baxy Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Witam. Ma dziwny problem z hamulcami.na wolnych obrotach po nacisnieciu pedala 5-6 razy robi sie bardzo twardy pedal. Jak przygazuje porzadnie znowu jest mieekki. Podczas jazdy dziala normalnie. Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy? Proszę o odpowiedz. Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
szakal222 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Servo moze byc nieszczelne.lub przewody podcisnieniA do niego Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
baxy Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 o ktore przewody chodzi ? mozna dokladniej?
kkam Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Sprawdź przewód ,który idzie od pompy vacum do serwa, w szczególności zwróć uwagę na gumowy przepust w grodzi. Sprawdź też czy krociec w pompie sie nie rusza.
baxy Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Witam Chciałem sprawdzić podcisnienie w przewodzie co idzie z vacuum do serwa ale nie wiem jak ściągnąć ten przewód przy serwo. On się cały rusza jest na takiej gumowej podkładce . Jak go zdemontować? Wysyłane z mojego HM NOTE 1W za pomocą Tapatalk 2
cabanmat Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Też mam do samo kolego... u mnie mechanik wymienił Vacum i dalej jest po staremu...
wesz82 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 sprawdź króciec z pompy vacum. Ten przewód delikatnie wyciagnij. Jak pedał spisuje sie po nocy tez twardy???
cabanmat Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) U mnie przy naciśniętym hamulcu, po dodaniu gazu, pedał hamulca delikatnie opada. Co zwiastuję działającą Vacum... Mimo to mechanik zdecydował się na wymianę, ale dolej jest to samo... Jak przy większych prędkościach nie testowałem ale jak jadę przez miasto, i strzele kilka razy w hamulec to pedał hamulca staję się coraz twardszy i auto za każdym razem gorzej hamuje... nie hamuje tylko płynie... Podjechałem do drugiego mechanika który specjalizuje się w VAGu i powiedział że w TDI to normalne i tak powinno być ... Trochę mnie to irytuje bo mamy jesień... zaraz przyjdzie zima a w zimie hamuję się pulsacyjnie... a hamując pulsacyjnie to ja prawie nie mam hamulców... Edytowane 23 Września 2014 przez cabanmat
wesz82 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Tez slyszalem ze za 4-6 razem w dieslu norma jest twardnienie pedalu. Przejezdzilem juz 3 zimy tym klekotem i powiem wam ze nie jest to odczuwalne.do autora mozna jeszcze sprawdzic wartosc podcisnienie dla spokoju.
elmer80 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Proponuje wymienić płyn hamulcowy i porządnie odpowietrzyć. Stawiam na H2O... wysłane z Commodore 64
cabanmat Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Ja kupiłem nawet płyn ATE ale okazał się nie potrzebny ... Raz że wymieniają maszynowo, dwa mechanik wział w strzykawkę starego płynu i powiedział że jest dość klarowny i on by jego nie wymieniał...
POWER-KRIS Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Ciekawa diagnostyka płynu, tradycyjnie po Polsku, czyli na oko. ☺
cabanmat Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Wiadomo jakby był syf to trzeba zlać a jak jest w miare ładny ?
wesz82 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Plyn max co 2 lata lub co 60tys. Zaczyna sie chlodniejszy okres wiec teraz wszelakie nieszczelnosci,woda w serwie wyjda na jaw szybciej a jezeli latem.
kkam Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Do sprawdzenia gumowy przepust w grodzi. Guma z wiekiem staje sie miekka i nastepuje efekt zasysania jej do srodka pod wplywem podcisnienia - zmniejsza sie srednica i sa slabsze hamulce/ twardy pedal. Temat szerzej jest opisany w jednym z watkow. Mozna wymienic przepust na nowy(koszt do 50zl) lub wlozyc w niego plastikowy pierscien, ktory zapobiegnie zmniejszaniu srednicy.
wesz82 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Zgadza sie ale wtedy pedal hamulca po dlugim postoju twardnieje bo powietrze ucieka z serwo...
baxy Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Według logiki podcisnienie się zwiększa przy większych obrotach, więc szansa na zacisniecie gumki jest większa zgadza się? U mnie jak dam gazu do 2000 obr podał robi się od razu miekki . Jak puszczę gaz i chodzi na wolnych obrotach to po 4,5 naciśnięciu robi się znowu twardy. Jak zgasze auto na miękkim pedale to na następny dzień jest miękki do 2 nacisniec przy włączonym silniku na biegu jałowym. Po prostu na wolnych obrotach nigdy się nie zrobi miękki. Czy taki przypadek wyklucza gumkę w grodzi ? Kkam napisałeś "sprawdź kruciec w pompę czy się nie rusza" o jaki kruciec chodzi? Wysyłane z mojego HM NOTE 1W za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 24 Września 2014 przez baxy
kkam Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Chodziło mi o króciec, który wychodzi z pompy vacum. W pompach LUKa jest on zaciskany i potrafi się luzować po latach. U mnie przy "miękkiej" gumie w grodzi były takie objawy, że: na biegu jałowym pierwsze hamowanie miekkie, kolejne coraz twardsze. Przy gwałtownym hamowaniu np ze 100km/h pedał był miękki, ale po sekundzie robił się twardy.Było takie wrażenie, że im dłużej trzymam pedał hamulca tym słabsze mam hamulce. Wystarczyło odpuścić pedał hamulca na 2-3s i znowu był miękki.
wesz82 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Zamiast krucca w grodzi dajcie w celu eksperymentu gumowy przewod i zacisnijcie go trytkami. pompa vacum raczej nie domaga bez vacuometra sie nie obejdzie.
cultstyle Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Mam ten problem i ponoć to pompa tandemowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się