h00tdog Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Witam wszystkichMam problem z moim Audi jestem jego nowym posiadaczem więc nie znam dokładnej jego historii. Mam problem z rozładowującym się akumulatorem.Nie wiem co może być tego przyczyną. Ostatnio auto stało dni i odpaliło za pierwszym razem jednak dziś odmówiło posłuszeństwa po jednym dniu postoju (dodam że jest już to trzeci taki przypadek w ciągu ostatnich dwóch tygodni).Postanowiłem poszukać przyczyny z miernikiempo wyjęciu wszystkich bezpieczników wychodzi pobór 0,13 amperanatomiast po wpięciu bezpiecznika 24 lub 38 pobór skacze między 3-5 amperówDodam iż auto jest w wersji angielskiej i w opisie bezpieczników podane one są jako Central Moduł elektronics (moduł komfortu)Czy to oznacza że walnięta jest cały moduł czy coś powoduje takie jego zachowanie.Dodam także że sporadycznie mam problem z zamknięciem auta z pilota. A także czasem podczas jazdy same z siebie włączają się światła awaryjne.Czy prześwietlenie auta Vagiem pomoże w zdiagnozowaniu problemu.Proszę forumowiczów o pomoc bo nie mam już pomysłów co z tym autem robić.
Fido Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Sprawdź czy komp lub moduł komfortu nie jest zalany wodą.
h00tdog Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Dzięki za zainteresowanieSprawdziłem moduł nie widać żeby był zalany wodą sprawdziłem też wszystkie kostki opodal modułu wygląda ok ingerencji wody nie widać.Dla pewności jeszcze jutro wszystko elegancko przepatrzę bo dziś to już za późno i za ciemno na takie akcje ;PWklejam za to log z vaga może to coś pomoże Control Module Part Number: 8E0 959 433 AJ Component and/or Version: Komfortgerát T9F 0617 Software Coding: 06859 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: 8E2959802B Tõrsteuer.FS BRM 0002 Additional Info: 8E2959801B Tõrsteuer.BF BRM 0002 11 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01320 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-00 - Please Register/Activate 01134 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01371 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-00 - Please Register/Activate 01562 - Shareware Version. To Decode all DTCs 61-00 - Please Register/Activate 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01366 - Shareware Version. To Decode all DTCs 36-00 - Please Register/Activate 00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs 37-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01332 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-10 - Please Register/Activate - Intermittent
jacek70 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 A ile lat ma aku. Może już jest wiekowy i po prostu się kończy.?
h00tdog Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 aku nowy jest raptem rok ma chociaż możliwe że te błędy wywaliło z tego czasu co padnięty stałprzejadę się jeszcze dziś po kobietę do pracy i jutro podłączę vaga na nowo zobaczymy czy coś się pojawi nowegosprawdzę też te kable i moduł czy na pewno nie ma ingerencji wody nigdzie i sprawdzę też czy kable w zgięciach drzwi są okmoże nawet dziś dam go na grzejnik nich się przewietrzy
tomekk30 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Miałem niedawno przypadek że też rozładowywał mi się akumulator i to dość często nie mogłem z najść przyczyny. Znajomy podłączył mi jakiś INTERES do sprawdzania akumulatora i oznajmił mi że mam zwarcie na celach. Dodam że te awarie zaczeły się nagle, ładowanie pomagało na dzień jazdy. Akumulator nie był stary. Takie urządzonka/mierniki czy jak ich tam zwał mają w sklepach tam gdzie sprzedają akumulatory... sprawdzą Ci.
h00tdog Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 ok mam update w mojej sprawie ;PMianowicie sprawdziłem wiązki kabli idące do drzwi i okazało się, że w prawych tylnych drzwiach były przerwane kabelki.polutowałem, zabezpieczyłem dla pewności sprawdziłem pomiar poboru prądu i już nie mam tego szalonego poboru tylko stabilny pobór w granicach 0,9 ampera przy nie zamkniętym aucie i tak sporo ale lepiej niż było.Teraz pośmigam nim kilka dni i podłączę ponownie do waga zobaczyć czy wypluje jakieś błędy.Na tą chwilę jestem zadowolony z opanowania sytuacji mam nadzieję że to pomoże.Dzięki wszystkim za zainteresowanie, gdyby coś się działo zrobię update w tej sprawie.Pozdrawiam
czaki22 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 jak sprawdzac pobór prądu ?? musisz odczekac z 15 min i dopiero dokonyac pomiaru , wystarczy ze otworzysz drzwi i juz pomiar bedzie bledny, sterowniki wygaszaja sie do 3 h
erchi Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 U mnie spały po dwóch minutach
sj38 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Witam, w moim Audi A4 B7 rok 2006 avant s-line 2.0 TDI nie wygasza się radio, gaśnie kolorowa matryca a samo radio nadal pracuje co w konsekwencji rozładowuje akumulator po 2 dniach. Po dokonaniu pomiarów okazuje się, że same auto usypia się do wartości 0.24 A (po 10 min.), same radio usypia się do wartości prawie 0 (po 1 min.), po podłączeniu do auta utrzymuje sie wartość poboru prądu 1,94 A - radio non-stop pracuje. Po dokonaniu pomiarów na kablach CAN łączących samochód z radiem okazuje się, że płynie przez nie ciągle sygnał ok 5V. Wnioski - coś nie pozwala uśpić radia. Pytanie: proszę podpowiedzieć jakie moduły odpowiadają za funkcje uśpienia radia w tym aucie, lub może ktoś już spotkał się z podobnym przypadkiem i będzie wiedział jaka jest tego przyczyna. Z góry dziękuję.
GreGoriO Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Radio fabryczne? wyjmij i posprawdzaj kostki, o instalacji nie wspomnę, Sprawdź poprawność połączeń. kostki z tyłu porównaj ze schematem elektrycznym, może ktoś coś mieszał i przed sprzedażą przywrócił ori radio, po łebkach podłączając kable. WARTO TO PRZEJRZEĆ. Co do podświetlenia. czy razem z radiem świeci ci też trójkąt awaryjnych, dioda na włączniku świateł i podnośniku szyb? Edytowane 22 Października 2014 przez GreGoriO
sj38 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Trójkat, dioda na włączniku świateł i podnośniku szyb świeci się w stanie czuwania, po jakimś czasie gaśnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się