vincent-1987 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Usuwał ktoś z was katalizator ? Jest w ogóle sens takiego zabiegu ? Nie ma później jakiś problemów np. check engine ? 1
BEX4 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 może sie pojawić metaliczny dzwiek było o tym na forum 1
vincent-1987 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Opublikowano 29 Września 2014 I turbinka też powinna być bardziej słyszalna, co do tego metalicznego dźwięku to jest do przyjęcia ?
BEX4 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 zależy jak dla kogo jedni to lubią inni nie
nitroo Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Ja nie jestem zwolennikiem, ale ile osób, tyle opinii. Jeżdżę po Niemczech, więc nie mogę sobie na to pozwolić. Poza tym - 16 stron tematu... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1118-czy-warto-wyciac-katalizator/
BEX4 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 dokładnie i na tym ju koniec temat wałkowany
qewqeqw Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Wybaczcie za odnawianie tematu. Czytałem te 16 stron tematu, jednak mam inne pytanie. W A4 B6 są sondy, tak? I jak to wygląda z wycięciem katalizatora, zeby niczego nie uszkodzic i zeby auto nie przechodzilo w tryb awaryjny?
tomekhxc Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Wybaczcie za odnawianie tematu. Czytałem te 16 stron tematu, jednak mam inne pytanie. W A4 B6 są sondy, tak? I jak to wygląda z wycięciem katalizatora, zeby niczego nie uszkodzic i zeby auto nie przechodzilo w tryb awaryjny? zalezy . benzyna ma dwie sonty z czego jedna trzeba usunac w ecu diesel ma jedna
ricco90 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 zamiast wycinki kup sobie DP a sonde wylaczyc u tunera
tomekhxc Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 zamiast wycinki kup sobie DP a sonde wylaczyc u tunera to jest diesel a nie benzyna ze ma dwie sondy
Matrix1540 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Siema, podłączę się z tematem bo sedno sprawy identyczne tylko inny silnik. A więc chcę przed zrobieniem programu w 3.0 TDI usunąć katalizator (DPF-a nie ma fabrycznie) i nie wiem co z sondą za katalizatorem...na pewno będzie błąd jak wspawam rurę...ktoś mi mówił o tulejkach dystansowych wkręcanych w wydech i potem w nie sonda. Zdaje to egzamin? 1
Radeksc Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja mam emulator kątowy i check się nie wyświetla póki co. Musisz liczyć się z tym, że jest to półśrodek, niektórym działa, niektórym nie, czasami check potrafi się wyświetlić po 100km lub 1000km, nie ma reguły. Przy robieniu chipa poproś o wyłączenie drugiej sondy, to jest najlepsze wyjście.
xsebo1 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Druga sonda za katem jest tylko do diagnostyki. Ewentualnie czasem może zwiększyć dawkę w celu dopalenia sadzy w kacie
Matrix1540 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 xsebo1, Niech mnie ktoś poprawi ale sonda druga owszem jest diagnostyczna ale nie po to żeby zwiększyć dawkę w celu dopalania sadzy bo sadzy w katalizatorze się nie dopala...raczej jakieś NOx albo inny syf.
dziadekM Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Pytanie do tych co wycinali kata w AVF/AWX. Czy taki tłumik od Gruchota pasuje idealnie P&P http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-19tdi-awx-avf-avb-i5000057424.html??? Jestem po zabiegu usunięcia. Dla mnie wszystko na plus. Ładnie słychać turbinkę przy wchodzeniu na obroty, ale tylko przy otwartym oknie. W środku może tylko delikatnie. Lepiej się wkręca. No i najważniejsze mniej spala, bynajmniej u mnie. Wcześniej na trasie chwilowe spalenie nie schodziło poniżej 5,7-6,0 a teraz spokojnie łapię poniżej 5
muunv Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Ja planuje u siebie wywalić kata, tylko nie będzie potrzebna u strumienica?
C4NC3R Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 żadna strumienica. można ewentualnie otworzyć puszkę i wspawać rurkę, puchę ładnie zaspawać i wygląda jak fabryka. dla bardziej wymagających DP 1
dziadekM Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Ja wstawiłem coś takiego http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-19tdi-awx-avf-avb-i5177262604.htmlbo nie bardzo miałem koncepcję jak zrobić na zwykłej rurce bo wiadomo są różne kąty, do tego trzeba by było jakoś flansze dorabiać
marcin4x4 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) To nie lux tylko tanie rozwiązanie jakiegoś problemu. Nie ma się czym chwalić a w pewnych środowiskach lepiej się do tego nie przyznać. Edytowane 23 Marca 2015 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się