Tomeks 12 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 91 to nie jest liczba oktanów a czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 yhy ta tez rozważałem często stoi pod sportmile w piasecznie te?? http://www.sportmile.pl/p_2.html W tej już dawno wyrwany silnik po zbyt ostrych ruszaniach [br]Dopisany: 24 Listopad 2008, 22:15_________________________________________________ Załączam link do tekstu źródłowego http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=243434 Ja się na tym pewnie średnio znam ale w takim razie jak byś przetłumaczył "91 octane"? Okatny nie są odpowiedzialne za szybkość spalania paliwa, czyli jego "moc" tylko za odporność na spalanie stukowe. Benzyna 98Pb ta zwykła na stacjach w Polsce jest słabsza od 95. Dopiero 99+V Power Racing jest natleniany i to paliwo znacznie szybciej się spala, a niżeli 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 w USA paliwa o liczbie oktanowej 91 i 94 są odpowiednikami naszych 95 i 98 tylko jako przelicznik użyto wskaźnika MON (motorowa liczba oktanowa),a w europie używa się wskaźnika RON (badawcza liczna oktanowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 malik montuj to dziadostwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=FBkX8GS5FoY myśle że to znacie, ale to też niezłego kopa ma :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 trzeba sobie kupić Veyrona a nie rezać w gównie..fabryka to fabryka http://pl.youtube.com/watch?v=VEL5ABddZ0k&feature=related http://pl.youtube.com/watch?v=7NZ9X9A2efA&feature=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja mam dwa pytania. 1. Jeżeli rezać S4 to może lepiej było kupić RS4 B7 i do niej dołożyć kompresor? a dla upartych istnieje opcja Biturbo w tym silniku :kox: ale kolega Malik chyba nie chce aż tak mocno angażować w motorownie 2. Może lepiej pomyśleć o kompresorze MTM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 2. Może lepiej pomyśleć o kompresorze MTM? koszty kosmiczne @ Malik: chłopie kupuj ten kompresor bo masakra wyszła :blink: :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Mi się wydaje że jednak Malik się nie skusi, pojeździ roczek S4 i potem zakupi RS4 B8 jeżeli taki będzie :kox: :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 http://www.youtube.com/watch?v=UTghGPj6JaA ~11s. do 200km/h ? zjezdzajac z jakies ostrej gory to bylo nagrywane ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Nie... ten film to lekki fake chyba. Wystarczy spojrzec na przyspieszenie do 100. Nierealne poprostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 pewnie auto na podnośniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Nierealne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 ewidentny podnośnik ,na 38s widać lampę,która się nie przemieszcza (przy prędkości 260km/h) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 S4 killer ma ~9sek. do 260 przy 1000KM. Jeżeli ta górka byłaby mocno stroma to teoretycznie nie trzeba by aż takiej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Tu mamy bardziej realną wersję video. Oczywisie licznik w milach. http://pl.youtube.com/watch?v=nUCfMcyZCyE&feature=related: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Usunalem zbedne OT, za kazde nastepne bedzie ostrzezenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiciafirerek 0 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=FBkX8GS5FoY myśle że to znacie, ale to też niezłego kopa ma :gwizdanie: Ja tam na ich miejscu bym tak nie za***rdalał z palacym sie żółtym silniczkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunskiszpieg 0 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Stać na Rs'a Zapewne Stać na Naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Odświeżam temat. PES to kolejna firma, która zaczęła oferować Supercharger do S4 4.2l w o wiele atrakcyjniejszej cenie niż GIAC. Strona producenta: http://www.pes-tuning.com/g4_newsletter_11_25_08.html To juz nie jest $12k tylko o połowę mniej. Zaczyna wyglądać kusząco. Zestaw podstawowy daje kompresje +5PSI i przyrost 20%. Czyli do 408PS. Zestaw z intercoolerem daje kompresję +8PSI i przyrost 30-40% do około 470PS. [br]Dopisany: 04 Maj 2009, 11:56_________________________________________________A tutaj już klasyczne turbo wstawione do 4.2 V8. To jest dopiero rzeźba! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się