Mesiah Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 dobrze dobrany kit i będzie komfort. Na gwincie raczej jego namiastka
Bluebird Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) z Vogtlanda będziesz bardzo zadowolony to pewne. Co do komfortowego gwintu to Lowtec z serii H9.1, pozostałe są od 25% i więcej twardsze niż seryjne zawieszenie (zestawy bez reg. twardości). Edytowane 12 Marca 2015 przez Bluebird
misiek95 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 hmm mam dylemat Chcę troche obniżyć +17" ale auto używane na codzień i troche komfortu chciałbym zachować. i teraz kit Vogtland 40/40 czy gwint ? jesteś na tym etapie gdzie ja byłem zakładając ten temat zdecydowałem sie na gwinta i jeszcze nie było takiej sytuacji na drodze żebym pożałował przy 17" nadal będzie sie fajnie jeździło
Mesiah Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 z Vogtlanda będziesz bardzo zadowolony to pewne. Co do komfortowego gwintu to Lowtec z serii H9.1, pozostałe są od 25% i więcej twardsze niż seryjne zawieszenie (zestawy bez reg. twardości). Co zaproponujesz ze stabilteca do sprężyn obniżających ok 40/40? Szukam czegoś taniego ale lepszego niż MTS.
radek_siara Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 hmm mam dylematChcę troche obniżyć +17" ale auto używane na codzień i troche komfortu chciałbym zachować.i teraz kit Vogtland 40/40 czy gwint ? Kupiłem Vogtlanda -40/40, założony juz na aucie, i mając porównanie do kitu Koni 1132 z golfa mk3 to tutaj jest mega twardo (a podobno to dośc komfortowy kit ) alczkolwiek jazda jest bardzo precyzyjna, zdecydowanie lepsza niż w 1 BA
Mesiah Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Jak na vogtlandzie masz twardo to coś nie bardzo. Jeździłem na takim 35/35 i dla mnie był może nawet bardziej miękki od pro kita.
radek_siara Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Jak na vogtlandzie masz twardo to coś nie bardzo. Jeździłem na takim 35/35 i dla mnie był może nawet bardziej miękki od pro kita. Jak dla mnie jest twardo, niewiem jak jet na pro kicie, chociaż "deska" to to nie jest, bo amor ma jakis tam skok
Mesiah Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Musisz się przestawić na "normalny" zawias. Po patologicznym 1ba nawet tapczan to beton.
man85 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 hmm mam dylemat Chcę troche obniżyć +17" ale auto używane na codzień i troche komfortu chciałbym zachować. i teraz kit Vogtland 40/40 czy gwint ? Kupiłem Vogtlanda -40/40, założony juz na aucie, i mając porównanie do kitu Koni 1132 z golfa mk3 to tutaj jest mega twardo (a podobno to dośc komfortowy kit ) alczkolwiek jazda jest bardzo precyzyjna, zdecydowanie lepsza niż w 1 BA no właśnie obecnie mam 1BA.. najprawdopodobniej będzie Vogtland, tylko nie jestem pewien jak 17" na tym będzie wyglądać
Stryju Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Witam. Skoro nikt nie ma na sell używki to postanowiłem kupić nowe. I pytanie me brzmi. Czym się różni gwint w 1 linku od tego w 2 ? Bo Cenowo widoczne to jest i zastanawiam się o co chodzi audi a4 b5 1.8 125 km przed lift http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-mts-technik-i5130859526.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-sedan-avant-mts-i5140502731.html
Grzes A4 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Poszukaj czegoś normalnego. Ja szukałem szukałem i znalazłem fk nowe 1 tys. Dobra rada zaopatrz się w coś firmowego i pewnego. Jest na forum na sell kw. Założył byś do firmowych butów skarpetki adidis od Turka?....
AudiCombi Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 WITAM sam poszukuje jakiegoś Gwintu do A4 B5 kolega miał MTS z rok nie narzekał tez wolał bym coś bardziej firmowego ale budżet na to nie pozwala wszystko z 2 tys albo około MTS za 1 nówka
misiek95 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Kup dobra uzywke nie pchaj sie w gowno po pachy :-)
Mesiah Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Witajcie. Doświadczenie z zawiasem , zarówno gwinty jak i kity mam dość spore ale tych amorów jeszcze nie przerabiałem. Mają one coś wspólnego z Koni czy jest to jakiś syf z ich logo tylko? Ile wytrzymują na naszych drogach? Ceny są dość niskie i to mnie martwi , przód do a4 b5 kosztuje 320zł/szt , przód do a6 c5 kosztuje ok 290zł/szt , tył do a6 c5 już tylko 210zł/szt. Druga sprawa to ile obniżenia one wytrzymują? Szukam czegoś do sprężyn H&R 50/45. Wydaje mi się, że są one przystosowane katalogowo do maks -30. Na zadane pytanie odnośnie maks obniżenia sprzedawcy z allegro odpisują, ze do maks -60 ale według mnie to ściema i piszą co popadnie aby sprzedać. Myślałem o Bilstein B8 ale on sam kosztuje prawie 2x tyle co STR.T i do tego trzeba by je wysłać do zerkopolu na skrócenie pod -50 bo fabrycznie też bodaj do -30 są przystosowane.
Bluebird Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 tak jak piszesz to ściema - to tak jest jak sprzedawcy części zamiennych (nikomu nie ujmując) zabierają się za sprzedaż sportowych zawieszeń, a klient ma później kłopot. STR.T to produkt 100% Koni, nie mają oni żadnego podwykonawcy. Natomiast te amortyzatory nie nadają się pod tak duże obniżenia - oczywiście możesz to założyć jak twierdzi sprzedawca z allegro ale tylko by porobić zdjęcia Praca takiego zestawu nie będzie miał nic wspólnego z wydajnością i przede wszystkim bezpieczeństwem które jest bez wątpienia najważniejsze. Na rynku jest kilku producentów sportowych amortyzatorów którzy ściśle określają do jakich zakresów obniżenia przystosowane są ich amortyzatory. Zestaw KONI STR.T to zestaw polepszający warunki jezdne - ze sportową charakterystyką mają niewiele wspólnego. Jeżeli miałbym porównywać to jest to taki odpowiednik zawieszenia S-line. Pozdrawiam Bluebird
izaak121 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Życzę powodzenia w szukaniu używanego gwintu do quattro... od roku szukam jak się pojawia to bardzo szybko znika i to nie za małe pieniądze...
BF10 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 czyli nowe gwinty za 1000 zł nie zdają egzaminu ?
BF10 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 więc nie mam pomysłu jak z sensem obniżyć auto mając 1BE
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się