dliwski Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 A mówią, że 18" nawet przy 40/40 jest koza, a wg mnie już tutaj przy 30/30 jest całkiem zgrabnie.
Jaco90 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 No jak dla mnie jest ok. Zwłaszcza że po wymianie sprężyn nie straciłem na komforcie. A auto na zakrętach zachowuje się lepiej :.
Luqe12 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Latasz na seryjnych amortyzatorach 1BA? Ciągle chodzą za mną te sprężyny Eibach Pro KIt, mam seryjnie zawias 1BE i sam nie wiem czy zakładać do seryjnych amortyzatorów same sprężyny...Efekt widzę byłby znakomity, ale jak to amortyzatory zniosą...Nie chce od razu wsadzać kompletu springi+amory bo po pierwsze za porządny taki komplet trzeba wyłożyć jakieś 2k PLN a po drugie mam obawy że jak zacznę jeszcze z amortyzaroami mieszać to zarówno komfort jak i prowadzenie się pogorszą, a wtedy nie mam pojęcia co bym zrobił
Trewor87 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Pro-Kity spokojnie można zakłądać do seryjnych amorów
Luqe12 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Szybkie pytanie. Czy zawieszenie w S4 2.7 BiT to jest po prostu 1BE, czy w Eskach sprężyny i amortyzatory są zupełnie inne? Chodzi mi o wysokość sprężyn oraz twardość amortyzatorów...
bialy986 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 W s4b5 siedzi 1BV które jest twardsze od 1BE. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Luqe12 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Można bez problemu je sadzić do seryjnej A4? W tylnym zawieszeniu obecnie między kołem a wahaczem mam bardzo mało miejsca, ledwo palec można tam wsadzić. Jeśli wejdą tam amortyzatory+sprężyny 1BV to odległość koła od wahacza także pójdzie w dół czy to pozostaje nieruchome? Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez Luqe12
fatboyA4 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 A podpowie mi ktoś czy sprężyny z 1,8t quattro będą dobre do 1,9tdi quattro chodzi o sprężyny progresywne firmy Apex -40 miał ktoś może do czynienia z tą firmą?
marcin9962 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Witam, chciałbym zmienić zawieszenie przód i tył ponieważ mam dość gwintu.... owszem auto wygląda fajnie jak się go posadzi ale komfort?... 0.... chciałbym zmienić na coś pomiędzy gwintem żeby auto był nieco niższe niż na seryjnym zawieszeniu i nie twarde jak na gwincie, co polecacie ? jakiś dobry komplet ? jakiej firmy ? koła mam 18" myślałem na amorami monroe i nad sprężynami eibach pro-kit podajże ale nie wiem jak by się zachowywało auto na takim zestawie, chciał bym uniknąć efektu pływania na drodze i podskakiwania jak kózka na każdych wybojach.... proszę o jakieś dobre rady pozdrawiam
Luqe12 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Z tego co tutaj chłopaki piszą, sprężyny Eibach Pro Kit -40mm są idealnym rozwiązaniem dla kogoś kto szuka takiego zestawu jak piszesz, nieco niżej ale bez betonu. Do tego obojętnie jaki amortyzator, byle o skróconym skoku, na seryjnych może być kaszana Jeszcze chyba nie spotkałem się, żeby ktoś narzekał na te Eibachy
bialy986 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Pro kit ma -30. Amorki Sachs czerwone o skróconym skoku i bedziesz zadowolony ;-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Trewor87 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 mam dość gwintu.... owszem auto wygląda fajnie jak się go posadzi ale komfort?... 0. A jaki masz gwint? U mnie siedzi KW V1 i w moim odczuciu jest bardzo komfortowo, nawet pomimo profilu opony 35. Ale jeśli nadal chcesz odejśc od gwintu to śmiało mogę polecić springi Eibacha Mają komfortową charakterystykę. Pro-Kity obniżają o ok 30mm. W tym zakresie można jeszcze działać na seryjnym amortyzatorze. Te o skróconym skoku są miłym ale nie obowiązkowym dodatkiem. A jeśli budżet pozwoli to polecam B12 Pro-Kit
Boosman Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Koledzy a pod koło ''18'' , 40/40 to już jest okey ? Mam gwinta i też go chce wywalic : ]
marcin9962 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Pro kit ma -30. Amorki Sachs czerwone o skróconym skoku i bedziesz zadowolony ;-) domyślam się że masz taki zestaw u siebie założony ? miałem też styczność z sportowymi amortyzatorami dokładnie takimi http://www.ebay.co.uk/itm/Sport-Suspension-lowering-kit-shock-Audi-A4-B5-95-99-/271152837103?hash=item3f21f7f1ef i szczerze powiem auto siedziało jak na gwincie, nieco miększe ale nadal sztywno czy na takim zestawie będzie taki sam efekt jak na tych amortyzatorach co przesłałem w linku ?
bialy986 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ciężko mi powiedzieć czy będzie tak samo,aż takim znawcą nie jestem.Mam u siebie pro kit i amorki sachsa,swoje już przeszły i znowu to samo ładuje.Autko nisko siedziało,dobrze się trzymało drogi i na komforcie nie straciłem.Na 16' wysokość od ziemi do nadkola była ok 63cm ;-) Co prawda przy krawężnikach i hopkach musiałem uważać. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
marcin9962 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 to jednak obawiam się że w moim przypadku będzie to samo... 18" mam i do nadkola to palca wsadzisz nic więcej heh...
Trewor87 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Koledzy a pod koło ''18'' , 40/40 to już jest okey ? Mam gwinta i też go chce wywalic : ] Zbyt ogólne pytanie. Nie wiadomo co chcesz uzyskać, co jest dla Ciebie "ok". Nie podałeś parametrów felgi i opony (ET, szerokość, profil i szerokość opony)
Boosman Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) 215/40r18 ET 35 8J Zależy mi na tym żeby koła były ładnie równo z nadkolami czyli dosyć troche zglebione Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez Boosman
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się