adadur Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Panowie był czyszczony zawór EGR oraz demontowany wąż ten zaraz przy turbo, czyli od strony turbo szybkozłączka od strony rury dolotowej w pasie przednim skręcany opaską. Po zmontowaniu na 4 biegu ok 2300 obr. pojawia się przedmuch - parska pulsacyjnie ciśnienie. Skłaniam się do wymiany uszczelki wielokrawędziowej 3C0145117 w szybkozłączu oraz klamry zabezpieczającej (prowdopodobnie 1J0 145 769). Uszczelka wydaje mi się w stanie idealnym ale klamra mi podpada mogła się rozgiąć i niedostatecznie trzyma za wąsy ten wąż. Może ktoś ma inne pomysły na rozwiązanie tego np. ma namiar na lepszy pierścień uszczelniający lub sposób na podgięcie wąsów na kołnierzu węża czy coś innego... Edytowane 23 Września 2014 przez adadur
krisssx Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Problem tkwi w wężu od turbiny sa na niej takie 2 zabki które się wycierają i nie trzymaja tego zakutego węza jak powinny Najlepsza metoda naprawy usterki jest wymiana węża na taki w którym na zebach jest małe zyzucie badz tez nowy ceny używanego około 60zł
adadur Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Na "ząbkach" kołnierza jest tylko delikatny odcisk współpracy ... wyraźniejsze ślady wydają się być na tej klamrze zabezpieczającej. Zanim zdecyduję się na wymianę węża pytam tu może ktoś ma jakiś patent na doszczelnienie tego połączenia. Tak czy inaczej na używkę się nie zdecyduję bo nie wiadomo co się trafi ... Edytowane 17 Września 2014 przez adadur
Ali89 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 zawsze można podjechać osobiście na szrot, zrobić szybką podmiankę i zobaczyć jak się pacjent zachowa, jak poprawa to brać a jak nie to szukać dalej (jeśli wąż będzie miał te złączki w ładnym stanie to może jednak problem leży w innym elemencie)
POWER-KRIS Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Ja sobie na tej spince w miejscach jezyczkow założyłem blaszki stalowe i dzięki temu ma około pół mm większą średnicę i dociska. Zastanawiam się czy jakiś spawacz Alu nie dał by rady ich naspawac.
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Uszczelkę daje zawsze ze starych pomp wodnych od tdiika, trzeba je lekko podszlifować a złacze spinam opaskami, tzw. trytytkami. a wygląda to tak: trzyma jak diabeł Edytowane 21 Września 2014 przez Dev
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Sprawdzilismy, wytrzymała do 2.5 bara. Dalej nie dmuchalismy bo balismy sie ze wąż rozerwie.
POWER-KRIS Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) No i wiem co będę robił jutro..... Trytytkał złącza. [emoji12] Zawsze taniej niż nowe, a uszczelki z aso od Superb nowe trzasne, są zielone i jakby troszkę grubsze . Edytowane 21 Września 2014 przez POWER-KRIS
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Po co nowe uszczelki ? Stara bedzie ok albo kup oringi o takiej samej srednicy i delikatnie je przeszlifuj na szlifierce stolowej. Daj smaru ale nie miedzianego. Wejdzie ciasno, do tego trytytki i będzie trzymało latami.
adadur Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 W weekend wprowadziłem autorską poprawkę do mocowania tego węża - jeśli trafiłem w problem powinno być ok, dziś przetestuję i dam znać Autorska poprawka nie była wycelowana w problem ... kończą mi się koncepcję. Może filmy pomogą w rozwiązaniu problemu: 2 filmik:
adadur Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 3 filmik do kompletu: Na tym filmie auto jechało z zaślepionym EGRem. Brak błędów w ECU silnika. Dodatkowo logi dla 3 filmu: http://vaglog.rtnet.pl/log_187269.html Dorzucam jeszcze logi EGR przed zaślepieniem: http://vaglog.rtnet.pl/log_187271.html N75 sprawdzałeś ? specjalnie pod tym kątem się nie przyglądałem ... zrobiłem jeszcze testy dla sterownika silnika, gdzie bada m.in. N18 i N75 no i dawało się odczuć że pracują.
Tikas Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Dev, dnia 23 Wrze 2014 - 19:55, napisał: N75 sprawdzałeś ? specjalnie pod tym kątem się nie przyglądałem ... zrobiłem jeszcze testy dla sterownika silnika, gdzie bada m.in. N18 i N75 no i dawało się odczuć że pracują. Adaś przyjrzyj się dokładnie tym zaworom co kolega podpowiada bo może w tym zakresie co podajesz któryś nie domaga. Przy rozbieraniu nic nie wpadło do środka? Zadzwonię do Ciebie jutro może skontaktuj się z Dawidem jak byłem w E-gu wczoraj mówił o tych zaworach że któryś padł. Edytowane 24 Września 2014 przez Tikas
adadur Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 nadrabiam zaległości ... problem okazał się banalny ... chodziło o osłone pod skrzynią, mianowicie nie skręcałem osłony silnikowej by przetestowac czy wszystko gra a oslona skrzyni od przodu była podczepiona była tylko w dwóch zewnętrznych punktach. W trakcie jazdy łapała powietrze na tyle, że się wybrzuszała i waliła o asfalt ... kto by pomyślał...?
Rekomendowane odpowiedzi