Gość Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Ja kupiłem 17" i teraz będę zamawiał opony 225/45 myślę że najlepiej tak około 4-5 cm obniżyć auto. Tylko nie wiem jakie sprężyny wybrać i ewentualnie amorki. Wyczytałem że najlepiej amorki 1be 1bv, bo sprężyny na seryjne amorki to podobno słaba opcja, jak myślicie? Moje auto to sedan a4 b5 silnik 1.6 benzyna Jeszcze myślę żeby zaoszczędzić czasu i zachodu i kupić po prostu gwint, co myślicie o takim? http://olx.pl/oferta/gwint-fk-passat-b5-audi-a4-gwintowane-zawieszenie-CID5-IDepUZb.html#37231afcf7 Edytowane 17 Marca 2016 przez Gość
Gość Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Aha, to w opisie się pomylił, a taki? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-tuningart-audi-a4-b5-i6007613054.html
misiek95 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Ten juz bedzie pasowal, ale to najgorszy śmietnik jaki moze byc:)
jacca90 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Czy przednie amory od lifta podejda do przedlifta?
Mordeliuss Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Witajcie, W poprzedniej a3 jeżdziłem na sportowym zawieszeniu MTS + spreżyny H&R -40mm. Wczoraj poszukałem i znalazłem stare spreżyny od poprzedniej a4 b5 taty:Czy ktoś mi może powiedzieć co to za amortyzator? To 1BE?Wiem że na tym zawieszeniu było o wiele bardziej twardo w a4 b5 niż na tym Mtsie z a3. Czy ktoś mi może powiedzieć dlaczego?? Te amortyzatory + sprężyny nie powinny być super twarde. Dodatkowo auto stało strasznie nisko prawie jak na maksymalnie skręconym gwincie i koło chowało się w błotnik. Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez Mordeliuss
Wojtaz Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Witajcie, W poprzedniej a3 jeżdziłem na sportowym zawieszeniu MTS + spreżyny H&R -40mm. Wczoraj poszukałem i znalazłem stare spreżyny od poprzedniej a4 b5 taty: Czy ktoś mi może powiedzieć co to za amortyzator? To 1BE? Wiem że na tym zawieszeniu było o wiele bardziej twardo w a4 b5 niż na tym Mtsie z a3. Czy ktoś mi może powiedzieć dlaczego?? Te amortyzatory + sprężyny nie powinny być super twarde. Dodatkowo auto stało strasznie nisko prawie jak na maksymalnie skręconym gwincie i koło chowało się w błotnik. To jest amor od 1BE. Natomiast jeżeli chodzi o te springi i to jak opisujesz jak to wyglądało na poprzednim aucie to albo springi są mocno obniżające albo są do innej klasy wagowej i dlatego tak mocno siadło, a gumami ktoś próbował to ratować Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez Wojtaz
MrTea Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Panowie, myśle o lekkim obnizeniu poniewaz moje 1BE przy obecnych 230ps jest za miekkie, Co możecie powiedziec o czymś takim? Wiecie może do jakiego a4 z jakim silnikiem to może podpasować ? 1. http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajace-audi-a4-b5-CID5-IDfnvY7.html#0d9bde346e 2. http://olx.pl/oferta/zawieszenie-sportowe-weitec-audi-a4-b5-vw-passat-CID5-IDfhKsN.html#bcdb465ece dzieki za pomoc
Wojtaz Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Panowie, myśle o lekkim obnizeniu poniewaz moje 1BE przy obecnych 230ps jest za miekkie, Co możecie powiedziec o czymś takim? Wiecie może do jakiego a4 z jakim silnikiem to może podpasować ? 1. http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajace-audi-a4-b5-CID5-IDfnvY7.html#0d9bde346e 2. http://olx.pl/oferta/zawieszenie-sportowe-weitec-audi-a4-b5-vw-passat-CID5-IDfhKsN.html#bcdb465ece dzieki za pomoc Kolego, co do zawieszenia do ja ostatnio stałem przed dylematem jakie springi kupić, pękła mi jedna z przodu, więc najpierw myślałem nad używanymi, ale bezpieczeństwo dla mnie jest najważniejsze, więc po przewertowaniu forum zdecydowałem się na Eibacha Pro Kit. Jak się później okazało z tyłu również była pęknięta sprężyna, więc dobrze, że zmieniłem wszystko. Teraz autko fajnie siedzi, nie za nisko, prowadzi się jak dla mnie dużo lepiej niż wcześniej i co najważniejsze komfort nie ucierpiał, rzekłbym nawet, że jest odrobine lepiej niż na fabrycznych springach ( fabrycznie mam 1BE ). Najważniejsze jest to, że jak kupujesz nowe, to dobierasz do swojego auta to co powinno być, masz na to gwarancje i pewność, że wszystko będzie banglać tak jak trzeba. Jak kupisz używkę to nie wiesz na czym to jeździło, jak to jeździło, jak bardzo jest zmęczone, więc możesz kupić i okaże się potem, że będzie koza albo Ci buda opadnie jak h... po 3 stosunkach Decyzja należy do Ciebie, ale ja bym brał prokita.
Gość Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 A jakiej marki gwint polecacie do A4 B5 1.6 silnik (ale będzie prawdopodobnie swap na 1.8)? Gwint najlepiej jakby był niezbyt twardy. Czy macie może jakieś info na temat twardości gwintów do A4 B5?
Trewor87 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Panowie, myśle o lekkim obnizeniu poniewaz moje 1BE przy obecnych 230ps jest za miekkie, Co możecie powiedziec o czymś takim? Wiecie może do jakiego a4 z jakim silnikiem to może podpasować ? 1. http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajace-audi-a4-b5-CID5-IDfnvY7.html#0d9bde346e 2. http://olx.pl/oferta/zawieszenie-sportowe-weitec-audi-a4-b5-vw-passat-CID5-IDfhKsN.html#bcdb465ece dzieki za pomoc Kolego, co do zawieszenia do ja ostatnio stałem przed dylematem jakie springi kupić, pękła mi jedna z przodu, więc najpierw myślałem nad używanymi, ale bezpieczeństwo dla mnie jest najważniejsze, więc po przewertowaniu forum zdecydowałem się na Eibacha Pro Kit. Jak się później okazało z tyłu również była pęknięta sprężyna, więc dobrze, że zmieniłem wszystko. Teraz autko fajnie siedzi, nie za nisko, prowadzi się jak dla mnie dużo lepiej niż wcześniej i co najważniejsze komfort nie ucierpiał, rzekłbym nawet, że jest odrobine lepiej niż na fabrycznych springach ( fabrycznie mam 1BE ). Najważniejsze jest to, że jak kupujesz nowe, to dobierasz do swojego auta to co powinno być, masz na to gwarancje i pewność, że wszystko będzie banglać tak jak trzeba. Jak kupisz używkę to nie wiesz na czym to jeździło, jak to jeździło, jak bardzo jest zmęczone, więc możesz kupić i okaże się potem, że będzie koza albo Ci buda opadnie jak h... po 3 stosunkach Decyzja należy do Ciebie, ale ja bym brał prokita. W przypadku zdecydowania się na Eibacha zapraszam na PW, dobierzemy zestaw stricte pod auto i wszystko będzie hulać jak należy
irzyk Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Koledzy drodzy podpowiedzcie.Zanim się zabiorę za robotę to czy macie jakieś dane na jakiej wysokości fabrycznie powinna stać moje autko z profilu?Wg wlepki zawiecha 1BA w kategorii wagowej OYF (to chyba to oznacza kategorię wagową).Będę wdzięczny za podpowiedzi.
wojtek_lbn Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica? Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG
Wojtaz Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica? Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG Kolego, ja mam dokładnie ten sam silnik, skrzynię i budę co Twoja i u mnie wygląda to następująco, więc możesz sobie mniej więcej porównać czy obniża wystarczająco czy nie. Dla mnie to idealny kompromis. Zawieszenie zmienione na Pro-Kita -30/30 Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Wojtaz
Trewor87 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE Od wartości obniżeń podanych przez producenta sprężyn odejmujesz obniżenie jakie fabrycznie posiada Twoje auto.
wojtek_lbn Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Dzięki Wojtaz za fotke, nawet kolor ten sam więc elegancko widzę jakby to wyglądało. Siedzi wyraźnie niżej niż 1BE u mnie przy 225/45R17 Trewor87- to zrozumiałem, ale nie mogłem znaleźć precyzyjnej informacji nt. 1BE- jedni twierdzą że jest niższe, inni że tylko twardsze... a tak Wojtaz wyjaśnił wątpliwość, tym bardziej, że setup fury praktycznie taki jak u mnie.
Wojtaz Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzięki Wojtaz za fotke, nawet kolor ten sam więc elegancko widzę jakby to wyglądało. Siedzi wyraźnie niżej niż 1BE u mnie przy 225/45R17 Trewor87- to zrozumiałem, ale nie mogłem znaleźć precyzyjnej informacji nt. 1BE- jedni twierdzą że jest niższe, inni że tylko twardsze... a tak Wojtaz wyjaśnił wątpliwość, tym bardziej, że setup fury praktycznie taki jak u mnie. Spoczko Nie ma problemu Jakbyś chciał jeszcze oblookać na żywca, to wpadaj na najbliższego spota Natomiast jeżeli będziesz chciał zmieniać na pro-kita to bierz o tym numerze E1535-140, czyli z naciskiem na przednią oś=1055kg, bo tam jest 3 rodzaje. I sprawdź sobie jeszcze stan tylnych mocowań amortyzatorów, bo to leci praktycznie we wszystkich quattro, a potem jak przychodzi do wymiany sprężyn to jest problem z dostaniem tego w dobrym stanie nawet na rynku wtórnym. A koszt nowego mocowania to 600zł U mnie z zewnątrz wyglądało jeszcze ok, a jak odkręciłem te mocowania to tragedia A powinno to wyglądać tak: Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Wojtaz
kajmanovsky Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica? Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG Kolego, ja mam dokładnie ten sam silnik, skrzynię i budę co Twoja i u mnie wygląda to następująco, więc możesz sobie mniej więcej porównać czy obniża wystarczająco czy nie. Dla mnie to idealny kompromis. Zawieszenie zmienione na Pro-Kita -30/30 Szukałem takiego zdjęcia długi czas Zawieszka 1BE i Koła 16,17? Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez kajmanovsky
Wojtaz Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 H&R podaje obniżenie 40/40, a Eibach 30/30 w zestawach sprężyn do V6Q w manualu- teraz pytanie jakie byłoby faktyczne obniżenie w porównaniu z 1BE które pewnie jeździ tyle co samochód (270tys km) i zapewne jest ubite? Byłaby w ogóle jakaś różnica? Kategorie wagowe samochodu to OYR/OJG Kolego, ja mam dokładnie ten sam silnik, skrzynię i budę co Twoja i u mnie wygląda to następująco, więc możesz sobie mniej więcej porównać czy obniża wystarczająco czy nie. Dla mnie to idealny kompromis. Zawieszenie zmienione na Pro-Kita -30/30 Szukałem takiego zdjęcia długi czas Zawieszka 1BE i Koła 16,17? To jest Pro-Kit -30/-30 i ori amorki (czerwone Sachsy) od 1BE. Koła 205/55/16
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się