grippen Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Witam Na początku bym prosił aby temat nie wylądował w koszu bo było 1000 razy Chyba powrócił problem z odpalaniem otóż to dziś musiałem zakręcić z 10 s aby zapalił nie było grzania świec bo temperatura była koło 5 stopni. Wczoraj natomiast miałem małe grzanie świec około 1 sekundy i zapalił na dotyk. Kąt wtrysku wynosi 055-057 lekko skacze obroty 880 dawka paliwa 2,6-2,8 Mg dawka startowa 24,4 co może być powodem co muszę sprawdzić aby było ok
spanky Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 na poczatek sprawdz czujnik temperatury ... poza tym poczekaj z dwa 3 dni i zobacz czy problem bedzie sie powtarzal ....
Musashi Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Chyba powrócił problem z odpalaniem otóż to dziś musiałem zakręcić z 10 s aby zapalił nie było grzania świec bo temperatura była koło 5 stopni. Wczoraj natomiast miałem małe grzanie świec około 1 sekundy i zapalił na dotyk. Kąt wtrysku wynosi 055-057 lekko skacze obroty 880 dawka paliwa 2,6-2,8 Mg dawka startowa 24,4 co może być powodem co muszę sprawdzić aby było ok podlacz przed startem zimnego auta vaga. i zloguj na zimno temp silnika, powietrza w dolocie, cisnienie atmosf,
grippen Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 podlacz przed startem zimnego auta vaga. i zloguj na zimno temp silnika, powietrza w dolocie, cisnienie atmosf, które grupy mam zrobić chyba statyczne dokładniej możesz to wyjaśnić jakie grupy
spanky Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 podlacz przed startem zimnego auta vaga. i zloguj na zimno temp silnika, powietrza w dolocie, cisnienie atmosf, które grupy mam zrobić chyba statyczne dokładniej możesz to wyjaśnić jakie grupy 007
grippen Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 A więc dziś rano godzina 6:30 wchodzę do samochodu przekręcam kluczyk i grzanie świec 1 sekunda podgrzałem 2 razy i zapalił na dotyk ciekaw jestem jak będzie jutro
Sztomel Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 grippen mam dla Ciebie jedną radę, z tego co opisujesz wynika, że masz problemy z uruchomieniem silnika wtedy jak podczas przekręcenia kluczyka w stacyjce nie zaświeci się na chwilkę kontrolka od świec żarowych - Ty opisałeś to tak : nie było grzania świec wynika z tego tylko jedno, że winę za trudności z uruchomieniem silnika ponosi okresowy brak napięcia na elektrozaworze N109 umieszczonym w pompie wtryskowej, odpowiedzialnym za podawanie napięcia na N109 po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję zapłon jest przekaźnik 109 (łatwo go zlokalizujesz w skrzynce przekaźników bo jest na nim na biało napisane "109" a wynikać to może stąd, iż przekaźnik ten może już mieć popękane lub wygrzane luty (można go wyjąć, zdjąć z niego plastikową obudowę i przelutować na nowo luty na jego płytce drukowanej), możesz zrobić proste sprawdzenie : jak przekręcisz kluczyk w stacyjce w pozycję zapłon (wtedy zapalają się kontrolki) to zobacz czy zapali się i zgaśnie kontrolka od świec żarowych - jeśli tak będzie to silnik odpali, jeśli kontrolka nie mrugnie to silnika nie uruchomisz ale wystarczy wtedy tylko spiąć na krótko kawałkiem kabla biegun dodatni akumulatora z nakrętką na N109 i silnik zapali bez problemu. Ja podejrzewam właśnie u Ciebie okresowe zaniki napięcia podawanego na N109 podczas próby rozruchu silnika. Tu jest umiejscowiony na pompie wtryskowej elektrozawór N109 : .
grippen Opublikowano 25 Września 2008 Autor Opublikowano 25 Września 2008 Sztomel - chodzi mi o to że np: dzisiaj wsiadając do autka przekręciłem kluczyk i kontrolka się zaświeciła później zgasła i znów się zaświeciła czyli miałem grzanie przez około 1,5 sekundy i zapalił na dotyk, teraz jak bym poszedł do samochodu to najprawdopodobniej muszę go kręcić 8 sekund ale jeżeli przekręcę kluczyk to kontrolka od świec się zapali i zgaśnie i drugi raz już się nie zaświeci [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2008, 09:23_________________________________________________Zrobię może logi 007 BS i zobaczymy co wyjdzie tylko muszę wyczuć moment robi się to na zapłonie czy na zapalonym silniku[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2008, 10:17_________________________________________________podepnę Vaga i zobaczę może jakieś błędy będę miał ale z tym elektro zaworem nie jestem pewny ale jest chyba ok[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2008, 11:41_________________________________________________ Zobaczymy jak będzie jutro na razie zapalił na dotyk wymieniłem zaworek filtrze paliwa, wszystkie węże te od filtra i wtryskach przeczyściłem styk przy elektro zaworze i odwodniłem filter zobaczymy reakcje jutro[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2008, 19:55_________________________________________________Dziś dnia 25 nie było grzania świec po pewnie temperatura i kręciłem z 8 sekund już nie wiem co jest, może akumulator ale jak kręci tyle sekund możliwe że akumulator
jarek3251 Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 jak to czytam to trochę sie czuje jak bym to ja pisał bo mam podobne objawy [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2008, 23:43_________________________________________________jak nie identyczne ale juz powoli sie z ty godzę ze tak musi byc
medman Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Witam Odświeżam temat. Mam podobny problem z odpaleniem po nocy. Poniżej zamieszczam logi statyczne bez 005, tam wartość wtrysku początkowego wynosi 20 mg przy czym za chiny nie da się tego zmienić vagiem, nie reaguje na żadne zmiany wartości w adaptacjach. Podobnie sprawa się ma w 001, tam znowu najniższą wartość dawki paliwa mogę ustawić na 4,0 mg mniejszej już się nieda. Czytałem że należało by w takim przypadku powalczyć z kątęm wtrysku ale ten jest wg. mnie w porządku. Może przypadek mojej pomoże w ustaleniu przyczyn zjawiska długiego kręcęnia po nocy. Dodam jeszcze że filtry pozmieniane na przeglądzie jakiś miesiąc temu, powietrza w przewodach paliwowych nie ma, spalanie w normie. Pozdrawiam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d219226c5f85ac28.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9b99e1e88e631a6c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fbf40c9ca2e0dcb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e31ae1988b809db.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4da1b0e7f6f538cd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee41cc1e584df239.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c20a4d531554dac3.html
Klima Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Mam dokładnie to samo dodam tylko że ciepły pali od strzała.[br]Dopisany: 02 Październik 2008, 21:56_________________________________________________A może to ten zaworek nie zamyka paliwa i ono sie cofa??
jarek3251 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 u mnie sie cofało zamontowałem uniwersalny zaworek zwrotny i juz sie nie cofa a pali nadał h*jowo
medman Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 No i problem z długim kręceniem został rozwiązany Wina - zły akumulator . Nie był nie sprawny ale miał 65 ah i 250A rozruchu. Czasami brakowało prądu na starcie że mrygała kontrolka (!) i piszczał. Teraz siedzi 70 ah i 680A EN i rozrusznik zapitala o wiele szybciej niż na starym aku. i pali od strzała.
Klima Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 U mnie chyba akumulator jest jeszcze ok bo na rozruchu ma ponad 10V i w ostatnią zimę kręcił. Chociaż może to było za wolne kręcenie
grippen Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 wyczytałam gdzieś że w naszych silnikach jest tak nie wiem czy prawda że pompa wtryskowa podaje paliwo gdy motor rozkręci się do 200 obrotów na minutę a jeżeli kręci rozrusznik słabiej i motor nie rozkręci się to pompa może nie podać paliwa może pisze źle to niech ktoś mnie poprawi. Spanky mówił żebym załączył prostownik (prostownik nie najlepszej firmy i słaby ładował mój aku najpierw prądem 4 A a później nie całe 2A) i powiem że było bardzo dobrze przez 1,5 tygodnia teraz lekko muszę rano zakręcić z 4 sekundy i dochodzę do wniosku że chyba 95 % aku
Klima Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 A ja będę regenerować rozrusznik bo coś w nim szumi, a z tym rozkręcaniem do 200obr/min to moze być prawda.
grippen Opublikowano 5 Października 2008 Autor Opublikowano 5 Października 2008 A ja będę regenerować rozrusznik bo coś w nim szumi, a z tym rozkręcaniem do 200obr/min to moze być prawda. Najpierw naładuj akumulator dopiero będziemy myśleć nad czym innym zobacz sobie w książce A4 Sam naprawiam w dziale akumulator jak powinno być wczoraj patrzyłem ale zapomniałem ile powinno być piszesz że masz 10V to bardzo małp w książce pisze że ponad 12
Klima Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 12 z czymś aku ma normalnie jak podlącze miernik, 10V ma na rozruchu czyli podczas oporu jaki stawia rozrusznik. 10V to dobry wynik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się