Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Usunięcie katalizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Usuwał ktoś z was katalizator ? Jest w ogóle sens takiego zabiegu ? Nie ma później jakiś problemów np. check engine ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

może sie pojawić metaliczny dzwiek było o tym na forum

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

I turbinka też powinna być bardziej słyszalna, co do tego metalicznego dźwięku to jest do przyjęcia ? :)

Opublikowano

zależy jak dla kogo jedni to lubią inni nie

Opublikowano

dokładnie i na tym ju koniec temat wałkowany

Opublikowano

Wybaczcie za odnawianie tematu. Czytałem te 16 stron tematu, jednak mam inne pytanie. W A4 B6 są sondy, tak? I jak to wygląda z wycięciem katalizatora, zeby niczego nie uszkodzic i zeby auto nie przechodzilo w tryb awaryjny?

Opublikowano

Wybaczcie za odnawianie tematu. Czytałem te 16 stron tematu, jednak mam inne pytanie. W A4 B6 są sondy, tak? I jak to wygląda z wycięciem katalizatora, zeby niczego nie uszkodzic i zeby auto nie przechodzilo w tryb awaryjny?

zalezy . benzyna ma dwie sonty z czego jedna trzeba usunac w ecu diesel ma jedna

Opublikowano

zamiast wycinki kup sobie DP a sonde wylaczyc u tunera :)

Opublikowano

zamiast wycinki kup sobie DP a sonde wylaczyc u tunera :)

to jest diesel a nie benzyna ze ma dwie sondy

Opublikowano

Siema, podłączę się z tematem bo sedno sprawy identyczne tylko inny silnik. A więc chcę przed zrobieniem programu w 3.0 TDI usunąć katalizator (DPF-a nie ma fabrycznie) i nie wiem co z sondą za katalizatorem...na pewno będzie błąd jak wspawam rurę...ktoś mi mówił o tulejkach dystansowych wkręcanych w wydech i potem w nie sonda. Zdaje to egzamin?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja mam emulator kątowy i check się nie wyświetla póki co. Musisz liczyć się z tym, że jest to półśrodek, niektórym działa, niektórym nie, czasami check potrafi się wyświetlić po 100km lub 1000km, nie ma reguły. Przy robieniu chipa poproś o wyłączenie drugiej sondy, to jest najlepsze wyjście.

Opublikowano

Druga sonda za katem jest tylko do diagnostyki. Ewentualnie czasem może zwiększyć dawkę w celu dopalenia sadzy w kacie

Opublikowano

xsebo1, Niech mnie ktoś poprawi ale sonda druga owszem jest diagnostyczna ale nie po to żeby zwiększyć dawkę w celu dopalania sadzy bo sadzy w katalizatorze się nie dopala...raczej jakieś NOx albo inny syf.

Opublikowano

Pytanie do tych co wycinali kata w AVF/AWX.

Czy taki tłumik od Gruchota pasuje idealnie P&P

http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-19tdi-awx-avf-avb-i5000057424.html???


Jestem po zabiegu usunięcia. Dla mnie wszystko na plus. Ładnie słychać turbinkę przy wchodzeniu na obroty, ale tylko przy otwartym oknie. W środku może tylko delikatnie.

Lepiej się wkręca. No i najważniejsze mniej spala, bynajmniej u mnie. Wcześniej na trasie chwilowe spalenie nie schodziło poniżej 5,7-6,0 a teraz spokojnie łapię poniżej 5 2zlosc.gif

Opublikowano

Ja planuje u siebie wywalić kata, tylko nie będzie potrzebna u strumienica?

Opublikowano

żadna strumienica. można ewentualnie otworzyć puszkę i wspawać rurkę, puchę ładnie zaspawać i wygląda jak fabryka.

dla bardziej wymagających DP

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wycinaj będzie lux

Opublikowano (edytowane)

To nie lux tylko tanie rozwiązanie jakiegoś problemu. Nie ma się czym chwalić a w pewnych środowiskach lepiej się do tego nie przyznać.

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...