Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Ciężko odpala na ciepłym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:a4fan:

Cześć na zimnym odpala normalnie ale na ciepłym już gorzej bez lekkiego gazu nie odpali (muli go i po chwili dopiero się stabilizują obroty

zapraszam do zapoznania sie z regulaminem tego forum, następnie biegiem do działu Newbie powiedzieć - hello ! I'm ..... :) i poprawnie nazywac tematy, oraz zwracać większą uwagę na poprawną polszczyznę - tym razem ja poprawię " cieszko,lekiego, gożej :one: -> edit by wiki

Opublikowano

Instalacji gazowej nie masz, bo nie piszesz o niej. Także to nie ona winna ;)

A jaką masz temperature płynu chłodzącego, ok wszystko ? (po rozgrzaniu cały czas 90st C)

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

chodzi mi po głowie coś przepustnica (jeśli musisz dodać gazu żeby odpalił) albo zbyt uboga mieszanka (to już trochę bardziej). Masz jakieś błędy na Vagu? Kiedy wymieniałeś świece? jakie teraz masz zamontowane?

Opublikowano

:a4fan:

Temperatura jest ok bez wahań

Świece wymieniane były w wakacje ale nic nie zmieniło się

Teraz jest tak, że zapali raz bez problemu i dodawania gazu, a drugi raz trzeba lekko dodać

Nie wydaje się wam, że to coś z osadem w układzie paliwowym ?(ogar)

Ps. gaz mam założony II (z reduktorem) ale jeżdżę teraz na benzynie żeby dojść z tym do ładu

Opublikowano

dołączam się do tematu... mam podobny problem ... :hi: rano przy -16 pali odrazu, po dogrzaniu do 90st. ponowne odpalenie bez dodania gazu czasem nie daje rady, jakies porady?

btw: (nowe świece, termostat, filtry)

Opublikowano

Witam, skoro już odświeżony kotlecik to i ja się podczepię...

Mi ostatnio też kiepsko odpala tzn.

1. Nie ważne ciepły czy zimny.

2. Nie zawsze, czasami odpala normalnie a czasem muszę dodać trochę gazu. (wsumie ostatnio coraz częściej)

3. Zaczęło się to dziać hmmm ze 2tyg temu....(może być winna sonda lambda ?)

4. Świece, filtry, aku niedawno wymieniane.

5. Termostat 3 czy 4 dni temu (akurat był duży spadek temp. ok. -13) miał dziwne zachowanie i autko nie chciało się nagrzać do więcej niż 80 stopni (po 6km, zazwyczaj nie ma problemu z rozgrzaniem do 90) ( na postoju potrafiła spadać do 75). Zrobiło się troszkę cieplej i jest gitara na klimatroniku i zegarach 90

6. Przepustnica czyszczona ok. 3-4miechy temu.

Co jeszcze można sprawdzić ?

Pozdro :hi:

Opublikowano

dołączam się do tematu... mam podobny problem ... :hi: rano przy -16 pali odrazu, po dogrzaniu do 90st. ponowne odpalenie bez dodania gazu czasem nie daje rady, jakies porady?

btw: (nowe świece, termostat, filtry)

Sugeruję nieszczelność w dolocie lub w którymś z przewodów z podciśnieniem.

Tydzień temu zlikwidowałem problem odpalania ciepłego silnika - wymiana przewodu podciśnienia od serva hamulców - dziura była jak stodoła i wciągało lewe powietrze. Przy okazji pokazywało błąd zbyt ubogiej mieszanki na wolnych obrotach i N156. Po wymianie jak ręką odjął i brak błędów. Podepnij VAGa.

Eee.. odpowiedziałem na posta sprzed ponad miesiąca. Sorry nie zwróciłem uwagi na datę...

Opublikowano

(...)

Eee.. odpowiedziałem na posta sprzed ponad miesiąca. Sorry nie zwróciłem uwagi na datę...

I bardzo dobrze. Ktoś, przynajmniej kto potrafi korzystać z :szukaj: trafi na ten wątek, możne znajdzie odpowiedź i nie będzie nowego zakładał :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...