mycha1236 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Witam męczy mnie problem w mojej a4 b6 1.9 tdi awx drgania lewarka podczas przyspieszania najbardziej na 2 biegu ale na reszcze biegow tez występuje , poza drganiem mam problem z haczeniem szczegolnie 2 biegu reszta tylko delikatnie , w czym moze byc problem ?
quadral20004 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) tłumik drgan do wymiany.a z tym haczeniem to mam rozumiej ,że chrupnie przy właczaniu 2 biegu? Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez quadral20004
mycha1236 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 haczenie to haczenie nie wydobywaja sie zadne dzwieki poprostu tak jakby blokowalo wrzucenie biegu musze uzyc wiekszej sily , zgrzytow brak tlumik drgan masz na mysli plecionke czy dwumas ?
quadral20004 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) wydaje mi sie ze oba objawy to ten sam problem.nie wiem jak dokaldnie u ciebie to jest zrobione ale w drazku dzwigni zmiany biegów jest tłumik drgan.widzialem poduszeczke w ksztalcie tulei,czasem taki maly silowniczek jak od podnoszenia klapy. pewnie dostał duzych luzów i tym samym dwojka ciezko wchodzi. albo calkowicie spadl ze swojego mocowanie i wbijajac drugi bieg gdzies sie haczy . Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez quadral20004
mycha1236 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Hmm wiesz moze w ktorym miejscu on jest , trzeba by to sprawdzic , nie dopisalem tego wczesniej ale wydaje mi sie ze te wszystkie niedogodnosci pojawily sie po wymianie kompletu sprzegla + dwumas , skrzynia byla zrzucana u innego mechanika stwierdzil ze wszystko z kompletem ok i jest dobrze zlozony nic sie nie zmienilo . Moze przy wymianie zostało cos uszkodzone miedzy lewarkiem a skrzynia ( np. ten tlumik drgan) ?
Fenix90 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Dolaczam sie do pytania o lokalizacje tego stabilizatora, bo chce wymieniac cale mocowanie dzwigni to zmiany biegow. Pozdr Hej U mnie przestało drgać jak dokręciłem śruby mocujące łapę podpory skrzyni biegów i jedna uzupełniłem ( nie było) !! Ale dołączam się do pytania bo biegi nadal ciężko chodzą zwłaszcza 2-3 bieg. Czy to mogą być synchronizatory?? Postaram się wrzucić filmik jak u mnie działa poduszka pod silnikiem , mam obawy ze może być padnięta bo jak podniosę skrzynie łyżka do opon to chodzi w miarę delikatnie( nie powinno być sztywne??) ale razem ze skrzynia. Pozdr.
DWS2000 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Witam męczy mnie problem w mojej a4 b6 1.9 tdi awx drgania lewarka podczas przyspieszania najbardziej na 2 biegu ale na reszcze biegow tez występuje , poza drganiem mam problem z haczeniem szczegolnie 2 biegu reszta tylko delikatnie , w czym moze byc problem ? A ja nie wiem czy to nie przegub wewnętrzny. Właśnie obrabiam ten temat i podobno drgania lewarka są bardzo często powodowane właśnie przez uszkodzony wewnętrzny.
mycha1236 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 W jaki sposob sprawdzic czy to to ?
greg2505 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 sprawdźcie sobie luz na jabłku nad skrzynią( na końcu cięgna) i pod lewarkiem ,do jednego i drugiego są zestawy naprawcze
mycha1236 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 Tam ma byc sztywno czy sa jakies dopuszczalne luzy ?
greg2505 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 U mnie po wymianie nie ma luzu,wymieniałem ten przy skrzyni
mycha1236 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 Ok , dysponujesz moze numerami tych zestawow naprawczych ?
undek Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 To może ja też się podzielę. U mnie dwójka przy szybkiej zmianie zbiegów lubi delikatnie zgrzytnąć i przez większość czasu dość ciężko wchodzi, czuć dość spory opór przy wbijaniu. Mam też wrażenie, że pozostałe biegi też delikatnie haczą ale to już inne przełożenie więc nie jest to tak odczuwalne. Co najlepsze, wszystkie te objawy potrafią czasem zniknąć całkowicie i biegi wchodzą niesamowicie aksamitnie, zero oporów i nawet sprzęgło jakby płynniej działało. Ostatnio miałem tak po ok. 100 km jazdy, innym razem po kilku dniach postoju. Wymieniałem olej w skrzyni na nowy i raczej bez zmian. Komplet sprzęgła wymieniony jakieś 15 kkm temu. Możliwe, że wysprzęglik świruje bądź w układzie jest jakieś powietrze? Co sprawdzić?
mycha1236 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 Rzadko , aczkolwiek tez tak mam ze nawet nieszczęsna "dwójka" wejdzie idealnie
undek Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Z tym, że u mnie jak już wchodzi dwójka gładko to też jakby skrzynia i sprzęgło dużo lepiej ze sobą współpracowały . Nie jest to też chwilowe, bo przeważnie ustępuje ten fajny stan po dłuższym postoju samochodu. Jeszcze jedno. Sprzęgło u mnie łapie bardzo wysoko, zaraz po wymianie brało dużo niżej i działało płynnie. Teraz mam wrażenie jakby działało zero - jedynkowo i dość wysoko. Edytowane 6 Września 2014 przez undek
greg2505 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Zestawy naprawcze kupował jak się nie mylę kolega turzol ,pewnie będzie miał numery,co do haczenia biegów może masz nie do końca odpowietrzone sprzęgło Edytowane 6 Września 2014 przez greg2505
daro0016 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Witam, Miałem dokladnie tan sam problem, jakis czas po zakupie autka zaczeła drgać gałka zmiany biegów. Na początku to olałem bo to mój pierwszy diesel i myslałem ze tak ma byc ale im więcej się jeydziło tzm gorzej było. W trasie Niemcy- Polska zawsze 788km w jedną strone. Drgania ciągle się nasilały aż 20 km przed domem zaczelo sie takie cykliczme stukanie.Oczywiscie zaraz wizyta u mechanika mojego zaufania diagnoza : Prawa półoś do wymiany Po wymianie i zapaceniu 450 pln za wymiane i czesc nastala chwila ciszy dokladnie 2 dni potem poszla lewa półoś do wymiany oczywiscie znowu 450 pln i spokoj po ok 35 000 km znowu pojawiaja sie drgania dzwigni zmiany biegow
mycha1236 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 Zeby to były tylko drgania to raczej bym nie drążył , ale mam problemy ze zmiana biegow mianowicie haczenie najbardziej wyraźne na 2 i to jest najgorsze w tym wszystkim
Animal Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 I jak tam? Udało się znaleźć rozwiązanie? Mam ten sam problem i strasznie mnie to denerwuje
mateusz16 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Mam ten sam problem z wstecznym. Jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się