MrTea Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Antek, ano .. trudno sie mówi .. te Eibachy odpuszczam. Te Twoje sprzedane juz ?
buka1207 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Może ktoś obrazkowo pokazać w którym miejscu najlepiej przymocowac jakieś wsporniki ochronne,miski ogólnie podwozia?
Trewor87 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Jeżeli posiadam springi H&R'a -60mm to sportowy jaki wtedy byłby ok? Każdy ze skróconym tłoczyskiem - MTS, AP, Bilstein B8
kopiec16 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Witam. Szybkie pytanie. Mam na oku springi H&R 29 751 (-30mm) jeździły w 1,8 Avant. Czy podejdą do 1.9 tdi 110 KM? Przód nie siądzie niżej/wyżej z racji innego silnika?? Czy różnice są tylko miedzy R4 a V6 ? Nie ma podziału na benzyny i diesle? I ma ktoś zdjęcie jak auto siada na -30mm?
Trzesio Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 wagowo będzie bardzo podobnie, więc myślę że nie będzie problemu
michal_g84 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 pytanie czy skrzynia też była manual bo wtedy różnica w wadze jest
Trewor87 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam. Szybkie pytanie.Mam na oku springi H&R 29 751 (-30mm) jeździły w 1,8 Avant.Czy podejdą do 1.9 tdi 110 KM? Przód nie siądzie niżej/wyżej z racji innego silnika??Czy różnice są tylko miedzy R4 a V6 ? Nie ma podziału na benzyny i diesle? Podziału benzyna/diesel nie ma, liczą się naciski na osie (głównie przód). Zestaw który podałeś wychodził w dwóch wariantach: 29751-1 - nacisk na oś przednią do 980kg 29751-2 - nacisk na oś przednią od 981 kg
rodzyn889 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Panowie potrzebuje opini gdyż w B5 nie mam doświadczenia, potrzebuje utwardzić auto i dać kilka cm niżej (3 było by miło) czy kupić: - Sprigni do amorów 1ba (są od nowości siła tłumienia jest ok, nie wylane, ale buja jak łajba) - Gwint do 500zł Ta Technik, Mtechnik, FK ? - Zawieszenie 1be Linki: 1be http://allegro.pl/audi-a4-b5-zawieszenie-s-line-1be-i5791046680.html springi http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajace-apex-audi-a4-b5-CID5-IDdLlnz.html http://olx.pl/oferta/sprezyny-sportowe-weitec-audi-a4-b5-40mm-CID5-IDdneaF.html gwint ta technik http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-gwint-a4-b5-a4-b5-gleba-air-ride-CID5-IDdGa5L.html Musze mięć do piątku towar u siebie i nie wiem co wybrać warto kupować ten śmieciowy gwint? Opinie są różne, auto będzie głownie jeździć a2 (bo to dupowóz do pracy). Edytowane 7 Lutego 2016 przez rodzyn889
rafal9119 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 mam identyczny problem musze wymienić sprężyny w audi i nie wiem czy warto pakować springi -40mm do seryjnych amorów 1ba
misiek95 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Nie, nie warto. Ja mialem sprężyny -40 na amorkach 1be 100%sprawnych i byla totalna kicha nie dalo sie jezdzic
rodzyn889 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Nie, nie warto. Ja mialem sprężyny -40 na amorkach 1be 100%sprawnych i byla totalna kicha nie dalo sie jezdzic nie dało się jeździć z powodu? To w takim razie kupuje kpl 1BE nie bede pakować spirngów do 1BAma m do wyboru sline badz gwint fk http://allegro.pl/audi-a4-b5-zawieszenie-s-line-1be-i5791046680.html http://allegro.pl/audi-a6-c5-a4-vw-b5-zawieszenie-gwintowane-gwint-i5847228425.html będę zobowiązany za opinie Edytowane 7 Lutego 2016 przez rodzyn889
misiek95 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 nie dało się jeździć z powodu? amortyzator za słabo tłumił sprężyne. nerwowo sie zachowywał, zdarzało sie że podskakiwał chwile jak pingpong itd generalnie moim zdaniem amortyzator powinien być w sportowym zawieszeniu zestrojony dobrze ze sprężyną i żadne cudowanie i kompletowanie zestawów nie da takiego efektu jak przy komplecie nowego zawiasu dobrej firmy. Wiem że takie rady typu dołóż troche kasy i kup coś lepszego to o kant d*py rozbić ale jeżeli chcesz kupić zawias na którym można pojeździć to koło tysiąca dopiero można coś szukać jeżeli chodzi o używane gwinty typu kw, weitec, bil, hr. Inne odradzam Co do 1be to w teorii 2cm niżej od serii brzmi fajnie a w praktyce gówno to zmienia
VePest Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Witam. Przewertowałem prawie cały ten temat oraz różne sklepy z sportowymi zawieszeniami i mam problem ponieważ posiadam A4 B5 Avant 1.9 TDI quattro i wszystkie sportowe amory nie pasują do quattro według producenta, nie mogłem znaleźć ani jednego amora do quattro. A chciałbym mieć bardziej sztywne zawieszenie i chcę zamontować springi eibach pro kit -30mm + jakieś amory bilsteina. Ewentualnie MTS ale nie nie zachęcają mnie opinie o MTS. Chciałem się zapytać gdzie mógłbym dostać cały komplet 4 amorów wraz z poduszkami do montowania.
fatboyA4 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Możesz zapodać taki zestaw ma u siebie ze springami -30 spisują się dobrze http://allegro.pl/audi-a4-b5-quattro-amortyzatory-sportowe-komplet-i6014711727.html
mih82 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Eibach -30 koła 205/55/16 według mnie wygląda całkiem spoko miałem trochę problem z przodem do dostałem złe sprężyny pod silnik benzynowe ale dorwałem z passta 4motion i teraz jest ok:) http://www.fotosik.pl/u/Tony29/album/2280711 no ładnie ładnie a masz - 30 na przód i na tył ? bo chce coś takiego kupic i sie zastanawiam jak to będzie wyglądało
bitelsik Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Witam, Jestem świeżo po wymianie sprężyn z seryjnych na Eibach pro kit -30mm. Przejechałem na nich ok 200 km, możliwe, że jeszcze troszkę siądą. W porównaniu do serii wygląda bardzo dobrze, w komforcie nie wyczuwam różnicy, może jest odrobinę sztywniejszy, ale nic nie tłucze. Wygląda to tak (koła 195/65/15): http://http://
rafal9119 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 oo moje auto. tak to u mnie stoi na 1ba
Songo4ssj Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Mam pytanie ile można obniżyć Mts na 17 calowych kołach żeby nie było tak twardo ale też nie jechało się jak 'tokami' , jak to jest gdy śruby są na samej górze gwintu to jest 0,0 i od tego liczy się opuszczenie ? Jaki powinien byś prześwit auta ? Mam od niedawna a4 b5 1,8t jak o niego dobrze zadbać co powinienem wiedzieć pierwszy silnik z turbodoładowaniem , i co to 1ba jakiś rodzaj amortyzatorów ? pozdrawiam Edytowane 4 Marca 2016 przez Songo4ssj
VePest Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Możesz zapodać taki zestaw ma u siebie ze springami -30 spisują się dobrze http://allegro.pl/audi-a4-b5-quattro-amortyzatory-sportowe-komplet-i6014711727.html A nie są te amory zbyt miękie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się