marcinch001 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 A nie wiesz czy jak zmieni się amorki np. na Bilsteina pod 1BE też przód zejdzie niżej? Będzie tak samo . A nie wiesz czy jak zmieni się amorki np. na Bilsteina pod 1BE też przód zejdzie niżej? Będzie tak samo . Ja mam eibach -30 i amorki s-line i siedzi równo .
instruktor83 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Wstawiłem swoje zdjecie by porównać bezpośrednio z twoim , rzeczywiście jest lekka różnica,ale i tak jestem mega zadowolony z efektu:-) Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez instruktor83
biggman Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 A nie wiesz czy jak zmieni się amorki np. na Bilsteina pod 1BE też przód zejdzie niżej?Będzie tak samo . Bedzie tak samo to znaczy ze tez zejdzie te 0.5cm w dol. Czy bedzie tak samo jak na zwyklych amorach? Bo juz nie wiem
marcinch001 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 A nie wiesz czy jak zmieni się amorki np. na Bilsteina pod 1BE też przód zejdzie niżej?Będzie tak samo . Bedzie tak samo to znaczy ze tez zejdzie te 0.5cm w dol. Czy bedzie tak samo jak na zwyklych amorach? Bo juz nie wiem Bilstein i oryginalny amor s-line mają podporę sprężyny na tych samych wysokościach więc nic się nie zmieni . Wstawiłem swoje zdjecie by porównać bezpośrednio z twoim , rzeczywiście jest lekka różnica,ale i tak jestem mega zadowolony z efektu:-) Ale pucujesz te auto
H4mm3R Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jak zmienisz amorki na oryginalne s-line to przód pójdzie niżej o 0.5 cm A co ma amortyzator do wysokości?
marcinch001 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jak zmienisz amorki na oryginalne s-line to przód pójdzie niżej o 0.5 cm A co ma amortyzator do wysokości? z przodu ma bo w amorku s-line podstawa sprężyny jest niżej o 0.5 cm niż w amorku z 1BA
H4mm3R Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jak zmienisz amorki na oryginalne s-line to przód pójdzie niżej o 0.5 cm A co ma amortyzator do wysokości? z przodu ma bo w amorku s-line podstawa sprężyny jest niżej o 0.5 cm niż w amorku z 1BA
instruktor83 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Ale pucujesz te auto a no zdarza się..............................minimum raz w tygodniu
truszek Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 U mnie po zmianie z 1BA (chyba, tego najwyższego) na Eibacha -30 stała równo, ale według miary (miedzy podłożem w najwyższym punktem nadkola) tył 1 cm niżej. Było tak: Dałem na tył tą plastikową podkładkę z ASO 8E0 512 145 i teraz mi się podoba. Jutro zrobię foto. Z pełnym zbiornikiem jest praktycznie równo, z pustym tył minimalnie wyżej i tak ma być. Moim zdaniem tył powinien być minimalnie wyżej ponieważ przy równym ustawieniu w moim odczuciu wygląda to średnio... Jakoś wydaje mi się że doooopa siada jak by worów z kartoflami naebał ;/ Teraz jest lux
marcinch001 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 d*pa wysoko ja bym wyrzucił te podkładki i dał amorki z przodu s-line to zejdzie jeszcze niżej o 0.5 cm
instruktor83 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) A mnie się podoba tak jak już mam:-) nie jestem fanem aż tak niskiego zawieszenia:-)Wizyta dzisjejsza w BMG tuning przyniosła fajny zastrzyk mocy WykresSeria 124,5 km moment obrotowy 291,7Nm( trzeba przyznać że niezła seria była )Po programie Jest 145,1 km moment obrotowy 339,7 Nm(zupełnie inne auto ) Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez instruktor83
Norbas Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Ładna seria i wynik końcowy Firma z wrocka czy inne miasto ? Jak możesz to podaj cenę za usługę może być Pw
instruktor83 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Firma z Wrocka oczywiscie ul.krakowska 30 , wporządku gość ,który zna się na swojej robocie ,cena nie jest tajemnicą 1000 zl Edytowane 3 Maja 2016 przez instruktor83
hejneken Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) No ładnie wyszło, ja u nich wywalałem dpfa Dodatkowo miał być zrobiony program ale nie zgadzały im się parametry wjechali na rolki i wyszło 134 konie, więc zostawiłem tak jak jest. Edytowane 3 Maja 2016 przez hejneken
instruktor83 Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) No ładnie wyszło, ja u nich wywalałem dpfa Dodatkowo miał być zrobiony program ale nie zgadzały im się parametry wjechali na rolki i wyszło 134 konie, więc zostawiłem tak jak jest. 134 Km to dopiero niezła seria,po zmianie powinieneś mieć jeszcze więcej niż ja wpadł przełącznik do el.składanych lusterek z b8 oraz tarcze i klocki na tył stare już się skończyły ale po założeniu tego kompletu na auto ,(oczywiście wszystko fajnie) ale Następny mod dopisuje do listy HAMULCE z 3.0 TDI albo z S4 Edytowane 11 Maja 2016 przez instruktor83
marcinch001 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Jakiej średnicy tarcze ? Trzeba brać przykład od starych bywalców na forum i z ich doświadczenia od razu pakować większe hamulce . Ja po roku czasu zmieniłem na 320 a można było zrobić to od razu .Zastanawiałem się nad 345 ale felga zimowa 16 już by nie weszła więc padło na 320 .
instruktor83 Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Opublikowano 11 Maja 2016 wstyd się przyznać ale standard 245 ja 16 już nie będe zakładał do swojej , więc postaram się polecieć trochę grubiej
marcinch001 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) wstyd się przyznać ale standard 245 ja 16 już nie będe zakładał do swojej , więc postaram się polecieć trochę grubiej Czyli s4 Ja z tyłu założę od S Edytowane 11 Maja 2016 przez marcinch001
Norbas Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Faktycznie hamulce mogły by być w serii z 3.0 tdi...
FroS-t Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Mateusz jak będziesz chciał heble to ja zaraz będę miał swoje z 3.0 TDI na sprzedaż, tarcze na śmietnik ale klocki będą ok, myślę że dwa trzy miesiące i będą do zabrania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się