karol2984 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam, wyjąłem tą rurę i widać w niej że ta gumka zaworka nie siedzi na miejscu, za co ona odpowiada, czy przez to auto może ruszać kangurem? zaraz dodam fotkę Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez karol2984
darko Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 nie wiem za co on odpowiada ale u Mnie też tego nie ma a auto zachowuje się normalnie
karol2984 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 nie dobrze, jesteś pewien że nie masz tej membranki w środku?
darko Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 na 100%,szukałem też po szrotach tego kawałka rury za przepustnicą ale nie znalazłem a auto i jeździ i zachowuje się normalnie
dread535 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 to jest dolot wężyka od podcisnienia. przy normalnym zamontowaniu tego kawalka rury przed samą przepustnica ten zawór jest skierowany w dol, a wężyk na nim zalozony idzie pod kolektorem dolotowym i wychodzi miedzy 1-2 dolotem albo 3-4. Nie wazne w sumie miedzy ktorym ale idzie on bardzo blisko pokrywy od sterowania przepustnica. podczas pracy silnika ociera sie o nią i robi sie dziura. dostaje sie wtedy do niego "lewe powietrze" i przez to faluja obroty na jalowych. golym okiem ciezko jest dostrzec ta usterke ale jesli komus faluja to warto sprawdzic. ja tak mialem, wymienilem i jest ok. zero falowania pozdrawiam
karol2984 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 a na co wymieniłeś, w aso 250zł nowa rura, pewnie samej gumki nie da się kupic?
jacek70 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Nie miałem tego w adr. Dziura była zaślepiona. Swoją drogą teraz dopiero wiem co tam powinno być.
dread535 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 a na co wymieniłeś, w aso 250zł nowa rura, pewnie samej gumki nie da się kupic?Nie wymienialem rurki z zaworkiem tylko wąz od podcisnienia. W aso skoda 100zlWysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Mesiah Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Też walczę z wypadaniem zapłonu i falowaniem obrotów. Krew mnie już zalewa bo drugi raz wyciągnąłem kolektor i nic nie widać. Cewka , przewody i kable nowe porządnych firm. Filtry itp tez wymienione. Szukam nieszczelności ale nic nie znajduję. Psikałem plakiem po całym dolocie i zero różnicy. Odma szczelna. Wszystko niby ok a wydaję mi się , że po odpaleniu słychać ciche syczenie z okolić głowicy i kolektora. Może to złudzenia ale ten motor wyprowadza mnie już z równowagi.
Hamer_1989 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 U mnie bylo tak, że odpadła dolna część tej rury i łapał "lewe" powietrze. Część dostępna tylko w ASO, za 220zl, a gumka jest od wyłapywania mgiełki olejowej z odmy (podobno). Niestety na część się czeka kilka tygodni. Przez to wypadał też mi zapłon.
rafal9119 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 do czego to służy to co Karol wkleił ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się