marsko Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 uszczelniacze boscha, sam wymieniałem i wydaje mi się że gniazda były ok a po czym poznac że coś z nimi było nie tak?
machina Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 W głębi wystepuje ostry próg po jednej strpnie wyzlobiony przez pompke
marsko Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 I jeśli byłby wyżłobiony przez pompkę to nowe uszczelniacze by nic nie pomogły tak? a jak sobie z tym poradzić w takim wypadku? Jak bym zdemontował pompowtryski to uszczelki od razu nowe trzeba zakłądać tak?
machina Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Różnie to bywa ale po demontażu najlepiej zakładać nowe. Posmarowaleś oringi olejem przed montazem?
marsko Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 nówka olejem je wysmarowałem całe na około
machina Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Było opadać palcem gniazda czy nie mają ostryxh krawędzi uskokow w głębi. Nic mi wiecej do głowy nie przychodzi
marsko Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 wczoraj wymieniałem tą pompę filtr i nowy olej, zalałem do połowy wskaźnika na bagnecie troszke pojeździłem wczoraj troche dzisiaj i jak postało auto z jakieś 20 min sprawdziłem olej i było na maxa a nie wydaje mi się że olej tyle by wzrosnął na bagnecie tylko dla tego że silnik był ciepły
marsko Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 chyba za stary na dpf-a ten silnik
POWER-KRIS Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Za dopłatą chyba była opcja DPF w 2003.
marsko Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 Więc jak to sprawdzić czy silnik ma DPF czy nie ma da rade po VIN-ie? I jak dalej walczyć z tym olejem?
machina Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Zobacz czy pomiędzy turbina a tlumikiem środkowym masz tylko katalizator czy może jeszcze jedno ustrojstwo zwane dpf
marsko Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Witam dpf-a nie ma przynajmniej ja nic takiego nie widzę tak samo jak jego kontrolki, mam kolejne pytanie jak wymieniałem pompę vacum to wymieniłem uszczelkę metalową między pompą a głowicą na nową i pytam sie czy tam czasami nie ma gdzies jakiegoś uszczelniacza pomiędzy ( oprócz tej metalowej blaszki) pompą vacum a głowicą. I czy w tym wypadku cos mnie ratuje czy tylko wyciągać głowicę i do regeneracji?
marsko Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 WITAM ponownie rozebrałem pompowtryski i w głowicy są ostre krewędzie po przeciwnej stronie mocowania pompki więc głowica do regeneracji a co z pompkami bo one też mają lekkie wytarcia po przeciwnej stronie mocowań?
machina Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Wytarciem pompek się nie przejmuj, to tylko zmiana barwy na szary. Zakup zestaw uszczelniający do pompek. Edytowane 18 Października 2014 przez machina
Ali89 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 ale najpierw trzeba wygładzić te kanały do pompek delikatnym papierkiem ściernym i włożyć pompkę na nowych zestawach boscha,, ale nasmaruj je żeby dobrze weszły i żeby się zadem oring nie przekręcił bo nic się nie poprawi
gar.bik Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 łączenia węży szczelne ale zauważyłem że pod zbiorniczkiem wyrównawczym się coś poci i gdzieś tam kapie płyn wiec nie wiem czy zbiorniczek wyrównawczy nie będzie też do wymiany tam od spodu jest tak jakby jakiś zaworek ciśnieniowy albo coś nie wiem dokładnie bo nie rozkręcałem jeszcze tylko na dotyk, ale martwi mnie druga sprawa bo olej w silniku dalej się zwiększa więc wymiana uszczelek pompowtrysków nie pomogła czyli teraz wymiana pompy vacum? czy jeszcze jakieś inne sugestie bo to jest mój priorytet na razie. Witam ponownie gdzie szukać albo co sprawdzać dalej bo kupiłem używaną pompę vacum wymieniłem ją oraz filtr oleju, olej i wydaje mi się że olej dalej rośnie dodam żę kupiłem nową uszczelkę blaszkę między głowicą a pompą vacum więc czego teraz szukać? No jeśli Ci się pod zbiorniczkiem poci to uszczelka pod głowicą na 90 %. Zbiorniczek ma tam zaworek bezpieczeństwa. I jak dajesz mu po garach to bije ciśnienie w węże. I tam wywala. Ale łatwo to sprawdzić. Odpal Vaga bloki pomiarowe na temperaturę i jedziesz na 3 do 4000 jeśli będzie gwałtownie rosnąc temperatura to uszczelka pod głowicą. Oczywiście jak zwolnisz temperatura wraca do normy bo termostat zadziała. Jest to jeszcze mała nieszczelność ale z czasem będzie coraz gorzej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się