Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Antek, ano .. trudno sie mówi .. te Eibachy odpuszczam. Te Twoje sprzedane juz ?

Opublikowano

Może ktoś obrazkowo pokazać w którym miejscu najlepiej przymocowac jakieś wsporniki ochronne,miski ogólnie podwozia?

Opublikowano

Jeżeli posiadam springi H&R'a -60mm to sportowy jaki wtedy byłby ok?

Każdy ze skróconym tłoczyskiem - MTS, AP, Bilstein B8

Opublikowano

Witam. Szybkie pytanie.

Mam na oku springi H&R 29 751 (-30mm) jeździły w 1,8 Avant.

Czy podejdą do 1.9 tdi 110 KM? Przód nie siądzie niżej/wyżej z racji innego silnika??

Czy różnice są tylko miedzy R4 a V6 ? Nie ma podziału na benzyny i diesle?

I ma ktoś zdjęcie jak auto siada na -30mm?

Opublikowano

wagowo będzie bardzo podobnie, więc myślę że nie będzie problemu

Opublikowano

pytanie czy skrzynia też była manual bo wtedy różnica w wadze jest

Opublikowano

Witam. Szybkie pytanie.

Mam na oku springi H&R 29 751 (-30mm) jeździły w 1,8 Avant.



Czy podejdą do 1.9 tdi 110 KM? Przód nie siądzie niżej/wyżej z racji innego silnika??



Czy różnice są tylko miedzy R4 a V6 ? Nie ma podziału na benzyny i diesle?

Podziału benzyna/diesel nie ma, liczą się naciski na osie (głównie przód). Zestaw który podałeś wychodził w dwóch wariantach:

29751-1 - nacisk na oś przednią do 980kg

29751-2 - nacisk na oś przednią od 981 kg

Opublikowano (edytowane)

Panowie potrzebuje opini gdyż w B5 nie mam doświadczenia, potrzebuje utwardzić auto i dać kilka cm niżej (3 było by miło) czy kupić:

- Sprigni do amorów 1ba (są od nowości siła tłumienia jest ok, nie wylane, ale buja jak łajba)

- Gwint do 500zł Ta Technik, Mtechnik, FK ?

- Zawieszenie 1be

Linki:

1be http://allegro.pl/audi-a4-b5-zawieszenie-s-line-1be-i5791046680.html

springi http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajace-apex-audi-a4-b5-CID5-IDdLlnz.html

http://olx.pl/oferta/sprezyny-sportowe-weitec-audi-a4-b5-40mm-CID5-IDdneaF.html

gwint ta technik http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-gwint-a4-b5-a4-b5-gleba-air-ride-CID5-IDdGa5L.html

Musze mięć do piątku towar u siebie i nie wiem co wybrać :) warto kupować ten śmieciowy gwint? Opinie są różne, auto będzie głownie jeździć a2 (bo to dupowóz do pracy).

Edytowane przez rodzyn889
Opublikowano

mam identyczny problem musze wymienić sprężyny w audi i nie wiem czy warto pakować springi -40mm do seryjnych amorów 1ba

Opublikowano

Nie, nie warto. Ja mialem sprężyny -40 na amorkach 1be 100%sprawnych i byla totalna kicha nie dalo sie jezdzic

Opublikowano

a na amory 1Ba sprężyny od 1BE???

Opublikowano (edytowane)

Nie, nie warto. Ja mialem sprężyny -40 na amorkach 1be 100%sprawnych i byla totalna kicha nie dalo sie jezdzic

nie dało się jeździć z powodu?

To w takim razie kupuje kpl 1BE nie bede pakować spirngów do 1BAma

m do wyboru sline badz gwint fk

http://allegro.pl/audi-a4-b5-zawieszenie-s-line-1be-i5791046680.html

http://allegro.pl/audi-a6-c5-a4-vw-b5-zawieszenie-gwintowane-gwint-i5847228425.html

będę zobowiązany za opinie :)

Edytowane przez rodzyn889
Opublikowano

nie dało się jeździć z powodu?

amortyzator za słabo tłumił sprężyne. nerwowo sie zachowywał, zdarzało sie że podskakiwał chwile jak pingpong itd ;)

generalnie moim zdaniem amortyzator powinien być w sportowym zawieszeniu zestrojony dobrze ze sprężyną i żadne cudowanie i kompletowanie zestawów nie da takiego efektu jak przy komplecie nowego zawiasu dobrej firmy.

Wiem że takie rady typu dołóż troche kasy i kup coś lepszego to o kant d*py rozbić ale jeżeli chcesz kupić zawias na którym można pojeździć to koło tysiąca dopiero można coś szukać jeżeli chodzi o używane gwinty typu kw, weitec, bil, hr. Inne odradzam

Co do 1be to w teorii 2cm niżej od serii brzmi fajnie a w praktyce gówno to zmienia :wink:

Opublikowano

Witam. Przewertowałem prawie cały ten temat oraz różne sklepy z sportowymi zawieszeniami i mam problem ponieważ posiadam A4 B5 Avant 1.9 TDI quattro i wszystkie sportowe amory nie pasują do quattro według producenta, nie mogłem znaleźć ani jednego amora do quattro.

A chciałbym mieć bardziej sztywne zawieszenie i chcę zamontować springi eibach pro kit -30mm + jakieś amory bilsteina. Ewentualnie MTS ale nie nie zachęcają mnie opinie o MTS.

Chciałem się zapytać gdzie mógłbym dostać cały komplet 4 amorów wraz z poduszkami do montowania.

Opublikowano

Eibach -30 koła 205/55/16 według mnie wygląda całkiem spoko miałem trochę problem z przodem do dostałem złe sprężyny pod silnik benzynowe ale dorwałem z passta 4motion i teraz jest ok:)

http://www.fotosik.pl/u/Tony29/album/2280711

no ładnie ładnie :)

a masz - 30 na przód i na tył ? bo chce coś takiego kupic i sie zastanawiam jak to będzie wyglądało :)

Opublikowano

Witam,

Jestem świeżo po wymianie sprężyn z seryjnych na Eibach pro kit -30mm.

Przejechałem na nich ok 200 km, możliwe, że jeszcze troszkę siądą. W porównaniu do serii wygląda bardzo dobrze, w komforcie nie wyczuwam różnicy, może jest odrobinę sztywniejszy, ale nic nie tłucze. Wygląda to tak (koła 195/65/15):

http://http://zu8tdlu4.jpg

Opublikowano

oo moje auto. :grin:

tak to u mnie stoi na 1ba

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie ile można obniżyć Mts na 17 calowych kołach żeby nie było tak twardo ale też nie jechało się jak 'tokami' , jak to jest gdy śruby są na samej górze gwintu to jest 0,0 i od tego liczy się opuszczenie ? Jaki powinien byś prześwit auta ? Mam od niedawna a4 b5 1,8t jak o niego dobrze zadbać co powinienem wiedzieć pierwszy silnik z turbodoładowaniem , i co to 1ba jakiś rodzaj amortyzatorów ?

pozdrawiam

Edytowane przez Songo4ssj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...