Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam założone Eibachy ProKit -30/-30 od czterech lat oraz opony na których jeżdżę już trzeci sezon i dopiero niedawno zauważyłem, że mi ostro zbiera przód od wewnętrznej strony. Byłem na jednej stacji i niby wszystko ok, zbieżność i brak luzów. Samo obniżenie może to powodować?

Niestety może. Ale -30 nie jest wartością ekstremalną, więc albo nadużywasz pojęcie "ostro zbiera", albo jednak coś jest niehalo w zawieszeniu

Opublikowano

Z przodu przy obniżaniu może robić się lekki negatyw, więc i opone może żreć od środka, Ale przy -30, to raczej takiej tragedii nie powinno być tak jak kolega wyżej mówi. Osobiście jedną stacją bym się nie sugerował ;)

Opublikowano (edytowane)

Jeżdżę na gwintach od kupna auta czyli jakieś 3 lata. Gleba ok 60/60 i lekki negatyw z przodu z powodu obniżenia. Przy zmianie kół na zimę pomierzyłem moje fuldy sportcontrol 205/50 r17 (felgi 8j także leciutki naciąg) na których jeżdżę także 3 rok. Różnica między zewnętrzną stroną bieżnika a wewnętrzną to w najgorszym wypadku 0.2mm także nie wierze w jakieś ścinanie opon przez obniżenie rzędu -30.

Dodam może jeszcze, że opony kupiłem jako nowe i to był ich ostatni sezon zapewne bo zeszły do ok 4mm. Nie były także rotowane przód/tył. Ciśnienie w granicach 2.3-2.4

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Witam, czy ktoś zna firmę bc racing i może wypowiedzieć się o gwintach tej firmy?

Opublikowano

Bierz śmiało i testuj. Z tego co wiem to bardzo dobrej jakości gwinty.

Opublikowano

Zawieszenia z wyższej półki posiadające regulację siły tłumienia. W zależności jaką serię wybierzesz w zestawie mogą być cambery lub amorki jednorurowe. W Polsce dostaniesz je w firmie VENOM.

Opublikowano (edytowane)

Zwróciły właśnie moją uwagę dlatego że posiadają regulację siły tłumienia i są w cenie kw v1 które takiej regulacji nie mają. Ponadto ostatnio jeden sklep odpisał mi iż do mojego modelu auta nie ma kw v2 i zaproponowali mi właśnie bc racing seria BR

Edytowane przez bizonek069
Opublikowano

Witam, czy ktoś zna firmę bc racing i może wypowiedzieć się o gwintach tej firmy?

Świetne jakościowo gwinty, zdecydowana większość z górnym camberem, 30-stopniowa regulacja siły tłumienia. Polecam z czystym sumieniem

W Polsce dostaniesz je w firmie VENOM.

Zapraszam ;)

Opublikowano (edytowane)

Z przodu przy obniżaniu może robić się lekki negatyw, więc i opone może żreć od środka, Ale przy -30, to raczej takiej tragedii nie powinno być tak jak kolega wyżej mówi. Osobiście jedną stacją bym się nie sugerował ;)

Gdzie tam przy -30 bedzie darło opone, to nawet nie jest obniżenie :decayed:

Edytowane przez uszol
Opublikowano

Witam

Chcę obniżyć trochę auto sprężynami i pożyczyłem -40/40 od sedana ośki. Założyłem na tył i jak była koza tak jest nadal. :decayed: Nie wiem czy jest sens zakładać to dalej. Felgi to 17", opony 205/50. Potrzebuję zdjęć Waszych aut z felgami 17" lub 18" i obniżeniem -40.

Pozdrawiam

Opublikowano

ja mam -40 na 16 cali planuje załozyc 225/45 17.zastanawiam sie czy nie bedzie obcierało:P

Opublikowano

Panowie mam mały problem, tylne amortyzatory wyzionęły ducha... i teraz szukam jakiegoś zamiennika. Zawias to H&R cup kit -60/-40, zastawiam się czy nie wrzucić Sachsa 170814 tymczasowo i zregenerować h&r, przejdzie w ogóle taki zestaw? ewentualnie jakie będą mankamenty takiego zawieszenia? :D  Wszystko rozchodzi się o kasę i czas bo samochód jest uziemiony a muszę na szybko zrobić jezdnym. rozważałem np, Bilsteina b6/b8 ale niestety on nie jest popularny i dostępny na 'wczoraj'

Opublikowano

Witam! 

Kilka dni temu kupiłem felgi 17" (zdjęcie poniżej). Posiadam audi a4 b5 z 98 r. na fabryczny zawieszeniu. Stąd moje pytanie, o ile bym musiał obniżyć zawieszenie i jakie sprężyny najlepsze i czy potrzebne mi będą dystanse oraz inne części??

 

1326497666-audi-s4-b5-avant-5097.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, chudy. napisał:

Witam! 

Kilka dni temu kupiłem felgi 17" (zdjęcie poniżej). Posiadam audi a4 b5 z 98 r. na fabryczny zawieszeniu. Stąd moje pytanie, o ile bym musiał obniżyć zawieszenie i jakie sprężyny najlepsze i czy potrzebne mi będą dystanse oraz inne części??

 

1326497666-audi-s4-b5-avant-5097.jpg

A to zależy jaki efekt chcesz uzyskać i na jakiej oponie będziesz latał.
Tu dystansów nie potrzeba bo to felgi z audi i podejdą bez kombinacji.

Opublikowano (edytowane)

Chcę żeby koło dopasowalo sie do nadkola, dokladnie jak na zdjeciu ponizej.

Opona to 225x45 i pytanie jaki jest koszt i polecana marka za jedna taka opone letnia, znajomy poleca Kormorany??

http://s33.photobucket.com/user/mjvss21/media/SSL10224.jpg.html

Edytowane przez chudy.
Opublikowano (edytowane)

Witam. Jeżdze swoim samochodem duzo w trasie, czesto z pasazerami z tyłu i bagażem, mimo tego chciałbym go nieco obnizyc, zwlaszcza iż przód siedzi nieco wyżej niż tył. Ile cm będzie optymalne pomiędzy wyglądem, a praktycznością (czyli wspomniana trasa raz na jakiś czas)? Mam możliwość kupienia całego zawieszenia vogtlanda -40mm, podejrzewam jednak, że będzie to juz przegiecie?. Ile w takim razie polecacie?
W audi jest v6

 

Edytowane przez 1356882_1484137233
Opublikowano

Odpuść sobie springi obniżające, nie wiadomo w jakim stanie są Twoje aktualnie i ile w dół Ci siadło. Założysz springi i będziesz miał to samo jeszcze. Kup lepiej używke gwintu i będziesz mógł sobie dopasować. Jak wozisz ludzi, to odboje na utwardzenie.

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, enczu napisał:

Odpuść sobie springi obniżające, nie wiadomo w jakim stanie są Twoje aktualnie i ile w dół Ci siadło. Założysz springi i będziesz miał to samo jeszcze. Kup lepiej używke gwintu i będziesz mógł sobie dopasować. Jak wozisz ludzi, to odboje na utwardzenie.

nie chce kupowac same springi tylko kit vogtlanda czyli amortyzatory o skroconym skoku oraz sprezyny, wszystko dedykowane do v6

tak wyglada inne a4 na nich
 

17230020_1360403133998157_921083740_o.jpg

Edytowane przez 1356882_1484137233
Opublikowano
nie chce kupowac same springi tylko kit vogtlanda czyli amortyzatory o skroconym skoku oraz sprezyny, wszystko dedykowane do v6
tak wyglada inne a4 na nich
 
17230020_1360403133998157_921083740_o.thumb.jpg.ebe24d3a681d51a356eb687fc3d05f33.jpg


Co to zmienia? Powtarzam, Twoje aktualne amory tez sie zuzywaja i mogly sie ugniesc i takiego efektu mozesz nie uzyskac. Dlatego nie warto wydawac kasy na springi czy kity. Tylu ile zadowolonych tyle samo niezadowolonych. Masz 50/50 szans ze bedzie jak chcesz. Kupujesz gwint i ustawiasz jak chcesz i nie ma ze sobie nie dopasujesz. Na podniesionym gwincie jezdzi sie bardzo dobrze :)
Opublikowano


Co to zmienia? Powtarzam, Twoje aktualne amory tez sie zuzywaja i mogly sie ugniesc i takiego efektu mozesz nie uzyskac. Dlatego nie warto wydawac kasy na springi czy kity. Tylu ile zadowolonych tyle samo niezadowolonych. Masz 50/50 szans ze bedzie jak chcesz. Kupujesz gwint i ustawiasz jak chcesz i nie ma ze sobie nie dopasujesz. Na podniesionym gwincie jezdzi sie bardzo dobrze [emoji4]

Jakie amory i co Ci się tam uginata kolego?

Kit jak najbardziej kupuj jeżeli jest w dobrym stanie i odpowiednio dobierzesz kategorie wagowe to będziesz zadowolony. Przerobilem parę zawieszeń i gwintów i dziś szukał bym markowego kitu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...