Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie seryjne 1BA w A4 B8, a zestaw Eibach Pro Kit -35/-30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, damian6158 napisał:

dzięki, zastanawiam się nad sprężynami eibach pro kit do 1ba  -35/30mm co myślicie?  macie jakieś zdjęcia jak to wygląda na waszych autach, jak z prowadzeniem?

 

 

Na drugiej stronie mam kilka zdjęć auta w takim zestawieniu , wygląda dobrze przy 18'' i jazda tez ok,ale nie wszyscy na forum zadowoleni są z tego...

 

 

Opublikowano
6 godzin temu, marda16 napisał:

Na drugiej stronie mam kilka zdjęć auta w takim zestawieniu , wygląda dobrze przy 18'' i jazda tez ok,ale nie wszyscy na forum zadowoleni są z tego...

 

 

Dzięki wielkie, długo już tak jeździsz? Jak amorki to wytrzymują? Mocno twardo się zrobiło czy nie ma różnicy? Najbardziej boję się, że będzie się źle prowadził, z tego co wyczytałem na forum ;/ a nie bardzo uśmiecha mi się wydawać 3tys na jakiś zestaw obnizajacy. 

Opublikowano

Ja nie narzekam, w B7 miałem je 3 lata do sprzedania auta i teraz w B8 trzeci rok jeżdżę na tym zestawie,nic się nie działo i nie dzieje z amorami jest trochę twardziej ,przód jest niżej niż tył ,ale poprawiło się prowadzenie szczególnie w zakrętach.  Gdyby w B7 Eibach mi nie pasował to bym nie wkładał do B8 :hi:

Opublikowano
3 godziny temu, marda16 napisał:

Ja nie narzekam, w B7 miałem je 3 lata do sprzedania auta i teraz w B8 trzeci rok jeżdżę na tym zestawie,nic się nie działo i nie dzieje z amorami jest trochę twardziej ,przód jest niżej niż tył ,ale poprawiło się prowadzenie szczególnie w zakrętach.  Gdyby w B7 Eibach mi nie pasował to bym nie wkładał do B8 :hi:

Jeszcze raz dzięki, muszę przemyśleć temat?

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.01.2018 o 01:24, damian6158 napisał:

a nie bardzo uśmiecha mi się wydawać 3tys na jakiś zestaw obnizajacy. 

Komplet springi eibach'a + zawias sachs 1BE wychodzi około 1,5-1,7k. Tragedii nie ma (;

Dużo osób pisze, że 1BA + eibach strasznie pływa i nie czuć zakrętów, w związku z czym ja od razu zrobiłem całość, żeby się nie bawić 2 razy w rozkręcanie. Ale też kilka osób zadowolonych z takiego zestawu się znajdzie.

Mogę na pewno napisać, że między stockowym 1BA, a zestawie powyżej jest diametralna różnica i w wyglądzie i w prowadzeniu. Oczywiście na plus.

Edytowane przez narkil
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Plus odboje z 1be i geometria

Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 10.01.2018 o 09:49, narkil napisał:

Komplet springi eibach'a + zawias sachs 1BE wychodzi około 1,5-1,7k. Tragedii nie ma (;

Dużo osób pisze, że 1BA + eibach strasznie pływa i nie czuć zakrętów, w związku z czym ja od razu zrobiłem całość, żeby się nie bawić 2 razy w rozkręcanie. Ale też kilka osób zadowolonych z takiego zestawu się znajdzie.

Mogę na pewno napisać, że między stockowym 1BA, a zestawie powyżej jest diametralna różnica i w wyglądzie i w prowadzeniu. Oczywiście na plus.

dzięki wielkie :) a podpowiecie gdzie szukać takich amorków, przeszukałem cały internet i nie mogę znalezć o oznaczeniu 1be ;/

Opublikowano
8 godzin temu, damian6158 napisał:

a podpowiecie gdzie szukać takich amorków, przeszukałem cały internet i nie mogę znalezć o oznaczeniu 1be ;/

W pierwszym linku masz .pdf i podane numery takich amorków 

 

Opublikowano

tylko do b8 nie ma ;/

Opublikowano
W dniu 10.01.2018 o 09:49, narkil napisał:

Komplet springi eibach'a + zawias sachs 1BE wychodzi około 1,5-1,7k. Tragedii nie ma (;

Dużo osób pisze, że 1BA + eibach strasznie pływa i nie czuć zakrętów, w związku z czym ja od razu zrobiłem całość, żeby się nie bawić 2 razy w rozkręcanie. Ale też kilka osób zadowolonych z takiego zestawu się znajdzie.

Mogę na pewno napisać, że między stockowym 1BA, a zestawie powyżej jest diametralna różnica i w wyglądzie i w prowadzeniu. Oczywiście na plus.

czy te amortyzatory będą dobre do tych sprężyn eibacha? ewentualnie do obniżenia -40mm 

sachs:

przód: 313 364

tył:313 366 

??

 

Opublikowano
50 minut temu, damian6158 napisał:

czy te amortyzatory będą dobre do tych sprężyn eibacha? ewentualnie do obniżenia -40mm 

sachs:

przód: 313 364

tył:313 366 

??

 

Najlepiej po vinie sprawdzić. Pisz albo dzwoń do https://a4-klub.pl/profile/817-dzik/ ,dobierze Ci prawidłowe i ma dobre ceny. Ja u Niego wszystko zamawiałem.

Opublikowano
3 minuty temu, narkil napisał:

Najlepiej po vinie sprawdzić. Pisz albo dzwoń do https://a4-klub.pl/profile/817-dzik/ ,dobierze Ci prawidłowe i ma dobre ceny. Ja u Niego wszystko zamawiałem.

tylko że po vinie będę miał 1ba a chcę 1be ;/

 

Opublikowano
1 minutę temu, damian6158 napisał:

tylko że po vinie będę miał 1ba a chcę 1be ;/

 

Po vinie dobierze Ci odpowiednie 1BE. Nie masz znaczenia co masz fabrycznie.

Opublikowano

Czy ma ktoś 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J. Seryjnie mam 1BA i opony 245/40/18 ale chcę zmienić na 1BE + opony 225/45/18 bo przy 245 występuje problem w koleinach i ciężko ster się kręci a servo nie mam. Chciałem się zapytać czy przy zestawie 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J nic nie będzie obcierać i wszystko będzie w porządku? Miał ktoś taki zestaw? 

Opublikowano
13 minut temu, Osta napisał:

Czy ma ktoś 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J. Seryjnie mam 1BA i opony 245/40/18 ale chcę zmienić na 1BE + opony 225/45/18 bo przy 245 występuje problem w koleinach i ciężko ster się kręci a servo nie mam. Chciałem się zapytać czy przy zestawie 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J nic nie będzie obcierać i wszystko będzie w porządku? Miał ktoś taki zestaw? 

servotronic możesz  zamontować ,koszt stosunkowo niewielki a efekt ogromny ;)

Opublikowano (edytowane)

o tym myślałem właśnie

tylko te koleiny mnie trochę wkurzają przy 245 szerokości no i opona huczy przy 245

Edytowane przez Osta
Opublikowano
o tym myślałem właśnie
tylko te koleiny mnie trochę wkurzają przy 245 szerokości no i opona huczy przy 245
Na sztywniejszym zawiasie będzie się lepiej prowadził. Co do 225 45 18 z tego co mi wiadomo jest ok nawet na sportline. Kwestia et. Przy 47-30 nie powinno być problemu. Jak coś zawsze masz dystanse.

Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Osta napisał:

Czy ma ktoś 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J. Seryjnie mam 1BA i opony 245/40/18 ale chcę zmienić na 1BE + opony 225/45/18 bo przy 245 występuje problem w koleinach i ciężko ster się kręci a servo nie mam. Chciałem się zapytać czy przy zestawie 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J nic nie będzie obcierać i wszystko będzie w porządku? Miał ktoś taki zestaw? 

ja mam eibach sportline -45/35 i koło 225/45/r18 8j et38 i nic nie obciera, jeszcze spokojnie by dystans wszedl może nawet z 10 mm. Na pro kitach będzie na pewno OK

Edytowane przez Hubertus01
Opublikowano
13 minut temu, Hubertus01 napisał:

ja mam eibach sportline -45/35 i koło 225/45/r18 8j et38 i nic nie obciera, jeszcze spokojnie by dystans wszedl może nawet z 10 mm. Na pro kitach będzie na pewno OK

To też zrezygnowałeś z 245/40/18? I kupiłeś 225/45/18?  Bo mało osób tak robi. Zazwyczaj przy 18tce dajemy 245/40/18 

Opublikowano
7 minut temu, Osta napisał:

To też zrezygnowałeś z 245/40/18? I kupiłeś 225/45/18?  Bo mało osób tak robi. Zazwyczaj przy 18tce dajemy 245/40/18 

na lato mam 255/35/r19 a na zime 225/45/r18 - średnica koła jest identyczna  dla obydwu rozmiarów, także spokojnie można zakładać. Jest o tyle lepiej, przy 225 że w koleinach nie ciągnie tak kierownicą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...