riczi82 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Też tak myslałem i po 2 tys km włożyłem amorki z 1BE, i nic nie nie zmieniło.
marda16 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Hej,mogę też podzielić opinię o lepszym zachowaniu (prowadzeniu)się auta i wyglądzie tylko po zmianie zwykłych sprężyn na Eibach Pro-kit bez zmiany amorków.W b7 po wymianie jeździłem kilka lat i nic złego się nie działo z zawieszeniem same +++ teraz po przesiadce na B8 mam zamiar powtórzyć tą czynność
_quattro_ Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 (edytowane) Jakbyś wsadził jeszcze amorki od 1BE albo 1BV to wtedy siadł by lepiej Oj oj montaż tych amortyzatorów nie nic wspólnego w wysokością zawieszenia, tym bardziej ich zamontowanie nie obniży więcej auta. Inna jest tylko ich charakterystyka pracy od zwykłych 1BA. Edytowane 2 Maja 2015 przez _quattro_
xsebo1 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Też tak myslałem i po 2 tys km włożyłem amorki z 1BE, i nic nie nie zmieniło.Przy zmianie wysokości zawieszenia musisz poluzowac gumy wahaczy, spuscic auto na koła, porządnie pobujac i dopiero dokrecic. Pozrywać gumy to nie sztuka i siądzie bez przeszkód
kuba50 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Ok, to w takim razie poczekam narazie ze sprężynami, chyba że dostane gdzieś malo uzywane komplet orginalne standartowe spreżyny i amortyzatory Właśnie chodzi mi o podwyszenie karoserji abym mógł wjechać do garażu pod domem, bo jest dość stromy wjazd
tomaszstn Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Jakbyś wsadził jeszcze amorki od 1BE albo 1BV to wtedy siadł by lepiej Oj oj montaż tych amortyzatorów nie nic wspólnego w wysokością zawieszenia, tym bardziej ich zamontowanie nie obniży więcej auta. Inna jest tylko ich charakterystyka pracy od zwykłych 1BA. A ja Ci powiem że na tych samych sprężynach tylko po zmianie amorka autko siada przeważnie od 1 cm do nawet 2 cm, miałem tak już w kilku autach i sprawdzone na 100%. Faktem że lepiej siądzie na 1BV. Kolega jeszcze dobrze zauważył, dla mnie to było oczywiste, ale widzę że nie dla wszystkich, po obniżeniu auta trzeba rozkręcić zawias i niech się ułoży a potem skręcić. Pomierzcie wtedy jak to wygląda
szogun555 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Czy mógłby ktoś wrzucić foto po zmianie samych springów na eibach pro-kit przy 1BA ?
_quattro_ Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Czy mógłby ktoś wrzucić foto po zmianie samych springów na eibach pro-kit przy 1BA ? Krótko po zmianie bo kilkiu tysiącach przebiegu jeszcze siadło Edytowane 3 Stycznia 2016 przez _quattro_
szogun555 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Czy mógłby ktoś wrzucić foto po zmianie samych springów na eibach pro-kit przy 1BA ? Krótko po zmianie bo kilkiu tysiącach przebiegu jeszcze siadło Dzięki za foto :-)
Osta Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Proszę : Kolego, jaki masz tutaj rozmiar felg i et/dystanse (co trzeba jeszcze zmienić żeby tak wyglądało)? Bo mam A4 B8 z 2011r z zawieszeniem 1BA Nic nie ociera nawet jak się jedzie w cztery osoby i bagaże? Mógłbyś podrzucić link do tych sprężyn? Wygląda elegancko Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Osta
Pioter_ Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Odpowiadając po kolei: 1 - felgi to 19'' 8,5J, et nie pamiętam 2 - dystansów nie ma 3 - nic dodatkowo nie trzeba mieszać 4 - nie, nic nie obciera ptzy jeździe po prostej drodze (przy 4 dorosłych, ośmiolatce i pełnym bagażniku), ale jak pisałem już wcześniej : próg zwalniający to Twój wróg (nawet bez obciążenia) 5 - linka nie mam, mam zdjęcie z oznaczeniami.. Pamiętajcie tylko o tym, że dużo zależy też od wagi silnika i tego czy autko jest z quattro czy bez. Generalnie polecam stronę eibach'a tam chyba jest nawet jakaś wyszukiwarka pod konkretne auto
bodas Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Ja też mam eibachy w a4 b8 na 1ba. Ogólnie spoko, z czasem założę amorki 1be. Trzeba brać poprawkę na to, że quattro ma inną kategorię wagową na tyle i trzeba brać zestaw pod 4wd z mocniejszą sprężyną. Tył siądzie trochę mniej niż przód. Przynajmniej tak było u mnie.
Mad_Mac Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Witam. Mam zawias 1BA I chcial bym obnizyc auto. Niestety ciezko znalesc ori sprezyny z wymagana kategoria wagowa do 2.0 TFSI Avant bez Quattro (uzywane lub zamienniki). Myslalem na Eibach'ami ale na forach UK widzialem komentarze ze tyl siada nizej bo Eibach robi jedne sprezyny ktore podchodza I pod TDI I benzyne. Diesle siadaja rowno a w benzynie ponoc przod siada mniej. Takiego rozwiazania nie przeboleje. Da sie gdzies dostac nieoryginalne sprezyny -20mm czyli poprostu zamienniki do s-line? 1
bodas Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Witam. Mam zawias 1BA I chcial bym obnizyc auto. Niestety ciezko znalesc ori sprezyny z wymagana kategoria wagowa do 2.0 TFSI Avant bez Quattro (uzywane lub zamienniki). Myslalem na Eibach'ami ale na forach UK widzialem komentarze ze tyl siada nizej bo Eibach robi jedne sprezyny ktore podchodza I pod TDI I benzyne. Diesle siadaja rowno a w benzynie ponoc przod siada mniej. Takiego rozwiazania nie przeboleje. Da sie gdzies dostac nieoryginalne sprezyny -20mm czyli poprostu zamienniki do s-line? Podaj masy z naklejki na kielichu.
Mad_Mac Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 1 - 1050kg 2- 1145kg Z gory bardzo dziekuje.
bodas Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 E10-15-011-01-22 Ja bym założył ten zestaw. Przód-1100kg Tył-1160kg
Mad_Mac Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Dzieki aczkolwiek to jest wlasnie ta wersja ktora pasuje do 1.8t 2.0t I 2.0tdi. Naturalnie tdi siadzie rowno a tfsi juz pewnie nie tak jak pisza ludziska z wyspy
bodas Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 (edytowane) Dzieki aczkolwiek to jest wlasnie ta wersja ktora pasuje do 1.8t 2.0t I 2.0tdi. Naturalnie tdi siadzie rowno a tfsi juz pewnie nie tak jak pisza ludziska z wyspy Idealnie nie dobierzesz. U mnie też nie siadło równo, tył siedzi wyżej niż przód. Edytowane 24 Maja 2016 przez bodas
ppa4 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Panowie, Kilka osób to już potwierdziło, ale jeszcze na wszelki wypadek zapytam, bo może po tym czasie wyszły jakieś szopki ... Będę wymieniał kończące się amorki 1BA i wrzucę nowe też 1BA - a przynajmniej taki jest plan. Natomiast korzystając z okazji rozwalania zawieszenia chciałbym wymienić springi na Eibach Pro-Kit E10-15-011-01-22, żeby poprawić wysokość i opcjonalnie lekko 'twardość'/właściwości jezdne... Nie chcę przesadzić z obniżaniem (jeżdżę na 17') i z utwardzaniem, chciałbym nieco poprawić i co najważnieszje nie wydać 3k za same elementy ... 1BA amorki + springi Eibach Pro-Kit to nadal kombinacja która zadziała i z którą nie ma problemów ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się