Tomi B 0 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Witajcie forumowicze . Mam do was pytanie, czy spotkał się ktoś z takim problemem w Audi A4 B7 1.9TDI BRB ,że przy ruszaniu na pierwszym biegu samochód zachowuje się jakby nie miał mocy a wystarczy wsadzić 2 bieg i kolejne biegi auto zasuwa jak szalone. Byłem żeby zrobić logi i mechanik mówi że wszystko ok. Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek_z 1 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 U mnie dzieje się tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaberiusz 0 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Sprawdź ustawienie rozrządu. Znajomy miał to samo tylko w b6 i wlaśnie rozrząd miał przestawiony Wysłane z Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi B 0 Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Rozrząd był wymieniany w serwisie Audi 20 tyś km temu a synchronizacja jest ustawiona na -1.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Ja mam inny ciut silnik -wymienilem egr i to dlawienie zniklo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali89 2 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 zobacz ustawienie na 0 rozrząd albo coś w okolicy, spróbuj lekko na plus i lekko naminus zobacz jak się zachowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 No właśnie synchro.ma fajnie ustawioną...te pieprzone elektryczne egry potrafią takie cyrki robić... Włóż zaslepke na próbe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali89 2 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 dla każdegoo samochodu inne ustawienie jest optymalne, ja mam u siebie na 0 i tak mi najlepiej działa a próbowałem już wszystko aż do punktu w którym nie odpalił w obie strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 W zupełności w tej wypowiedzi się z tobą zgadzam...:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki 5 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Pierwsza rzecz to obejrzeć i wyczyścić EGR.Wujek Helmut pewnie nie zaglądał tam nigdy,U mnie było to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo33 0 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Witam, Tomi B - poradziłeś sobie z tym słabym przyspieszeniem na pierwszym biegu?U mnie to samo, czyściłem EGR, Przpustnice i dalej tak jest (może troszke lepiej) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam, nie chce zakładać nowego wątku, czy autor poradził sobie z problemem? Mam podobną sytuacje, auto nie ma "dołu". Nie dusi się, pracuje ładnie, turbina od 1600 - 1700 łdnie się wkręca. Jedyne mam takie odczucie że auto słabo rusza, nie jest żwawe od dołu. Auto na jałowym przy 2000 mam wrażenie po odgłosie, że jest bardzo zmęczone, na drugim biegu jak już turbinka złapie to ciągnie ładnie, ale mi ciągle chodz o ten "dół".EGR wymieniony na nowy, turbina bez luzów, wyczyszczona geometria, auto nie przeładowuje. Zastanawiam się czy winny może być n18? Z objawów jeszcze czuć takie szczypiące spaliny ale nie wiem czy to może być jakiś objaw. Jak wyglada sprawa z przeczyszczeniem tego zaworku, gdzie on się znajduje w motorze AVF? Dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali89 2 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 sprawdzcie jeszcze króciec vacuum pompy, może jest drobna nieszczelność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Nie szukajcie dziury w całym w autach z DPF-em, lub przygotowanych do jego montarzu, tak ma być Pierwszy bieg służy do ruszania, a silnik ma ciągnąć dopiero powyżej 1800 RPM Jak Ktoś chce to zmienić , to DPF out i program a'la AWX/AVF , albo przesiadka na B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Nie szukałbym dziury... Gdyby tak było zawsze. Czasami jak go odpalę to ładnie sie zbiera od dołu ale w większości przypadków jest muł. Mam B6 i AVFa właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) To sprawdź , czynie masz luźnego króćca podciśnienia przy vacum pompie, jak nie to resztę przewodów podciśnienia. Bo jak go zabraknie , albo ma za małą wartość , to masz motor wolnossący a nie uturbiony Edytowane 9 Grudnia 2014 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Możesz mi w jakiś sposób powiedzieć gdzie jest ta pompa i jak to sprawdzić, nie jestem mechanikiem, czy mam z tym sprawdzeniem jechać właśnie do mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Możesz sprawdzić sam. W tym wątku : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/229374-dzialanie-vacum-pompy/page-4 w poście 63, zdjęcie pierwsze od góry masz sławetny króciec, tylko że z nim właściciel sobie już poradził , przyklejając go kleidłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali89 2 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 a i jeszcze jedno, czy hamulec czasami jest twardszy wtedy gdy słabo się zbiera? to wtedy by wskazywało na właśnie ucieczke podciśnienia bo za małe wspomaganie siły hamowania przez serwo jest w tym momencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Nie, hamulce zawsze mam pewne, tzn. nie zauważyłem aby był trwalszy bądz w jakikolwiek sposób zwróciły na siebie moją uwagę więc hamulce odpadają. Z rana sprawdzę ten króciec i dam znać, już doczytałem o co w tym biega. Panowie trzeba ściągać ten wężyk na tym króćcu aby go ocenić? Edytowane 10 Grudnia 2014 przez kielbu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się