Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobrze dobrany kit i będzie komfort. Na gwincie raczej jego namiastka

Opublikowano (edytowane)

z Vogtlanda będziesz bardzo zadowolony to pewne. Co do komfortowego gwintu to Lowtec z serii H9.1, pozostałe są od 25% i więcej twardsze niż seryjne zawieszenie (zestawy bez reg. twardości).

Edytowane przez Bluebird
Opublikowano

hmm mam dylemat

Chcę troche obniżyć +17" ale auto używane na codzień i troche komfortu chciałbym zachować.

i teraz kit Vogtland 40/40 czy gwint ?

jesteś na tym etapie gdzie ja byłem zakładając ten temat :) zdecydowałem sie na gwinta i jeszcze nie było takiej sytuacji na drodze żebym pożałował :naughty:

przy 17" nadal będzie sie fajnie jeździło

Opublikowano

z Vogtlanda będziesz bardzo zadowolony to pewne. Co do komfortowego gwintu to Lowtec z serii H9.1, pozostałe są od 25% i więcej twardsze niż seryjne zawieszenie (zestawy bez reg. twardości).

Co zaproponujesz ze stabilteca do sprężyn obniżających ok 40/40? Szukam czegoś taniego ale lepszego niż MTS.

Opublikowano

hmm mam dylemat
Chcę troche obniżyć +17" ale auto używane na codzień i troche komfortu chciałbym zachować.
i teraz kit Vogtland 40/40 czy gwint ?

Kupiłem Vogtlanda -40/40, założony juz na aucie, i mając porównanie do kitu Koni 1132 z golfa mk3 to tutaj jest mega twardo (a podobno to dośc komfortowy kit :o ) alczkolwiek jazda jest bardzo precyzyjna, zdecydowanie lepsza niż w 1 BA

Opublikowano

Jak na vogtlandzie masz twardo to coś nie bardzo. Jeździłem na takim 35/35 i dla mnie był może nawet bardziej miękki od pro kita.

Opublikowano

Jak na vogtlandzie masz twardo to coś nie bardzo. Jeździłem na takim 35/35 i dla mnie był może nawet bardziej miękki od pro kita.

Jak dla mnie jest twardo, niewiem jak jet na pro kicie, chociaż "deska" to to nie jest, bo amor ma jakis tam skok :)

Opublikowano

Musisz się przestawić na "normalny" zawias. Po patologicznym 1ba nawet tapczan to beton.

Opublikowano

Hehe, no raczej :grin:

Opublikowano

hmm mam dylemat

Chcę troche obniżyć +17" ale auto używane na codzień i troche komfortu chciałbym zachować.

i teraz kit Vogtland 40/40 czy gwint ?

Kupiłem Vogtlanda -40/40, założony juz na aucie, i mając porównanie do kitu Koni 1132 z golfa mk3 to tutaj jest mega twardo (a podobno to dośc komfortowy kit :o ) alczkolwiek jazda jest bardzo precyzyjna, zdecydowanie lepsza niż w 1 BA

no właśnie obecnie mam 1BA..

najprawdopodobniej będzie Vogtland, tylko nie jestem pewien jak 17" na tym będzie wyglądać

Opublikowano

Witam. Skoro nikt nie ma na sell używki to postanowiłem kupić nowe.

I pytanie me brzmi. Czym się różni gwint w 1 linku od tego w 2 ? Bo Cenowo widoczne to jest i zastanawiam się o co chodzi :P

audi a4 b5 1.8 125 km przed lift

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-mts-technik-i5130859526.html

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-sedan-avant-mts-i5140502731.html

Opublikowano

Poszukaj czegoś normalnego. Ja szukałem szukałem i znalazłem fk nowe 1 tys. Dobra rada zaopatrz się w coś firmowego i pewnego. Jest na forum na sell kw. Założył byś do firmowych butów skarpetki adidis od Turka?....

Opublikowano

WITAM sam poszukuje jakiegoś Gwintu do A4 B5 kolega miał MTS z rok nie narzekał tez wolał bym coś bardziej firmowego ale budżet na to nie pozwala wszystko z 2 tys albo około MTS za 1 nówka

Opublikowano

Kup dobra uzywke nie pchaj sie w gowno po pachy :-)

Opublikowano

Witajcie. Doświadczenie z zawiasem , zarówno gwinty jak i kity mam dość spore ale tych amorów jeszcze nie przerabiałem. Mają one coś wspólnego z Koni czy jest to jakiś syf z ich logo tylko? Ile wytrzymują na naszych drogach? Ceny są dość niskie i to mnie martwi , przód do a4 b5 kosztuje 320zł/szt , przód do a6 c5 kosztuje ok 290zł/szt , tył do a6 c5 już tylko 210zł/szt.

Druga sprawa to ile obniżenia one wytrzymują? Szukam czegoś do sprężyn H&R 50/45. Wydaje mi się, że są one przystosowane katalogowo do maks -30. Na zadane pytanie odnośnie maks obniżenia sprzedawcy z allegro odpisują, ze do maks -60 ale według mnie to ściema i piszą co popadnie aby sprzedać. Myślałem o Bilstein B8 ale on sam kosztuje prawie 2x tyle co STR.T i do tego trzeba by je wysłać do zerkopolu na skrócenie pod -50 bo fabrycznie też bodaj do -30 są przystosowane.

Opublikowano

tak jak piszesz to ściema - to tak jest jak sprzedawcy części zamiennych (nikomu nie ujmując) zabierają się za sprzedaż sportowych zawieszeń, a klient ma później kłopot.

STR.T to produkt 100% Koni, nie mają oni żadnego podwykonawcy. Natomiast te amortyzatory nie nadają się pod tak duże obniżenia - oczywiście możesz to założyć jak twierdzi sprzedawca z allegro ale tylko by porobić zdjęcia ;) Praca takiego zestawu nie będzie miał nic wspólnego z wydajnością i przede wszystkim bezpieczeństwem które jest bez wątpienia najważniejsze.

Na rynku jest kilku producentów sportowych amortyzatorów którzy ściśle określają do jakich zakresów obniżenia przystosowane są ich amortyzatory.

Zestaw KONI STR.T to zestaw polepszający warunki jezdne - ze sportową charakterystyką mają niewiele wspólnego. Jeżeli miałbym porównywać to jest to taki odpowiednik zawieszenia S-line.

Pozdrawiam

Bluebird :hi:

Opublikowano

Życzę powodzenia w szukaniu używanego gwintu do quattro... od roku szukam ;) jak się pojawia to bardzo szybko znika i to nie za małe pieniądze...

Opublikowano

czyli nowe gwinty za 1000 zł nie zdają egzaminu ?

Opublikowano

Nie.

Opublikowano

więc nie mam pomysłu jak z sensem obniżyć auto :D mając 1BE :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...