD-ków jest inny specyfik do płikania silnika ale nigdzie nie mogłem go znaleźć

Opublikowano

ja płukałem silnik LM Engine Flush 2640

nie dolewałem nic do paliwa

Oki, dzięki za odpowiedź inną niż "szukaj" :polew:

Opublikowano

Podziekowal :hi:

Ale na przyszłość szukaj albo załóż sobie swój wątek i nie zaśmiecaj forum :baseball:

Jeszcze serwer sie zawiesi i co wtedy :?: Znowu forum nie bedzie :decayed:

Opublikowano

Podziękował :hi:

Opublikowano

:hi:[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 21:49_________________________________________________gostek z Gdańska

Opublikowano

już myślałem że antonio AWXa dłubnął :decayed:

Opublikowano

OLO kiedy wyjeżdżasz furaczem?

Opublikowano

OLO tak się ze szpachlą rozpędził,że zaszpachlował stacyjkę :cool1:

...jak tylko ogarnie odpalanie wozu za pomocą vaga,wyjedzie :naughty:

Opublikowano

...jak tylko ogarnie odpalanie wozu za pomocą vaga,wyjedzie :naughty:

:laghing2:

Opublikowano

Jak by tak podchodzić do tematu to najlepiej w ogóle nie wyjeżdżać z garażu. :blink:

:wink4:

mocno sie nie zogdze. bo co innego przespieszanie i szybk a jazda. a co innego jazda przez iles kilometrow pod pelnym obicazenie. to po prostu zabija turbine, wystarczy popatrzec jak temperatura oleju sszaleje... a do tego 3.0tdi ma eketroniczny sterownik przykrecony do goracej strony turba :polew: wiec na pewno to nie jst madre...

a Tomeks kreci z tym vagowaniem. sam pisał mi PW czy da sie zmienic kodowaniem a4 w a6 bo ponoc taki piracki soft gdzies trafil wczesniej jak przekodowal audi 80 zielony sedan na czarna b7ke....

Opublikowano

Jak by tak podchodzić do tematu to najlepiej w ogóle nie wyjeżdżać z garażu. :blink:

:wink4:

mocno sie nie zogdze. bo co innego przespieszanie i szybk a jazda. a co innego jazda przez iles kilometrow pod pelnym obicazenie. to po prostu zabija turbine, wystarczy popatrzec jak temperatura oleju sszaleje... a do tego 3.0tdi ma eketroniczny sterownik przykrecony do goracej strony turba :polew: wiec na pewno to nie jst madre...

ale nie zaprzeczysz że każdy kupując auto za duże pieniądze ma czasem ochotę sprawdzić jego umiejętności. Ja w swoim B5 muszę martwić się turbinę ale czy nowym A6 też trzeba zastanawiać się nad eksploatacją każdej części. Pod względem zużywania się poszczególnych elementów na pewno nie jeden z nas czasem jeździ nie właściwie ale o to właśnie chodzi żeby czasem depnąć nie martwiąc się o to i mieć trochę więcej radości. :wink4:

Opublikowano

Kwestia tego czy jechal z taka predkoscia tylko na czas krecenia,czy dluzsza trase.

Opublikowano

Kurde muszę zmienić technikę wsiadania, boczek fotela mi się zaczyna wycierać :polew: Jak się nad tym zastanowić to rzeczywiście wsiadam "po nim" :polew: Kupię se jakieś mega-tuningowe pokrowce z oczojebnym napisem "sport" albo "turbo" i po kłopocie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...