Trewor87 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Ja mam założone Eibachy ProKit -30/-30 od czterech lat oraz opony na których jeżdżę już trzeci sezon i dopiero niedawno zauważyłem, że mi ostro zbiera przód od wewnętrznej strony. Byłem na jednej stacji i niby wszystko ok, zbieżność i brak luzów. Samo obniżenie może to powodować? Niestety może. Ale -30 nie jest wartością ekstremalną, więc albo nadużywasz pojęcie "ostro zbiera", albo jednak coś jest niehalo w zawieszeniu
enczu Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Z przodu przy obniżaniu może robić się lekki negatyw, więc i opone może żreć od środka, Ale przy -30, to raczej takiej tragedii nie powinno być tak jak kolega wyżej mówi. Osobiście jedną stacją bym się nie sugerował
Randor Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Jeżdżę na gwintach od kupna auta czyli jakieś 3 lata. Gleba ok 60/60 i lekki negatyw z przodu z powodu obniżenia. Przy zmianie kół na zimę pomierzyłem moje fuldy sportcontrol 205/50 r17 (felgi 8j także leciutki naciąg) na których jeżdżę także 3 rok. Różnica między zewnętrzną stroną bieżnika a wewnętrzną to w najgorszym wypadku 0.2mm także nie wierze w jakieś ścinanie opon przez obniżenie rzędu -30. Dodam może jeszcze, że opony kupiłem jako nowe i to był ich ostatni sezon zapewne bo zeszły do ok 4mm. Nie były także rotowane przód/tył. Ciśnienie w granicach 2.3-2.4 Edytowane 13 Listopada 2016 przez Randor
bizonek069 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Witam, czy ktoś zna firmę bc racing i może wypowiedzieć się o gwintach tej firmy?
Randor Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Bierz śmiało i testuj. Z tego co wiem to bardzo dobrej jakości gwinty.
mano25 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Zawieszenia z wyższej półki posiadające regulację siły tłumienia. W zależności jaką serię wybierzesz w zestawie mogą być cambery lub amorki jednorurowe. W Polsce dostaniesz je w firmie VENOM.
bizonek069 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Zwróciły właśnie moją uwagę dlatego że posiadają regulację siły tłumienia i są w cenie kw v1 które takiej regulacji nie mają. Ponadto ostatnio jeden sklep odpisał mi iż do mojego modelu auta nie ma kw v2 i zaproponowali mi właśnie bc racing seria BR Edytowane 16 Listopada 2016 przez bizonek069
Trewor87 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Witam, czy ktoś zna firmę bc racing i może wypowiedzieć się o gwintach tej firmy? Świetne jakościowo gwinty, zdecydowana większość z górnym camberem, 30-stopniowa regulacja siły tłumienia. Polecam z czystym sumieniem W Polsce dostaniesz je w firmie VENOM. Zapraszam
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Z przodu przy obniżaniu może robić się lekki negatyw, więc i opone może żreć od środka, Ale przy -30, to raczej takiej tragedii nie powinno być tak jak kolega wyżej mówi. Osobiście jedną stacją bym się nie sugerował Gdzie tam przy -30 bedzie darło opone, to nawet nie jest obniżenie Edytowane 12 Grudnia 2016 przez uszol
vRn Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Witam Chcę obniżyć trochę auto sprężynami i pożyczyłem -40/40 od sedana ośki. Założyłem na tył i jak była koza tak jest nadal. Nie wiem czy jest sens zakładać to dalej. Felgi to 17", opony 205/50. Potrzebuję zdjęć Waszych aut z felgami 17" lub 18" i obniżeniem -40. Pozdrawiam
mortek1986 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 ja mam -40 na 16 cali planuje załozyc 225/45 17.zastanawiam sie czy nie bedzie obcierało:P
kasd22 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Panowie mam mały problem, tylne amortyzatory wyzionęły ducha... i teraz szukam jakiegoś zamiennika. Zawias to H&R cup kit -60/-40, zastawiam się czy nie wrzucić Sachsa 170814 tymczasowo i zregenerować h&r, przejdzie w ogóle taki zestaw? ewentualnie jakie będą mankamenty takiego zawieszenia? Wszystko rozchodzi się o kasę i czas bo samochód jest uziemiony a muszę na szybko zrobić jezdnym. rozważałem np, Bilsteina b6/b8 ale niestety on nie jest popularny i dostępny na 'wczoraj'
chudy. Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Witam! Kilka dni temu kupiłem felgi 17" (zdjęcie poniżej). Posiadam audi a4 b5 z 98 r. na fabryczny zawieszeniu. Stąd moje pytanie, o ile bym musiał obniżyć zawieszenie i jakie sprężyny najlepsze i czy potrzebne mi będą dystanse oraz inne części??
Brzeziak Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 1 godzinę temu, chudy. napisał: Witam! Kilka dni temu kupiłem felgi 17" (zdjęcie poniżej). Posiadam audi a4 b5 z 98 r. na fabryczny zawieszeniu. Stąd moje pytanie, o ile bym musiał obniżyć zawieszenie i jakie sprężyny najlepsze i czy potrzebne mi będą dystanse oraz inne części?? A to zależy jaki efekt chcesz uzyskać i na jakiej oponie będziesz latał. Tu dystansów nie potrzeba bo to felgi z audi i podejdą bez kombinacji.
chudy. Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Chcę żeby koło dopasowalo sie do nadkola, dokladnie jak na zdjeciu ponizej. Opona to 225x45 i pytanie jaki jest koszt i polecana marka za jedna taka opone letnia, znajomy poleca Kormorany?? http://s33.photobucket.com/user/mjvss21/media/SSL10224.jpg.html Edytowane 25 Lutego 2017 przez chudy.
1356882_1484137233 Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) Witam. Jeżdze swoim samochodem duzo w trasie, czesto z pasazerami z tyłu i bagażem, mimo tego chciałbym go nieco obnizyc, zwlaszcza iż przód siedzi nieco wyżej niż tył. Ile cm będzie optymalne pomiędzy wyglądem, a praktycznością (czyli wspomniana trasa raz na jakiś czas)? Mam możliwość kupienia całego zawieszenia vogtlanda -40mm, podejrzewam jednak, że będzie to juz przegiecie?. Ile w takim razie polecacie? W audi jest v6 Edytowane 27 Marca 2017 przez 1356882_1484137233
enczu Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Odpuść sobie springi obniżające, nie wiadomo w jakim stanie są Twoje aktualnie i ile w dół Ci siadło. Założysz springi i będziesz miał to samo jeszcze. Kup lepiej używke gwintu i będziesz mógł sobie dopasować. Jak wozisz ludzi, to odboje na utwardzenie.
1356882_1484137233 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) 14 godzin temu, enczu napisał: Odpuść sobie springi obniżające, nie wiadomo w jakim stanie są Twoje aktualnie i ile w dół Ci siadło. Założysz springi i będziesz miał to samo jeszcze. Kup lepiej używke gwintu i będziesz mógł sobie dopasować. Jak wozisz ludzi, to odboje na utwardzenie. nie chce kupowac same springi tylko kit vogtlanda czyli amortyzatory o skroconym skoku oraz sprezyny, wszystko dedykowane do v6 tak wyglada inne a4 na nich Edytowane 14 Marca 2017 przez 1356882_1484137233
enczu Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 nie chce kupowac same springi tylko kit vogtlanda czyli amortyzatory o skroconym skoku oraz sprezyny, wszystko dedykowane do v6 tak wyglada inne a4 na nich Co to zmienia? Powtarzam, Twoje aktualne amory tez sie zuzywaja i mogly sie ugniesc i takiego efektu mozesz nie uzyskac. Dlatego nie warto wydawac kasy na springi czy kity. Tylu ile zadowolonych tyle samo niezadowolonych. Masz 50/50 szans ze bedzie jak chcesz. Kupujesz gwint i ustawiasz jak chcesz i nie ma ze sobie nie dopasujesz. Na podniesionym gwincie jezdzi sie bardzo dobrze
misiek95 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Co to zmienia? Powtarzam, Twoje aktualne amory tez sie zuzywaja i mogly sie ugniesc i takiego efektu mozesz nie uzyskac. Dlatego nie warto wydawac kasy na springi czy kity. Tylu ile zadowolonych tyle samo niezadowolonych. Masz 50/50 szans ze bedzie jak chcesz. Kupujesz gwint i ustawiasz jak chcesz i nie ma ze sobie nie dopasujesz. Na podniesionym gwincie jezdzi sie bardzo dobrze [emoji4] Jakie amory i co Ci się tam uginata kolego?Kit jak najbardziej kupuj jeżeli jest w dobrym stanie i odpowiednio dobierzesz kategorie wagowe to będziesz zadowolony. Przerobilem parę zawieszeń i gwintów i dziś szukał bym markowego kitu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się