Jump to content
0
Q3KinG

Duży ubytek płynu do wspomagania.

Recommended Posts

Hejka,

zaczęło mi wyć wspomaganie. Zajrzałem do płynu był on jak "smoła", więc go wymieniłem. Po wymianie płynu na oryginalny G 4000 mam duży ubytek płynu. Na 350km ubywa mi 50ml. Przy maglownicy nic nie zauważyłem - sucho. Wyciek pojawia się na pompie wspomagania. Ale wydaje mi się, że to chyba nie pompa. Cięzko mi dostrzec skąd leci. To że płyn widać na pompie to fakt, ale czy to pompa to nie jestem pewien. Załączam zdjęcie. Bardziej stawiał bym na ten przewód ciśnieniowy który leci od pompy do maglownicy. Cięzko sprawdzić ten przewód, gdyż jest on w takiej metalowej tulejce. Gdzie mogę dostać taki przewód? i czy to na pewno z niego może być wyciek z załączonej fotki?

gsfhq4qt.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jaki duży ten wyciek. Ile ubywa,i w jakim czasie? Wyczyść ten przewód i obserwuj .


:audi::quattro: i wszystko jasne.                       

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli cieknie na łączeniu zakucia z wężem to można obciąć zaraz za tym metalem i na nowo zakuć,tak mam zrobione bo też Mi ciekło kiedyś na tym łączeniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

U mnie problem jest taki, że mi gdzieś ten płyn ucieka i zawsze jest plama jak przez noc postoi. Po świętach się wybieram do mechanika na ogólny przegląd bo autko kupiłem tydzień temu więc chcę je sprawdzić. Już raz dolewalem płynu bo była prawie że Sahara, aż się gotowalo w środku i przy kręceniu kierownicą wydawały się dziwne dźwięki. Więc coś tam jest nieszczelne, albo jakiś przewód albo pompka, nie wiem..

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciemny i gęsty płyn to oznaka wycierania się pompy i układu. Płyn zalecany do a4 b6 to mineralny g002000 którego nie można już dostać . G004000 to płyn syntetyczny o innych właściwościach i gęstości. Zresztą na zbiorniku w b6 jest napisany minetal oil only ;) Najlepiej wymienić na Febi lub Swag 06162. Niestety sam przerabiałem ten temat i gęsty ciemny płyn to nie dobry znak można włożyć magnes i zobaczyć czy zbierze się opiłki zacierającej się pompy i przekładni. Im szybciej tym lepiej zabrać się za regenerację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...